-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Завершена
565 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 825.00 UAH
Номер:
56a22e2d4fd54a1c8f4ed9cbe830209e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-17-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2021 00:00
Період моніторингу:
17.09.2021 12:40 - 09.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.09.2021 № 488
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 488
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-04-06-001490-c 06.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів установлено порушення пункту 41 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новомиргородського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.04.2021 зі змінами від 08.04.2021, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА» (далі – ТОВ «ТЕРРА»), фізичної особи - підприємця «Борисенко Юрій Павлович» (далі – ФОП «Борисенко Ю.П.»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 01.06.2021 № 12158-р/пк-пз, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 07.04.2021 та роз’яснення, надані на звернення, від 07.04.2021, вимога фізичної особи – підприємця Кравченко Олександра Сергійовича щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ТЕРРА» від 28.04.2021 та відповідь Замовника від 05.05.2021 на звернення, протоколи засідання тендерного комітету від 28.04.2021, б/н, від 14.06.2020 б/н, від 22.06.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір на постачання товару від 05.07.2021 № 113, укладений між Замовником та ФОП «Борисенко Ю.П.», пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
На запит про надання пояснень від 17.09.2021, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 21.09.2021 повідомив про не оприлюднення інформації на власному веб-сайті та на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710).
Період усунення порушень:
22.09.2021 17:09 - 07.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2021 17:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок моніторингу звітуємо про дії щодо усунення порушень виявлених під час моніторингу закупівлі UA-2021-04-06-001490-c, Керівництвом Новомиргородського психоневрологічного інтернату проводяться переговори щодо заключення договору з декількома учасниками:
1) фізичною особою – підприємцем Давидовим В.Ю. код згідно з ЄДР 2663008392;
2) фізичною особою – підприємцем Лукіним Я.В. код згідно з ЄДР 3138004979;
про надання «Послуги з розробки веб-сайту», на сьогоднішній день визначається загальна сума послуг договору.
В подальшому порушень вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) не буде.
Дата публікації звіту:
29.09.2021 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
8e66f27f3bdf40009570b06b582f940a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.09.2021 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-06-001490-с та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd5f2daa848145d8a10925157b24d750
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 17.09.2021 (процедура закупівлі № UA-2021-04-06-001490-c),
Дата опублікування:
21.09.2021 15:48
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 16.09.2021 №488 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі Новомиргородського психоневрологічного інтернату процедури закупівлі ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, через електронну систему закупівель 17.09.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
№ Найменування Одиниці
виміру Кількість
1. Крупа гречана кг 1200
2. Рис кг 1200
3. Пшоно кг 1200
4. Крупа пшенична кг 1200
5. Крупа ячнєва кг 1200
6. Крупа перлова кг 1000
7. Вівсяні пластівці кг 1000
8. Борошно в/ґатунку кг 30500
у обсязі, необхідному для забезпечення харчування підопічних в Новомиргородському психоневрологічному інтернаті.
З метою забезпечення можливості закупівлі продукції Сестрою медичною з дієтичного харчування була розроблена специфікація до предмета закупівлі та визначені кількісні показники. Специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування підопічних в інтернатних закладах та діючих стандартів з виробництва, кількісні показники визначені виходячи з планової кількості підопічних, та норм споживання затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002р. № 324.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель відповідної продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками у ідентичних закупівлях на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель;
- проведення аналізу цін на відповідну продукцію з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та продуктових крамницях;
- проведення аналізу середньостатистичних цін по регіону на відповідну продукцію за даними Держстату.
Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості підопічних та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню.
В Новомиргородському психоневрологічному інтернаті на даний час власного Веб-сайту немає, так як в штаті установи відсутній спеціаліст який міг провести роботу по створенню веб-сайту закладу. Для створення веб-сайту закладу потрібно залучення спеціалістів зі сторони, що передбачає заключення договору та кошти, які не були передбачені в кошторисних призначеннях по КЕКВ 2240 «оплата послуг (крім комунальних)» на 2021 рік. На даний момент заклад працює в напрямку щодо виділення додаткових коштів для створення власного веб-сайту.