• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (організація безпеки дорожнього руху) – 6506,5 км (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 253 015,00 (двісті п’ятдесят три тисячі п’ятнадцять) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Завершена

50 603 184.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253 015.92 UAH
Номер: 9ebec36cd85e424f85d5bb1efe04ce88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-30-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.07.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 30.07.2021 10:47 - 21.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.07.2021 № 483 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.07.2021 № 483 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-06-004486-c, 06.04.2021. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі". В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 235-88-91, galchonok1902@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону; виконання Замовником рішень органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», а також недопущення у подальшому порушень вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону при публікації повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 03 серпня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця тендеру; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками; виконання Замовником рішень органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-06-004151-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Львівський дорсервіс» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Львівський дорсервіс»), ТОВ «Хімія Парк», ТОВ «Шляховик-Т», ТОВ «Експодор» та ТОВ «Трафік Менеджмент Груп»; опубліковані вимоги про усунення учасниками невідповідностей до 02.06.2021; опубліковані учасниками ДП «Львівський дорсервіс», ТОВ «Хімія Парк», ТОВ «Експодор» та ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» документи на виконання вимог про усунення невідповідностей; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження учасниками ТОВ «Хімія Парк» та ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» порядку проведення Замовником процедури закупівлі та винесені Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішень №14873-р/пк-пз від 01.07.2021 та № 15051-р/пк-пз від 05.07.2021 за результатами розгляду скарг; протокол засідання тендерного комітету від 19.07.2021 №246; опубліковане повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», як переможцем тендеру, після аукціону документи та інформацію. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг ТОВ «Хімія Парк» та ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» та прийняття відповідних рішень за результатами такого розгляду (№14873-р/пк-пз від 01.07.2021 та № 15051-р/пк-пз від 05.07.2021), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що встановлено, що в частині 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вказано, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, т а наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Однак, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 9 статті 29 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Отже, замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником було висунуто учаснику ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» вимогу про усунення до 02.06.2021 невідповідностей, у якій, зокрема, зазначено, що учасником в складі тендерної пропозиції не подано оригіналу свідоцтва про реєстрацію авто (технічного паспорту) на механізм зазначений в п. 8 поданої довідки про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі вих. №01 від 06.05.2021 (файл «Кваліфікація ТП.pdf»). Так, відповідно до вимоги пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1 (далі – Довідка). При цьому зазначено, що учасник включає до Довідки машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічної специфікації (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: автомобіль-бортовий, автомобіль-самоскид, кран на автомобільному ходу, агрегат зварювальний,компресор пересувний, установка пневматична для забивання стояків бар’єрного огородження, машина маркірувальна, машина маркірувальна ручна, машина поливально-мийна, установка для свердлення отворів. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, за вимогою пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник надає: - наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки, які відображені ним в Довідці, документально підтверджується оригіналом бухгалтерської довідки/оригіналом інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та оригіналами свідоцтв про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми. - у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг та оригінали свідоцтв про реєстрацію авто на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Якщо, кінцевим власником машин, механізмів та техніки зазначених учасником в Довідці не являється орендодавець/лізингодавець/надавач послуг, у такому випадку учасник в складі тендерної пропозиції надають лист-пояснення, щодо кінцевого власника транспортних засобів (машин, механізмів та техніки). Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» було надано довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі вих. №01 від 06.05.2021 (файл «Кваліфікація ТП.pdf»), у якій в п.8 вказано маркірувальну машину для влаштування горизонтальної дорожньої розмітки акриловою фарбою «Шмель 11-А» (виробництва Білорусь «Шмель 11-А», 2003 року випуску) із зазначенням, що ця маркірувальна машина є у власності учасника. Однак, в недотримання вимог пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» у складі тендерної пропозиції не надано оригіналу свідоцтва про реєстрацію авто (технічного паспорту) на вищевказаний механізм. В опублікованій 02.06.2021 на виконання вимоги про усунення невідповідностей інформації вих. №04 від 01.06.2021 (файл «Усунення невідповідностей довідки та роз'яснення.pdf») учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» щодо вимоги про надання оригіналу свідоцтва про реєстрацію (технічного паспорту) механізму, зазначеного в п.8 Довідки про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі зазначено, що вказана машина є навісним обладнанням, тому не підлягає державній реєстрації, тому на виконання вимоги надано оригінал свідоцтва про реєстрацію (технічного паспорту) автомобіля, на якому даний механізм знаходиться. Так, на виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» 02.06.2021 опубліковано скан оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 2705 (спеціалізований вантажний фургон малотоннажний-В, реєстраційний номер ВС1305ЕТ, зареєстрований на ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», файл «техпаспорт ГАЗ 2705.pdf») та виправлену довідку вих.№01 від 01.06.2021 (файл «Усунення невідповідностей довідки та роз'яснення.pdf») про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, у якій (п.8) зазначено, що маркірувальна машина для влаштування горизонтальної дорожньої розмітки акриловою фарбою «Шмель 11-А» на базі ГАЗ 2705 (2003 р.в. д.н. ВС1305ЕТ). Таким чином, Замовник установив учаснику ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» вимогу про усунення невідповідності, шляхом надання документу (оригіналу свідоцтва про реєстрацію авто (технічного паспорту) на механізм, зазначений в п. 8 поданої довідки про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі вих. №01 від 06.05.2021), відсутнього у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону (учасником у складі тендерної пропозиції не подано у повному обсязі документи на підтвердження кваліфікаційного критерію в частині наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі), а допущено вказаного учасника до оцінки та визначено його переможцем тендеру. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За вимогою пункту 11 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника у складів тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або представника учасника представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, інформацію та документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або представника учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції), а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової особи (посадової) особи учасника на укладання та підписання договору про закупівлю. Перелік документів та інформації на підтвердження вказаних вище повноважень та правомочності наведено у підпунктах 11.1-11.7 пункту 11 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 11.4 пункту 11 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документами, що підтверджують правомочність керівника є рішення про призначення керівника (у формі оригіналу протоколу або виписки/витягу з протоколу, або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); наказ на призначення керівника (у формі оригіналу). У підпунктах 11.5 та 11.6 пункту 11 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено перелік документів, що подаються учасником на підтвердження повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі або представника учасника представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та підписувати документи тендерної пропозиції (якщо такі документи не надано у відповідності з підпунктом 11.4 даного пункту), а саме: оригінал протоколу або витягу з протоколу учасників та/або довіреність, та/або доручення, що підтверджує відповідні повноваження; оригінал наказу на призначення. За вимогою пункту 11.7 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи учасника, якій надано право на укладення та підписання договору про закупівлю: оригінал протоколу або витягу з протоколу учасників, що підтверджує відповідні повноваження, та оригінал наказу на призначення (якщо такі документи не надано у відповідності з підпунктом 11.4). Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» надано довідки від 06.05.2021 вих. №14, №23, №24 та №25 (файл «Відповідність.pdf»), відповідно до яких уповноваженою особою учасника на представлення інтересів під час проведення досліджуваної процедури закупівлі, на підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) та на укладення та підписання договору за результатами процедури закупівлі є директор ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» Сеник Р.Р. При цьому, у довідках від 06.05.2021 вих. №23, №24 та №25 зазначено, вищевказані повноваження підтверджуються протоколом загальних зборів учасників ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» №15 від 26.07.2019 та наказ ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» №27 від 29.07.2019. Також встановлено, що подані у складі тендерної пропозиції учасника документи підписані директором ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» Сеником Р.Р. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» надано (файл «Накази працівники.pdf») скан наказу №27 від 29.07.2019, який підписано директором ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» Сеником Р.Р. та у якому зазначено, що він приступає до виконання обов’язків директора товариства, а також скан наказу №27к від 29.07.2019 щодо прийняття на роботу на посаду директора ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» Сеника Р.Р. Слід зазначити, що відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції Статуту ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» (файл «Статут.pdf»), обрання директора товариства віднесено до виключної компетенції загальних зборів учасників вказаного товариства. Однак, в недотримання вимог підпункту 11.4 пункту 11 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» у складів тендерної пропозиції не надано у повному обсязі документів, що підтверджують правомочність керівника, а саме не надано рішення про призначення керівника (у формі оригіналу протоколу або виписки/витягу з протоколу, або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а допущено вказаного учасника до оцінки та визначено його переможцем тендеру.
Період усунення порушень: 03.08.2021 17:04 - 18.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2021 17:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок Державної аудиторської служби України виконано. Замовник в подальшому не допускатиме порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 09.08.2021 16:50