• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво розвідних водопровідних мереж в с.Андріївка Широківського району Дніпропетровської області

Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника - 53742, Україна, Дніпропетровська область обл., село Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги(послуг) дорівнює або перевищує 200тис.гривень, а робіт- 1,5мільйона гривень. Вид закупівлі -відкриті торги. Пропозиції готуються українською мовою. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Торги не відбулися

13 160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 800.00 UAH
Номер: c62a03812fdc4fb5acf1984ed848e0b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.08.2021 11:23 - 11.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.08.2021 № 432 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2021 № 432 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 22 UA-2021-04-12-005128-a 12.04.2021 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (код 41770082) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено розбіжності щодо проведення взаєморозрахунків між сторонами. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (далі Карпівська сільська рада, Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-04-12-003971-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Тобонько Ю. В. від 12.04.2021 № 57 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", ТОВ СІГМА ГРУП, ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.05.2021 № 72, від 11.05.2021 № 74, від 14.05.2021 № 76, від 18.05.2021 № 79, від 18.06.2021 № 93, від 11.08.2021 № 124, 125 та 126, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.06.2021 № 12179-р/пк-пз та від 20.07.2021 № 16607-р/пк-пз, вимога про усунення невідповідностей до 18.06.2021 учаснику ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 26.08.2021 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях від 01.06.2021 № 12179-р/пк-пз та від 20.07.2021 № 16607-р/пк-пз не проводився. Моніторингом установлено, що Замовником продовжувались строки розгляду тендерних пропозицій, які за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідними на термін понад п’ять робочих днів відповідно до протоколів щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника учасників ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» (протокол від 06.05.2021 № 72) та ТОВ СІГМА ГРУП (протокол від 14.05.2021 № 76), про що було оприлюднені повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у терміни, визначені законодавством – протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Отже, дані автоматичного індикатора ризиків RISK-1-7 щодо ймовірності перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною - не підтверджені. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що мають місце невідповідності між інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель у пункті 7 «Умови оплати» Оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою UA-2021-04-12-005128-a, у пункті 4 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника з інформацією викладеною у пункті 10.2. Додатку 6 до тендерної документації «Договір», щодо проведення взаєморозрахунків між сторонами. Відповідно до даних електронної системи закупівель під час проведення моніторингу Замовником 11.08.2021 оприлюднено інформацію про відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом, торги за процедурою відмінено. Відповідно до частини 2 статті 19 Закону Звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після відміни тендеру. Водночас, статтею 18 Закону установлені строки на оскарження, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, та протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника у учасників є право на подання скарги до органу оскарження. Таким чином, Звіт про проведення процедури закупівлі сформований автоматичною системою закупівель від 22.08.2021 року.
Період усунення порушень: 10.09.2021 10:13 - 25.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2021 10:13

Запити/Пояснення