• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі дитячого садку по вул. Шевченка, 2 в с. Бабина Самбірського району Львівської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою. Про виконання даної вимоги Учасник має повідомити в довільній формі у складі своєї пропозиції. Якщо у складі тендерної пропозиції є документи, складені іншою мовою, ніж українська, вони повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи цього центру та печаткою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції. забезпечення тендерних пропозиції не повертається згідно з вимогами ч.3 та ч.4 статті 25 Закону.

Завершена

4 202 266.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 100.00 UAH
Номер: eb984e502ce847d6a028d0c56b181ff5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-05-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.10.2021 17:27 - 29.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.10.2021 № 352 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-04-15-012656-b 15.04.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозицій ФОП Буньо Назарій Богданович, ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, через розірвання договору з дотриманням вимог положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.04.2021 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 06.06.2021 № 12536-р/пк-пз, вимога про усунення порушення подана учасником процедури закупівлі Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія – І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (далі – ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» від 11.06.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ», фізичної особа-підприємця Буньо Назарій Богданович (далі – ФОП Буньо Назарій Богданович), приватного підприємства «СЧН ЖИТЛО-БУД» (далі – ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД»), вимога про усунення невідповідностей учаснику ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» до 17:52 12.06.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 10.06.2021 за №№ 7, 8 та від 16.06.2021 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2021, договір підряду від 05.07.2021№ 68 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 30.08.2021 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що учасник ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ», тендерна пропозиція якого відхилена, 11.06.2021 звернувся до Замовника з вимогою про скасування рішення тендерного комітету прийнятого від 10.06.2021 за протоколом № 7. Проте, Замовник відповідь у п’ятиденний термін не надав, чим порушив вимогу частини третьої статті 31 Закону. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 10.06.2021 № 7 Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» по процедурі «Капітальний ремонт будівлі дитячого садку по вул. Шевченка, 2 в с. Бабина Самбірського району Львівської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» на підставі частини першої статті 31 Закону, як такої, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: 1) в складі пропозиції ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» надано: банківську гарантію з банку акціонерного товариства «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», відповідно учасник обслуговується в даному банку, однак в довідці, яка містить відомості про учасника не зазначено інформацію про обслуговуючий банк, який видав банківську гарантію, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; файл «довідка уповноважена особа» де не зазначено переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; 2) в складі пропозиції ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» не надано: листа в довільний формі (відповідно до пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації), що усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; листа (відповідно до пункту 6 розділу 1 тендерної документації), що учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Проте, за результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та пункту 13 додатку № 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі банківських реквізитів для укладання договору (у разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – вказується кожна установа): банк, МФО. Учасник ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» у складі тендерної пропозиції надав відомість про учасника від 26.04.2021 № 27, яка містить інформацію про банки та банківські реквізити у тих установах де відкрито рахунки (АТ КБ «Приватбанк» та ПАТ АБ «Укргазбанк») та банківську гарантію від 28.04.2021 № 7550/21-ТГ, яку оформлено у АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», яка містить інформацію, визначену вимогами тендерної документації Замовника. Отже, надана у складі тендерної пропозиції інформація відповідає вимогам Замовника встановленим у пункті «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та пункту 13 додатку № 1 до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено вимогу, зокрема, що усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути поданий лист в довільній формі. Також, відповідно до пункту 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено вимогу, зокрема, що учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що повинно бути відображено Учасником в тендерній пропозиції шляхом надання листа. Учасник ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 26.04.2021 № 31/1, згідно якого учасник підтверджує що до розрахунку ціни тендерної пропозиції входять всі види робіт, передбачені проектно-кошторисною документацією та враховані у загальній ціні тендерної пропозиції Учасника, в тому числі тендерної пропозиції за результатами аукціону. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних для здійснення даної закупівлі, дозволів, ліцензій, сертифікатів на предмет закупівлі, та інших документів, обов’язкова наявність яких передбачена чинним законодавством України, та самостійно несе всі витрати пов’язані на їх отримання. Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за Договором, на підставі вимог наданих у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору, та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована Учасником вартість окремих витрат не сплачується Замовником окремо, а вважається врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Отже, тендерна пропозиція учасника ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» відповідає вимогам Замовника встановленим у пунктах 3.2 та 6розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до пункту «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 6 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання для учасників процедури закупівлі документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: надати довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. На виконання зазначених вимог учасник ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 26.04.2021 №28/3, яка містить інформацію, проте що директор ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» Мацан Олександр Олексійович уповноважений підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника, що відповідає вимогам Замовника, встановленим у пункті «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 6 до тендерної документації. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ», цінова пропозиція якої становила 3 128 551,57 грн, менша за цінову пропозицію переможця на 510 437,43 гривень. Крім того, на запит Держаудитслужби від 08.10.2021 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, визначення його очікуваної вартості та посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовник не надав відповіді, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 26.10.2021 17:56 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2021 17:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Головному державному аудитору Опанащук Наталії Іванівни Відділом освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради, було детально вивчено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-15-012656-b. Ми категорично не погоджуємося із результатими моніторингу з наступних підстав: Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено вимогу, зокрема, що усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути поданий лист в довільній формі. Учасник ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 26.04.2021 № 31/1, згідно якого учасник підтверджує що до розрахунку ціни тендерної пропозиції входять всі види робіт, передбачені проектно-кошторисною документацією та враховані у загальній ціні тендерної пропозиції Учасника, в тому числі тендерної пропозиції за результатами аукціону. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних для здійснення даної закупівлі, дозволів, ліцензій, сертифікатів на предмет закупівлі, та інших документів, обов’язкова наявність яких передбачена чинним законодавством України, та самостійно несе всі витрати пов’язані на їх отримання. Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за Договором, на підставі вимог наданих у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору, та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована Учасником вартість окремих витрат не сплачується Замовником окремо, а вважається врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Однак у даному листі відсутнє посилання на витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, а отже учасником ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» не була підтверджена зазначена вимога Замовника, що правомірно призвело до відхилення його тендерної пропозиції. Відповідно до пункту «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 6 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання для учасників процедури закупівлі документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: надати довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. Учасником ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 26.04.2021 №28/3, яка містить інформацію, проте що директор ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» Мацан Олександр Олексійович уповноважений підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника. Однак відповідно до вимог ТД, зазначена довідка повинна містити не лише посилання на, хто уповноважений вчиняти ті чи інші дії від імені учасника, а чіткий перелік повноважень цієї особи відповідно до установчих документів. У наданому учасником листі є посилання на Протокол та Наказ про призначення директора. Зазначені документи були надані учасником у складі тендерної пропозиції, однак у них відсутня вказівка на такі повноваження директора, що суперечило вимогам ТД. Тому тендерна пропозиція ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» була правомірно відхилена Замовником. Повідомляємо, що в процесі проведення відкритих торгів учасник ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» не звертався до ВМКУ зі скаргами на порушення процедури закупівлі. Під час проведення процедури закупівлі, учасником ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» було оскаржено рішення Замовника про його відхилення до АМКУ , за результатом чого Замовника було зобов’язано скасувати відповідне рішення (Рішення АМКУ №12536-р/пк-пз від 03.06.2021р.). Зазначене рішення АМКУ було обов’язковим до виконання Замовником в силу положень ч.22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Згодом із зазначеним учасником ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» був укладений договір на виконання робіт №68 від 05.07.2021р. (далі – Договір). Станом на сьогодні підрядником виконано близько 80% робіт. Висновком про результати моніторингу не було встановлено порушень щодо кваліфікації тендерної пропозиції ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», визнання його переможцем та укладення Договору. Висновком про результати моніторингу Держаудитслужба зобов’язує нас здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, через розірвання договору з дотриманням вимог положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ст. 626, 629 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків, договір є обов’язковим для виконання сторонами. На підставі ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору, одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається. Відповідно до ст. 611 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов’язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом. Відповідно до ч.1 ст. 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п.17.4 Договору одностороння зміна умов Договору не дозволяється. Будь-які зміни і доповнення до цього Договору дійсні лише за умови, якщо вони вносяться шляхом підписання додаткової угоди уповноваженими представниками кожної із Сторін Враховуючи вищевикладені положення законодавства та Договору, розірвання договору на даному етапі буде суперечити вимогам Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а отже виконання вимог Держаудитслужби в даному аспекті є юридично неможливим з незалежних від Замовника причин. Щодо ненадання нами відповіді на вимогу учасника ЦСТРІ «Енергія-І» ВОО ВОІ «СОІУ» під час процедури закупівлі та ненадання відповіді на запит контролюючого органу, повідомляємо, що зобов’язуємося в подальшій діяльності не допускати зазначених порушень.
Дата публікації звіту: 02.11.2021 18:31

Запити/Пояснення