-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
351 222.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 756.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 756.11 UAH
Період оскарження:
09.04.2021 11:44 - 23.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Номер:
3abff9d514534a94a05ae2cbab947c8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002787-a.b8
Назва:
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Скарга додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ БЕТ-Нікопольський коледж.pdf 25.08.2021 20:02
- рішення від 30.08.2021 № 19588.pdf 30.08.2021 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2021 № 20450.pdf 09.09.2021 16:46
- рішення від 08.09.2021 № 20450.pdf 13.09.2021 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2021 11:19
Дата розгляду скарги:
08.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.08.2021 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.09.2021 14:15
Дата виконання рішення Замовником:
23.09.2021 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення виконані в повному обсязі
Скарга
Виконана замовником
Про скасування незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРГАЗДОБИЧ"
Номер:
7563eaa689914802bad52907519b16fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002787-a.b7
Назва:
Про скасування незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРГАЗДОБИЧ"
Скарга:
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРГАЗДОБИЧ". Текст скарги додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Нікопольський коледж.docx 16.06.2021 13:13
- Скарга Нікопольський коледж.pdf 16.06.2021 13:13
- рішення від 18.06.2021№13766+лист замовнику.pdf 22.06.2021 13:57
- Інформація про перенесення розгляду скарг від 01.07.2021№12746.pdf 02.07.2021 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.07.2021 №15911.pdf 14.07.2021 16:17
- Рішення від 13.07.2021 № 15911.pdf 16.07.2021 19:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2021 16:34
Дата розгляду скарги:
01.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.06.2021 13:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2021 19:50
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2021 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скарга задоволена
Скарга
Скасована
Скарга на незаконне рішення Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
64881defc6b4402fba4113b521bdced1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002787-a.b6
Назва:
Скарга на незаконне рішення Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРГАЗДОБИЧ".
Текст скарги додається.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
26.06.2021 00:02
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»
Номер:
f254245589994db9b80523edc14a8cf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002787-a.c5
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»
Вимога:
ВИМОГА
до замовника Нікопольський коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету
(код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - електрична енергія (електрична енергія), ідентифікатор UA-2021-04-09-002787-a)
щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі
ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»
1. Відповідно до вимог п.1.1. Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації закупівлі код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - електрична енергія (електрична енергія), затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.04.2021 р. № 24 (далі – тендерна документація) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема:
«Тендерна пропозиція (згідно Додатку 3)»
Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» міститься Тендерна форма «Пропозиція» від 20.04.2021 р. вих. № 1.08-7915 (файл «Дод.3 Тендерна пропозиція»), таблична форма якої не містить у повному обсязі необхідної інформації, а саме щодо суми ПДВ, яка має бути зазначена цифрами та прописом. Учасником вказано тільки загальну суму пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 20 Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації незазначення вищевказаної інформації відсутнє в переліку формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Таким чином відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» має бути відхилена через невідповідність учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Відповідно до вимог п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Відповідно до п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності
Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Згідно з п.30 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.
В результаті аналізу інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено наступне.
Отже, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, наявність якої передбачена вимогами п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а саме, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа - компанії ПАЛПОН ТРЕЙДІНГ ЛІМІТЕД (PALPON TRADING LIMITED), стосовно дати народження, серії та номеру паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (за наявності) Григоришина Костянтина Івановича.
За наявності підстав, передбачених вимогами п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має прийняти рішення про відмову учаснику ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» у зв’язку з відсутністю у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів), а саме інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа - ПАЛПОН ТРЕЙДІНГ ЛІМІТЕД (PALPON TRADING LIMITED), стосовно дати народження, серії та номеру паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (за наявності) Григоришина Костянтина Івановича.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» має бути відхилена через невідповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Отже, просимо скасувати рішення замовника стосовно визнання переможцем закупівлі учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» та відхилити його тендерну пропозицію через невідповідність учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та через невідповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Нікопольський коледж щодо відхилення ТОВ Енера Вінниця.pdf 07.06.2021 14:22
Дата подачі:
07.06.2021 14:22
Вирішення:
вимога задоволена
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «КАСТУМ»
Номер:
30afdcb41e624032ae83656a507eb0a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002787-a.b4
Назва:
щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «КАСТУМ»
Вимога:
ВИМОГА
до замовника Нікопольський коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету
(код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - електрична енергія (електрична енергія), ідентифікатор UA-2021-04-09-002787-a)
щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі
ТОВ «КАСТУМ»
1. Відповідно до вимог п.1.1. Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації закупівлі код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - електрична енергія (електрична енергія), затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.04.2021 р. № 24 (далі – тендерна документація) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема:
«Тендерна пропозиція (згідно Додатку 3)»
Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАСТУМ» наявна Тендерна форма «Пропозиція» від 26.04.2021 р. вих. № 26/04/02 (файл «Пропозиція»), таблична форма якої не містить у повному обсязі необхідної інформації, а саме щодо суми ПДВ, яка має бути зазначена цифрами та прописом. Учасником вказано тільки загальну суму пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 20 Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації незазначення вищевказаної інформації відсутнє в переліку формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Таким чином відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «КАСТУМ» має бути відхилена через невідповідність учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Відповідно до вимог п.1.1 Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема:
«інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону»
Відповідно до п. 2.3. Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав згідно статті 17 Закону, та у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, та зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно Додатку№4). Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до вимог п.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
Відповідно до норм частини першої, другої та третьої статті 12 Кримінального кодексу України кримінальні правопорушення поділяються на кримінальні проступки і злочини.
Кримінальним проступком є передбачене цим Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або інше покарання, не пов’язане з позбавленням волі.
Злочини поділяються на нетяжкі, тяжкі та особливо тяжкі.
Таким чином, відповідно до чинного законодавства поняття «кримінальне правопорушення» є ширшим за своєю суттю від поняття «кримінальний злочин».
У складі тендерної пропозиції учасника, зокрема, наявні такі документи:
- Довідка про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку від 20.05.2020 року вих. №20/05/05 (файл «Довідка п.6 ч.1 ст.17»), відповідно до якої «Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, Величко Ігор Васильович не був засуджений за злочин, вчинений з корисливих мотивів.».
- Довідка (інформація) про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 26.04.2021 року вих. №26/04/04 (файл «Додаток 4»), відповідно до пункту 5 якої «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості»
Таким чином учасник ТОВ «КАСТУМ» документально не підтвердив відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої згідно пункту 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «КАСТУМ» має бути відхилена через невідповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Отже, просимо скасувати рішення замовника стосовно визнання переможцем закупівлі учасника ТОВ «КАСТУМ» та відхилити його тендерну пропозицію через невідповідність учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та через невідповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Нікопольський коледж щодо відхилення ТОВ Кастум.pdf 31.05.2021 19:17
Дата подачі:
31.05.2021 19:17
Вирішення:
Вимога задоволена. Рішення Замовника скасовано на підставі абз.2 ч.1 ст. 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС»
Номер:
a71b6a88e61145a08b71dffdd8d8c59f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002787-a.a3
Назва:
щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС»
Вимога:
ВИМОГА
до замовника Нікопольський коледж Дніпровського державного аграрно-економічного університету
(код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - електрична енергія (електрична енергія), ідентифікатор UA-2021-04-09-002787-a)
щодо скасування рішення про визнання переможцем закупівлі
ТОВ «ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС»
1. Відповідно до вимог п.1.1. Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації закупівлі код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - електрична енергія (електрична енергія), затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.04.2021 р. № 24 (далі – тендерна документація) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема:
«Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для учасників юридичних осіб)»
Відповідно до п. 10 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 28 листопада 2005 року № 386, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2005 року за № 1509/1178 (далі- Положення № 386) відомості з Реєстру формуються органом державної статистики та надаються користувачу після отримання запиту та документів або відомостей про оплату користувачем вартості наданих послуг. Документами, що підтверджують унесення плати, є квитанція, платіжне доручення або відомості (реквізити платежу) про внесення плати в будь-якій формі, надані користувачем, за якими можливо перевірити факт оплати із використанням загальнодоступних електронних сервісів перевірки квитанцій.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС» відсутній документ Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, який має бути виданий відповідно до вимог Положення №386.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС» має бути відхилена через невідповідність учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Відповідно до вимог п.1.1 Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема:
«Відомості про учасника, в яких обов’язково повинно міститися наступна інформація: повна та скорочена назва, ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код, Форма власності, місцезнаходження(зазначається юридична та поштова адреса), телефон, факс, E-mail, місце та дата реєстрації, профілюючий вид діяльності, найменування банку, що обслуговує учасника та розрахункові рахунки (зазначаються відомості з усіх банків), Прізвище, ім'я, по-батькові керівника.»
У складі тендерної пропозиції учасника наявний документ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА від 22.04.2021 року вих. №22/04/21-327, який не містить у повному обсязі необхідної інформації щодо найменування банку, що обслуговує учасника та розрахункових рахунків (зазначаються відомості з усіх банків), а саме, зокрема, стосовно поточного рахунка № UA 77 328209 0000026009010049055 АБ «Південний», МФО 328209. В документі зазначена інформація лише стосовно поточного рахунка зі спеціальним режимом використання № UA 403226690000026035300805360 в Філії Головного управління по м. Києву та Київській обл. АТ «Ощадбанк».
Разом з тим, відповідно до довідки від 29.04.2021 р. вих. № 29/04/21-331, що надана ТОВ «ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС» на виконання Повідомлення замовника з вимогою про усунення невідповідностей від 29.04.2021 року, учасник має сім відкритих рахунків у банківських установах.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС» має бути відхилена через невідповідність учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог абзацу 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, при публікації Повідомлення до ТОВ «ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС» з вимогою про усунення невідповідностей від 29.04.2021 року в частині переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме, Довідки-відомостей в довільній формі з усіх банків, що обслуговують учасника з зазначення відкритих рахунків, Замовником було порушено вимоги абзацу 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відомості стосовно найменування банку, що обслуговує учасника та розрахункових рахунків є інформацією, яка надається учасником у порядку дії абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», і яка жодним чином не підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме: наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю) та право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, просимо скасувати рішення замовника стосовно визнання переможцем закупівлі учасника ТОВ «ТРАСТЕНЕРГОАЛЬЯНС» та відхилити його тендерну пропозицію через невідповідність учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Нікопольський коледж.pdf 06.05.2021 16:56
Дата подачі:
06.05.2021 16:57
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу стосовно скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ТРАСТ ЕНЕРГОАЛЬЯНС" на підставі абз.1 ч.3.ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" - визнаємо її частково. Рішення буде відмінено.
Статус вимоги:
Задоволено