Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (організація безпеки дорожнього руху) – 6506,5 км (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 253 015,00 (двісті п’ятдесят три тисячі п’ятнадцять) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Завершена
50 603 184.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253 015.92 UAH
Період оскарження:06.04.2021 17:27 - 03.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:a2de01d0183f4af89b02468332b74029
Пов'язана прекваліфікація:ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-06-004486-c.b2
Назва:Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
06.04.2021 року Замовником – Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі та оприлюднено тендерну документацію про закупівлю послуг : Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (організація безпеки дорожнього руху) – 6506,5 км (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Затверджену рішенням тендерного комітету протокол № 114 від 06.04.2021р.. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-06-004486-c
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП" (далі – Товариство), виявили бажання взяти участь у цій закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію (далі – ТД) прийняли участь у вищезгаданій процедурі закупівлі.
Проте 03.06.2021 року протоколом розгляду тендерних пропозицій, було відхилено пропозицію учасника ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" з наступних підстав:
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю "Трафік Менеджмент Груп" на відповідність вимогам, визначеним у Тендерній документації за Процедурою закупівлі встановлено наступне: - Відповідно до пункту 9 статті 29 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовником було висунуто вимогу про усунення невідповідностей, кінцева дата та час усунення невідповідностей 02 червня 2021 о 12:27. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Трафік Менеджмент Груп" не усунув виявленні невідповідності, зокрема подано довідку вих. №01 від 01.06.2021 року про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, у якій не зазначено повну інформацію відповідно до вимоги графи 5, отже тендерну пропозицію учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю "Трафік Менеджмент Груп" необхідно відхилити відповідно до абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Ми, як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його незаконним, таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників з причин які викладені детальніше у файлі Скарага по закупівлі UA-2021-04-06-004486-c
Дата прийняття скарги до розгляду:08.06.2021 17:07
Дата розгляду скарги:22.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:11.06.2021 20:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:08.07.2021 17:19
Дата виконання рішення Замовником:09.07.2021 09:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:Рішення АМКУ виконано Замоником.
Задовільнена:Так
Автор:ТОВ "Трафік Менеджмент Груп", Роман Сеник +380977115817, +380966060035, +380677684587 rozmitka@gmail.com
resolved
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:2ba82002c20e4d1b958f43c3cd8e42bb
Пов'язана прекваліфікація:ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-06-004486-c.a1
Назва:СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
07.06.2021 р. №149
Найменування органу
оскарження:
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Код ЄДРПОУ 00032767
вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м.Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХІМІЯ ПАРК»
Код ЄДРПОУ 38986599
вул. Центральна, 38А, смт. Клевань,
Рівненського району, 35312
тел. (0362) 62-35-14
E-mail: Serg@chemiapark.com
Замовник торгів: Департамент дорожнього господарства
Львівської обласної державної адміністрації
КодЄДРПОУ 43493483
вул. В. Винниченка, 18, м. Львів, Львівська область, 79008
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-06-004486-c
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
06 квітня 2021 року Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) в електронній системі закупівель «smarttender.biz» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-04-06-004486-c.
Предмет закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (організація безпеки дорожнього руху) – 6506,5 км (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України).
Замовником на порталі (https://smarttender.biz/) 03.06.2021 р. на площадці електронного майданчика опубліковано протокол яким вирішили відхилити пропозицію ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» з метою недопущення останнього до аукціону, у зв’язку з тим, що учасник процедури ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону.
З даними доводами не згідні та вважаємо їх незаконними та такими, що порушують всі принципи здійснення публічних закупівель згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі за результатами процедури перекваліфікації, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-04-06-004486-c зазначено, що підставою відхилення ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» стали наступні порушення:
1. Учасник ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» не усунув виявлені невідповідності протягом 24 годин, зокрема:
- документально не підтвердив обсяг виконаних робіт, а саме в частині встановлення дорожніх знаків, а отже тендерну пропозицію учасника - ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» необхідно відхилити відповідно до абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону – не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
- відповідно до пункту 2 Додатку 7 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАМІР НАДАННЯ ПОСЛУГ ІЗ ЗАЛУЧЕННЯМ ТА/АБО БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ СТОРОННІХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
2.1 Якщо Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується наступними документами: - довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції що містить інформацію про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) згідно встановленої форми Таблицею 2. - листом(ами) від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання) з погодженням про виконання робіт, на які учасник планує його(їх) залучити (від кожного, зазначеного учасником у таблиці); - інформацією про наявність в субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації; - інформацією про кількість та кваліфікацію працівників субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації; - інформацією про виконання субпідрядником/співвиконавцем (суб’єктом господарювання) аналогічного договору (в частині тих робіт, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця) з документальним підтвердженням у відповідності з Додатком 1 до тендерної документації; 2.2 У разі залучення учасником до надання виконання робіт субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) до такого субпідрядника/співвиконавця застосовуються аналогічні, як до учасника та переможця вимоги відповідно до Додатка 2 тендерної документації на цю закупівлю (окрім вимог до ч. 2 ст 17 – такі не застосовуються).
2.3. У разі не залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця та/або залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків, довідкою (у довільній формі), в якій зазначається відповідна інформація.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІМІЯ ПАРК" надано довідку вих. № 658/ПЗ від 05.05.2021 року (файл «658 Довідка субпідрядники.pdf») у якій зазначено інформацію про не залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків, проте не подано інформаці. та документальне підтвердження про залучення сторонніх суб’єктів господарювання в обсязі більше ніж 20 відсотків відповідно до вимог тендерної документації.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відхилення його тендерної пропозиції з огляду на наступне:
1. Учасник ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» надав протягом 24 годин лист – пояснення за Вих.№762/ПЗ від 01.06.2021 р. до Договору №8 від 17.04.2019р., яким відповідно додатку 1 Тендерної документації Учасник ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі, якого серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), а саме:
- влаштування горизонтальної дорожньої розмітки (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 210 км;
- влаштування горизонтальної дорожньої розмітки (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 2025 м.2;
- влаштування металевого бар’єрного огородження (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 1 200 м;
- встановлення дорожніх знаків (відповідно до Технічно специфікації) – не менше 70 шт.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного Договору у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи по встановленню дорожніх знаків Учасником ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» у складі тендерної документації було надано оригінал Договору №8 від 17.04.2019 р. з долученими оригіналами Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), оригінали Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та оригінал листа відгуку.
Відповідно долученого Договору та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), учасником ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» було надано послуги по заміні старих дорожніх знаків на нові дорожні знаки, а саме:
- щитів дорожніх знаків на одній опорі односторонніх (Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи СОУ 42.1-37641918-035:2018, далі РЕКН, шифр ДН10-3-15-1);
- щитів дорожніх знаків на двох опорах односторонніх (РЕКН, шифр ДН10-3-15-3), які у складі робіт включають зняття старого щита знака, встановлення нового щита знака та заміну кріплення щита знака до стояка.
Всього по даних позиціях було замінено на нові 407 щитків дорожніх знаків. Крім цього по вищезазначеному договору було встановлено вручну ще 56 щитів дорожніх знаків або табличок до них з кріпленням на одному стояку. Тобто загалом по долученому Договору було встановлено 463 дорожніх знаки, що значно більше 70 шт. передбачених Тендерною документацією.
Таким чином надана ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі вих.№761/ПЗ від 01.06.2021 р., оригінал Договору №8 від 17.04.2019 р. з оригіналами Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), оригіналами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Оригіналом Листа-відгуку повністю відповідає вимогам Замовника та підтверджує обсяг виконаних робіт.
Надане документальне підтвердження підтверджує фактичну спроможність учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації.
2. Щодо посилання Замовника, що Учасником не надано документального підтвердження про залучення сторонніх суб’єктів господарювання в обсязі більше ніж 20 відсотків відповідно до вимог тендерної документації, є незаконним та таким, що не передбачено у вимогах тендерної документації, та зазначено Замовником умисно з метою недопущення Учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» до процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 2.1 Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено, що «2.1. Якщо Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника(ів) /співвиконавця(і.в) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується наступними документами:…», у разі не залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця Замовником визначив, п.2.3. Додатку 7 до тендерної документації «2.3 У разі не залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця та/або залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків, довідкою (у довільній формі), в якій зазначається відповідна інформація».
У зв’язку з тим, що учасником ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» не планується залучення до надання послуг/виконання робіт жодного субпідрядника/співвиконавця та/або залучення учасником до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця Учасником ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" на виконання п. 2.3. Додатку №7 Тендерної документації було надано довідку в довільній формі за Вих. № 658/ПЗ від 05.05.2021 року (файл «658 Довідка субпідрядники.pdf»). Даною довідкою ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» ПІДТВЕРДЖЕНО, що останній НЕ ПЛАНУЄ залучати для надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в тому числі не планує залучення до надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20% за предметом закупівлі!
Жодних інших довідок, в тому числі як зазначає Замовник у протоколі відхилення – відсутність підтвердження про залучення сторонніх суб’єктів господарювання в ОБСЯЗІ БІЛЬШЕ НІЖ 20 ВІДСОТКІВ, у Тендерній документації не вимагається.
Крім того ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» ВІДПОВІДНО ДО п. 2.3 Додатку 7 до тендерної документації надано підтвердження, що останній не планує залучати для надання послуг/виконання робіт субпідрядника/співвиконавця! Дане твердження чітко вказує на те, що учасник не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядників та співвиконавців.
КРІМ, ЦЬОГО УЧАСНИКОМ ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» ПРИ ПОДАННІ ПРОПОЗИЦІЇ НА ЕЛЕКТРОННОМУ МАЙДАНЧИКУ БУЛО ЗАПОВНЕНО ВІДПОВІДНУ ФОРМУ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СУБПІДРЯДНИКА:» в якій вказали, що «ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИКА НЕ ПЛАНУЄТЬСЯ.»
Дана інформація підтверджується роздруківкою із особистого кабінету smarttender.biz «Пропозиція подана по тендеру» з відміткою на третій сторінці про те, що «Залучення субпідрядника не планується», і Замовник дану інформацію теж бачить!
При оцінці пропозиції Скаржника, Замовником були враховані найдрібніші недоліки тендерної пропозиції (які суттєво не впливають на її зміст) та враховані як такі, що є причиною для відхилення пропозиції.
У такому разі, кожен Замовник може зловживати правами і щоразу вимагати від Учасників надання будь-якого документу, що жодного відношення до предмету закупівлі не має і не впливає на якість та виконання робіт.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з положенням ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено:
За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Тому, в даних діях Замовника, мають місце нерівний підхід до оцінки пропозицій учасників, дискримінація учасників, необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель та законодавства в цілому.
На підставі вищевикладеного та у ввідповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2021-04-06-004486-c;
3. Зобов’язати Замовника відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМІЯ ПАРК».
Додатки:
1.Роздуківка з особистого кабінету повідомлення «Пропозиція подана по тендеру» по закупівлі №10484851 на порталі https://smarttender.biz/.
Директор Н.П. Бречко