• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Розбудова фізкультурно-спортивної та плавально-оздоровчої інфраструктури Волині» (капітальний ремонт), м.Луцьк, вул.Львівська,75

Завершена

18 647 034.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 186 470.34 UAH
Період оскарження: 08.04.2021 12:51 - 21.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: cebf670481c24ea680b310e905882903
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-005385-b.b2
Назва: ВИМОГА в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Замовнику: Голові тендерного комітету Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації Довгополюку В.В. Код ЄДРПОУ 42304390 43027, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан, 9 Особа, що звертається з вимогою: ТОВ «СМ-РЕМБУД» ЄДРПОУ 41120491 44700, Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський, вул. Володимира Великого, буд. 48 А ВИМОГА в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «СМ-РЕМБУД» подало пропозицію на закупівлю робіт «Розбудова фізкультурно-спортивної та плавальнооздоровчої інфраструктури Волині» (капітальний ремонт), м. Луцьк, вул. Львівська, 75» UA-2021-04-08-005385-b на суму 18 647 034,00 грн. З 26.04.2021 за результатами аукціону тендерна пропозиція ТОВ «СМ-РЕМБУД» була визнана найбільш економічно вигідною пропозицією та перебувала на 1 місці за ціною. 29.04.2021 рішенням тендерного комітету (протокол від 29.04.2021 №12) було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Протягом 24 години ТОВ «СМ-РЕМБУД» були виправлені всі невідповідності в документах, що були подані в тендерній пропозиції. 05.05.2021 Замовником було викладено протокол засідання тендерного комітету департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації від 05.05.2021 №14, рішенням якого пропозицію ТОВ «СМ-РЕМБУД» відхилили на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критерія, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід)(далі - Закон). ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає рішення Замовника неправомірним, яке суперечить вимогам прописаним в Тендерній документації та Додатку 4 зокрема. В Додатку 4 до Тендерної документації Замовником чітко визначено, що на підтвердження своєї відповідності, щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. В Тендерній документації, в тому числі у Додатку №4 Тендерної документації, на яку посилається Замовника не було визначено який відсоток робіт має бути виконаний працівниками учасника закупівлі або потужностями субпідрядника у разі їх залучення. ТОВ «СМ-РЕМБУД» виконано вимогу статті 16 Закону (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід), так як нами подано уточнену довідку згідно Додатку №4 до Тендерної документації, привівши у відповідність інформацію щодо наявності освіти та спеціальності працівників робітничих професій субпідрядників ПП «Теплий дім ПСП», ПП «МП Сантехмонтаж», ПП «РЕМ БУД», ПП «СМ-ІНВЕСТБУД» та дотримано вимогу Замовника щодо кількості працівників, не менше. ніж 63 особи, в тому числі не менше 55 робітничих професій (довідка №159 від 29.04.2021) Також хочемо зауважити, що до розрахунку договірної ціни входить вартість матеріальних ресурсів, які становлять 58% ціни тендерної пропозиції учасника. У вартість робіт, що будуть виконуватися субпідрядні організації, входить лише вартість робіт та/або машин і механізмів, без вартості матеріальних ресурсів. Тому відсоток робіт, які виконують субпідрядні організації по відношенню до договірної ціни є невеликий. Окрім того, при підписанні договору надається додаток «Календарний графік виконання робіт», який конкретизує зобов’язання Підрядника, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт, виходячи із потужностей підрядної організації. Тобто стверджувати, що учасник не встигне виконати роботи на даному етапі є неправомірним та недоцільними. На підставі вищевикладеного Вимагаємо: 1) скасувати рішення тендерного комітету департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації від 05.05.2021 №14 згідно предмету закупівлі «Розбудова фізкультурно-спортивної та плавальнооздоровчої інфраструктури Волині» (капітальний ремонт), м. Луцьк, вул. Львівська, 75» UA-2021-04-08-005385-b щодо дискваліфікації ТОВ «СМ-РЕМБУД». 2) У разі залишення рішення щодо дискваліфікації ТОВ «СМ-РЕМБУД» буде підготовлена скарга до Антимонопольного комітету України та Західного офісу Держаної аудиторської служби України, з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, як учасника даної закупівлі. Директор ТОВ «СМ-РЕМБУД» О.Я. Мазуркевич
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що для розрахунку необхідної кількості працівників на об’єкті, Замовником була взята за основу нормативна трудомісткість робіт, яка передбачається у прямих витратах при виконанні будівельних робіт згідно проектно-кошторисної документації. Надана Вами інформація про залучення субпідрядників для виконання окремих видів робіт (24,98%), підтверджує про недостатню кількість робітників для виконання решти будівельних робіт на об’єкті у визначені терміни. Отже, рішення тендерного комітету (протокол № 14 від 05.05.2021) прийнято у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі та не підлягає відміні
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні критерії

Номер: 94567532ab474cc094144da0f7794807
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-005385-b.c1
Назва: Дискримінаційні критерії
Вимога:
Ознайомившись із Вашою тендерною документацією нами було виявлено окремі порушення законодавства та основні принципи публічних закупівель – як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах більшій кількості учасників чи надання переваг іншим. У тендерній документації щодо проведення відкритих торгів виявлено дискримінаційні вимоги, що значно обмежують коло потенційних учасників та у свою чергу призведе в майбутньому до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій та надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання. Наявність Учасника в штаті не менше 55 працівників робітничих професій є дискримінаційним критерієм згідно закону "Про публічні закупівлі", оскільки це значно зменшує кількість учасників. Відповідно до додатку 12 (технічне завдання) даної тендерної документації та строку виконання робіт (до 31 грудня 2021р). Для виконання даних робіт достатньо значно меншої кількості робітників. Отже дана вимога суперечить чинному законодавству України у сфері публічних закупівель. Вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію та скасувати дану вимогу. Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло можливих Учасників торгів. Замовник не вправі обмежувати коло учасників шляхом встановлення мінімальної межі укладеного договору. Як свідчить, практика розгляду скарг антимонопольним комітетом (рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), встановлення обмежень щодо кола потенційних учасників –– є дискримінацією учасників, що суперечить основним принципам здійснення процедур закупівель. Вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію та скасувати дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Проекту організації будівництва термін виконання робіт становить 6 місяців. Розрахунок кількості працівників, яких учасник повинен надати у довідці згідно Додатку 4 тендерної документації визначено, виходячи з нормативної трудомісткості робіт у прямих витратах та тривалістю робочого часу проекту будівництва. Отже, для належного виконання робіт, вчасного освоєння бюджетних коштів та здачі об’єкта в експлуатацію у визначені терміни необхідна саме така кількість працівників. Окрім того, відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. Водночас, відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником закупівлі може бути об’єднання учасників. У разі участі, об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Статус вимоги: Відхилено