-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
351 222.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 756.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 756.11 UAH
Номер:
5e7f959edf7f486a83c67a8f43c74e4f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2021 00:00
Період моніторингу:
08.11.2021 15:38 - 30.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
08.11.2021 № 557
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.11.2021 № 557
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-04-09-002787-a 09.04.2021 Нікопольський коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету (код ЄДРПОУ 26371946) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання оприлюднення та надання інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю на постачання електричної енергії встановлено, що договір укладено з порушенням строків які визначені в підпункті11 частини 2 ст. 22 та частиною 6 ст. 33 Закону - № 922-VІІІ.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення підпункту 2 частини 5 ст. 41 Закону - № 922-VІІІ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 12.10.2021 № 12-10/2021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Нікопольського коледжу Дніпровського державного аграрно-економічного університету (далі - Замовник) на 2021 рік UA-P-2021-04-06-003141-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю, затверджену рішенням тендерного комітету № 24 від 19.04.2021 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДЕНЕРГОТРЕЙД» звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 23.09.2021, договір від 12.10.2021 № 12-10/2021, укладений замовником з ТОВ «БУДЕНЕРГОТРЕЙД» та додаткові угоди від 11.11.2021 № 1, 2, від 13.11.2021 № 3, від 16.11.2021 № 4, від 17.11.2021 №5.
Під час проведення тендеру учасниками - ТОВ "УКРГАЗДОБИЧ" та ТОВ «БУДЕНЕРГОТРЕЙД» подано скарги до АМКУ щодо неправомірності відхилення їх пропозицій. В електронній системі закупівель опубліковані Рішення АМКУ від 13.07.2021 № 15911-р/пк-пз та від 08.09.2021 №20450-р/пк-пз відповідно.
Мониторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, не проводився. За результатами розгляду АМКУ, анульовані рішення тендерного комітету Замовника щодо не правомірного відхилення зазначених учасників.
За результатами моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 11 частини 2 ст. 22 Закону - № 922-VІІІ та підпункту 10.1 пункту 10 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» тендерної документації строк дії тендерних пропозиції, вважається дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з частиною 6 ст. 33 Закону - № 922-VІІІ Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
В електронній системі закупівель відсутні обґрунтування, щодо продовження строку укладання договору.
Відповідно до електронної системи закупівель Рrozorro кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27 квітня 2021, договір укладено 12.10.2021, тобто на 168 день з кінцевого строку подання тендерних пропозиції та на 78 після дії тендерної пропозиції.
Таким чином договір на постачання електричної енергії укладено з порушенням строків які визначені в підпунктом 11 частини 2 ст. 22 та частиною 6 ст. 33 Закону - № 922-VІІІ.
Згідно із частиною першою статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням в строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель ризик - RISK-1-7 «Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною», а саме не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, підтверджено.
Згідно з пунктом 3. Комерційної пропозиції, що є Додатком №2 до договору, цiна (тариф) на електричну енергiю включає в себе наступнi складовi: ціна електричної енергії (1,60607 грн за 1 кВт год, бе урахування ПДВ), регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії оператора системи передачі (НЕК «УКРЕНЕРГО»), затверджений відповідним рішенням НКРЕКП, без урахування ПДВ (з розрахунку на 1 кВт год) – 0,29393 грн. та ПДВ (20%).
Додатковими угодами від 11.11.2021 № 2, від 13.11.2021 № 3, від 16.11.2021 № 4, від 17.11.2021 №5 збільшено ціну електричної енергії більше ніж на 10 % , чим порушено підпункт 2 частини 5 ст. 41 Закону - № 922-VІІІ.
Так наприклад додатковою угодою № 2, збільшено з 1,60607 грн. на 1,78607 грн. що більш ніж 10% (1,60607 (вартість за договором) + 0,16067 (10%) = 1,766677 грн.)
На запити Східного офісу Держаудитслужби від 10.11.2021, 12.11.2021 та 1511.2021 про надання пояснень, щодо укладеного договору з порушенням строків та збільшення вартості електричної енергії більш ніж визначено Законом - № 922-VІІІ, Замовник не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону - № 922-VІІІ.
Період усунення порушень:
18.11.2021 16:39 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2021 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
на ваші вимоги відповідаємо, що порушення усунено , договір буде розірвано 21.12.2021 року ,так як не можливо розірвати договір раніше .
Між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДЕНЕРГОТРЕЙД» (ідентифікаційний код юридичної особи – 43452850, далі за текстом також – ТОВ «БЕТ», Постачальник) і ВІДОКРЕМЛЕНИМ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ «НІКОПОЛЬСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ДНІПРОВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ» (Код ЄДРПОУ ВП: 26371946, далі за текстом також – Споживач, Замовник) укладено договір про постачання електричної енергії споживачу від 12 жовтня 2021 року №12-10/2021 (далі – Договір) за результатами проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro, ідентифікатор якої UA-2021-04-09-002787-a.
У Висновку відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-09-002787-a від 18.11.2021 зазначено, що «згідно з пунктом 3. Комерційної пропозиції, що є Додатком №2 до договору, цiна (тариф) на електричну енергiю включає в себе наступнi складовi: ціна електричної енергії (1,60607 грн за 1 кВт год, без урахування ПДВ), регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії оператора системи передачі (НЕК «УКРЕНЕРГО»), затверджений відповідним рішенням НКРЕКП, без урахування ПДВ (з розрахунку на 1 кВт год) – 0,29393 грн. та ПДВ (20%). Додатковими угодами від 11.11.2021 № 2, від 13.11.2021 № 3, від 16.11.2021 № 4, від 17.11.2021 №5 збільшено ціну електричної енергії більше ніж на 10% , чим порушено підпункт 2 частини 5 ст. 41 Закону - № 922-VІІІ. Так наприклад додатковою угодою № 2, збільшено з 1,60607 грн. на 1,78607 грн. що більш ніж 10% (1,60607 (вартість за договором) + 0,16067 (10%) = 1,766677 грн.)».
При підвищенні ціни за одиницю товару згідно з п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії», Сторони Договору керувались наступним.
У п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» вживається термін «товар».
Відповідно до п.34 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів».
У процедурі закупівлі UA-2021-04-09-002787-a товар включає «послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів» (в нашому випадку послуги з передачі електричної енергії), тому здійснювалось підвищення загальної ціни кВт·год електричної енергії, включаючи ціну електричної енергії та регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії. Наприклад, згідно з умовами Договору ціна 1 кВт·год електричної енергії без ПДВ становить 1,90 грн (у тому числі ціна електричної енергії – 1,60607 грн, регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії – 0,29393 грн). Відповідно до Додаткової угоди №2 від 11.11.2021 до Договору ціна 1 кВт·год електричної енергії без ПДВ становить 2,08 грн (у тому числі ціна електричної енергії – 1,78607 грн, регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії – 0,29393 грн). Тобто ціну 1 кВт·год електричної енергії підвищено на 9,47% (2,08/1,9*100% - 100% =9,473684%).
Аналогічно підвищувалась ціна за одиницю товару згідно з наступними додатковими угодами до Договору, з неухильним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Рішення про намір укласти договір прийнято Замовником 23.09.2021, Договір укладено 12.10.2021, тобто на дев’ятнадцятий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Разом з тим, п.11 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються відомості, у тому числі строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з пп.10.1 п.10 Тендерної документації, затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету Нікопольського коледжу Дніпровського державного аграрно-економічного університету від 19.04.2021 року №24 «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Відповідно до ч.6 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЕТ».
У зв’язку із зазначеним, Сторони Договору все-таки вимушені розірвати Договір. Але відповідно до п.3.2.15 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14.03.2018 № 312 у разі закінчення строку дії договору про постачання електричної енергії або дострокового його розірвання (за ініціативою електропостачальника) електропостачальник не пізніше ніж за 20 календарних днів до передбачуваного дня припинення дії договору та постачання електричної енергії повинен повідомити про це споживача, відповідного (відповідних) оператора (операторів) системи та постачальника «останньої надії», на території діяльності якого розташовані електроустановки такого споживача, із зазначенням дати припинення постачання електричної енергії споживачу.
Електропостачальником ТОВ «БЕТ» листом від 30.11.2021 №30-11/21-01 повідомлено Споживачу, відповідному оператору системи розподілу (АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі») та постачальнику «останньої надії», на території діяльності якого розташовані електроустановки Споживача (ДПЗД «УКРІНТЕРЕНЕРГО»), про дострокове розірвання Договору з ВІДОКРЕМЛЕНИМ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ «НІКОПОЛЬСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ДНІПРОВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ», дата припинення постачання електричної енергії Споживачу - 00:00 21.12.2021.
Дата публікації звіту:
01.12.2021 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
ce010aa582d645f2852cf3e381ee597b
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
10.11.2021 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон - № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2021-04-09-002787-a) очікуваною вартістю 351 222,28 грн., яку проведено Нікопольським коледжом Дніпровського державного аграрно-економічного університет (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пояснити чому договір на постачання електричної енергії укладено з порушенням строків які визначені в частиною 6 ст. 33 Закону - № 922-VІІІ.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
178e8baddef341429702633cbf17c4eb
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
10.11.2021 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон - № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2021-04-09-002787-a) очікуваною вартістю 351 222,28 грн., яку проведено Нікопольським коледжом Дніпровського державного аграрно-економічного університет (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Чому договір на постачання електричної енергії укладено після строку дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОТРЕЙД".
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
b7d64e5b84944ac4b76ab9f757153ff4
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
12.11.2021 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон - № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2021-04-09-002787-a) очікуваною вартістю 351 222,28 грн., яку проведено Нікопольським коледжом Дніпровського державного аграрно-економічного університет (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Чому додатковою угодою від 11.11.2021 № 2 збільшено ціну електричної енергії більше ніж на 10 % , чим порушено підпункт 2 частини 5 ст. 41 Закон - № 922-VІІІ.
1,60607 (вартість за договором) + 0,16067 (10%) = 1,766677 грн. – повинно бути
В додатковій угоді визначено ціну електричної енергії - 1,78607 грн.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
70417f9f44994a35a44e76517f7f66b3
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
15.11.2021 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон - № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2021-04-09-002787-a) очікуваною вартістю 351 222,28 грн., яку проведено Нікопольським коледжом Дніпровського державного аграрно-економічного університет (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Чому додатковою угодою від 15.11.2021 № 3 збільшено ціну електричної енергії більше ніж на 10 % , чим порушено підпункт 2 частини 5 ст. 41 Закон - № 922-VІІІ.
1,78607 (вартість за договором) + 0,178607 (10%) = 1,964677 грн. – повинно бути
В додатковій угоді визначено ціну електричної енергії - 1,99607 грн.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.