• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція мультифункціонального майданчика на території Добренського ліцею, розташованого за адресою: вул. Садова, 70, с. Добренька, Красноградський район, Харківська область

Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Реконструкція мультифункціонального майданчика на території Добренського ліцею, розташованого за адресою: вул. Садова, 70, с. Добренька, Красноградський район, Харківська область, код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Розмір забезпечення тендерних пропозицій – 5000,00 грн. Вид забезпечення тендерних пропозицій – електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – у відповідності до пунктів 2, 3 розділу ІІІ тендерної документації. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5), зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321 і Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції"

Завершена

3 138 667.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 693.34 UAH
Номер: 06592650c15f4b2e9c12a6da7d907e7d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 16.08.2021 11:02 - 09.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.08.2021 № 353 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.08.2021 №353 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-04-06-008085-a 06.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 99) 301-99-91, polinasinko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Наталинської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного омітету Замовника від 06.04.2021 (протокол № 68) зі змінами від 07.04.2021 та від 12.04.2021 (протокол № 71), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 09.04.2021, роз’яснення Замовника від 12.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ольвас», товариства з обмеженою відповідальністю «Легіонбуд», протокол засідання тендерного комітету від 27.04.2021 № 79, вимогу про усунення порушення від 28.04.2021, рішення Замовника від 30.04.2021, протокол засідання тендерного комітету від 30.04.2021 № 80, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2021, договір від 17.05.2021 № 06-05-05, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель, від 20.08.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, а саме: після оприлюднення 06 квітня 2021 р. в електронній системі закупівель тендерної документації Замовником оприлюднено 07 квітня 2021 р. нову редакцію тендерної документації, в якій в пункті 1.1 розділу IV змінено кінцевий строк подання тендерних пропозицій з 21.04.2021року о 17:00 год. на 22.04.2021 року 00:00 год., а також додатково оприлюднено файл з додатком 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» до тендерної документації. При цьому, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації.
Період усунення порушень: 27.08.2021 08:54 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2021 08:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В І Д П О В І Д Ь На зобов’язання за результатами моніторингу Наталинська сільська рада Красноградського району Харківської області (далі – Наталинська сільська рада; Замовник) є Замовником за публічною закупівлею «Реконструкція мультифункціонального майданчика на території Добренського ліцею, розташованого за адресою: вул. Садова, 70, с. Добренька, Красноградський район, Харківська область» (ідентифікатор PROZORRO: UA-2021-04-06-008085-a). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції мультифункціонального майданчика на території Добренського ліцею, розташованого за адресою: вул. Садова, 70, с. Добренька, Красноградський район, Харківська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-06-008085-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби України (далі – Держаудитслужба) шляхом оприлюднення на майданчику PROZORRO було надіслано запит на отримання пояснень від Наталинської сільської ради (Замовника) з приводу виявлених порушень законодавства про публічні закупівлі. За результатами аналізу даних, що містяться у системі PROZORRO, викладених пояснень Замовника, а також документів та відомостей, що знаходяться у відкритому доступі, Держаудитслужбою 27.08.2021 р. було опубліковано висновок, яким покладено певні обов’язки на Замовника. Зазначений Висновок викладено наступним чином: «За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Наталинської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного омітету Замовника від 06.04.2021 (протокол № 68) зі змінами від 07.04.2021 та від 12.04.2021 (протокол № 71), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 09.04.2021, роз’яснення Замовника від 12.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ольвас», товариства з обмеженою відповідальністю «Легіонбуд», протокол засідання тендерного комітету від 27.04.2021 № 79, вимогу про усунення порушення від 28.04.2021, рішення Замовника від 30.04.2021, протокол засідання тендерного комітету від 30.04.2021 № 80, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2021, договір від 17.05.2021 № 06-05-05, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель, від 20.08.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, а саме: після оприлюднення 06 квітня 2021 р. в електронній системі закупівель тендерної документації Замовником оприлюднено 07 квітня 2021 р. нову редакцію тендерної документації, в якій в пункті 1.1 розділу IV змінено кінцевий строк подання тендерних пропозицій з 21.04.2021року о 17:00 год. на 22.04.2021 року 00:00 год., а також додатково оприлюднено файл з додатком 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» до тендерної документації. При цьому, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.» Таким чином, Держаудитслужба дійшла висновку про відсутність порушень під час визначення переможця торгів та проведення кваліфікації учасників. В той же час, звернуто увагу Замовника на допущені недоліки процедури внесення змін до Тендерної документації та опублікування їх у системі публічних закупівель. Зазначені порушення, на думку Держаудитслужби виявилися у не вчиненні з боку Замовника дій щодо публікації в електронній системі закупівель в окремому документі переліку змін, що вносилися до тендерної документації (файл «Тендерна документація нова редакція» від 07.04.2021 р.). Наталинська сільська рада враховує зауваження, висловлені Держаудитслужбою, та на виконання обов’язків, покладених на неї висновком від 27.08.2021 р. вживає заходів щодо недопущення у майбутньому аналогічних помилок та порушень. Зокрема, Головою тендерного комітету було проведено інструктаж, де роз’яснено іншим членам тендерного комітету положення статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та надано відповіді на запитання присутніх. Таким чином, Наталинська сільська рада виконала обов’язки, покладені на неї Північно-східним офісом Держаудитслужби України в Сумській області. Додатки: 1) Протокол інструктажу членів Тендерного комітету Наталинської сільської ради № 145 від 31.08.2021 р.
Дата публікації звіту: 31.08.2021 13:39

Запити/Пояснення