• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Розбудова фізкультурно-спортивної та плавально-оздоровчої інфраструктури Волині» (капітальний ремонт), м.Луцьк, вул.Львівська,75

Завершена

18 647 034.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 186 470.34 UAH
Номер: ac5e8d3f185a449e95d071eb8e4e938c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.05.2021 15:11 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.05.2021 № 147 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2021-04-08-005385-b 08.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД» порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ СМ-Рембуд, ПП Будівельна компанія «Престиж Буд Стиль», - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД» та здійснити розгляд наступної тендерної пропозиції у відповідності до вимог статті 29 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену на рішенням тендерного комітету від 08.04.2021 № 7, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю СМ-Рембуд (далі – ТОВ СМ-Рембуд), приватного підприємства Будівельна компанія «Престиж Буд Стиль» (далі - ПП Будівельна компанія «Престиж Буд Стиль»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД» (далі – ТОВ «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД»), протоколи засідання тендерного комітету від 05.05.20121 № 14, від 13.05.2021 № 16, від 17.05.2021 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2021. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 2 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації та додатку 4 до тендерної документації Замовник Установив вимогу щодо надання учасником документів на підтвердження кваліфікаційним критеріям, зокрема надання довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену на фірмовому бланку учасника, згідно додатку 4. На підтвердження своєї відповідності вказаному критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати сканований оригінал гарантійного листа від субпідрядника, що підтверджує згоду виступити в ролі субпідрядника, а також повинен містити вичерпний перелік працівників субпідрядника, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору у разі перемоги учасника в торгах. Учасник ТОВ «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію надав довідку від 23.04.2021 № 42/9 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначені працівники робітничих професій субпідрядників, зокрема приватного підприємства «Волиньпожсервіс» (далі – ПП «Волиньпожсервіс»). При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД» відсутній сканований оригінал гарантійного листа від субпідрядника ПП «Волиньпожсервіс» з вичерпним переліком працівників субпідрядника, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору у разі перемоги учасника в торгах, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 2 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації та додатку 4 до тендерної документації. Однак на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону визнав його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 17.05.2021.
Період усунення порушень: 26.05.2021 18:34 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2021 18:34

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого 26 травня 2021 року.
Дата публікації: 09.06.2021 08:39