-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по забезпеченню харчуванням стаціонарних хворих, які перебувають у Комунальному некомерційному підприємстві «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)
Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
13 285 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 425.00 UAH
Номер:
aed144b624754545a4f05dd4c62c9d84
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-14-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2021 00:00
Період моніторингу:
14.07.2021 16:36 - 05.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2021 №417
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.07.2021 №417
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-04-04-000087-b 04.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної Колегії АМКУ - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівельна (далі – Колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 02 квітня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Хелсі Смарт Фуд», ТОВ «Хілінг Фуд», ТОВ «Кейтерінг Сервіс Кампані» та ТОВ «Кейтерінг-груп», протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення тендерного комітету від 01 липня 2021 року, вимога про усунення порушення від 24 квітня 2021 року та рішення замовника від 28 квітня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20 липня 2021 року №303, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 20 липня 2021 року, рішення Колегії АМКУ від 17 червня 2021 року №13743-р/пк-пз та пояснення від 28 липня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.08.2021 16:51 - 07.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2021 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
40f24cf4805b4aa6bacc55383d39eae5
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.07.2021 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по забезпеченню харчуванням стаціонарних хворих (ДК 021:2015 – 55510000-8 – «Послуги їдалень») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-04-000087-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником ТОВ «Хелсі Смарт Фуд», виконано вимоги пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який зазначений у договорі про надання транспортних послуг від 01.09.2017 зі змінами, укладеного з фізичною особою – підприємцем Забожчуком Тарасом Івановичем (свідоцтв на реєстрацію транспортних засобів: вантажний фургон марки OPEL VIVARO (СХО №784795), державний номер АА5524 РЕ належить Іванчіку Сергію Івановичу, а MERCEDEZ-BENZ VITO (АІС №039937), державний номер АІ4774ВЕ належить Кузьменку Анатолію Івановичу) ?
2. Яким чином учасником ТОВ «Хілінг Фуд», виконано вимоги пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який зазначений у договорі про надання транспортних послугів від 01.11.2018 зі змінами, укладеного з фізичною особою – підприємцем Забожчуком Тарасом Івановичем (свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу СХО 420289 легкової машини KIA RIA, державний номер АА2195МР належить Найденко Тамарі Миколаївні)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ec1f15474b3647089a3f591389dacacd
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
28.07.2021 10:21
Опис:
1. Щодо відповідності Товариства з обмеженою відповідальністю «Хелсі Смарт Фуд» вимогам 1.2 Додатку 1 тендерної документації зазначаємо наступне.
Тендерною документацією не було встановлено вимогу щодо того, що якщо згідно свідоцтва транспортного засобу автомобіль не належить учаснику або надавачу послуг необхідно надати підтверджуючі документи щодо права використання такого транспортного засобу.
В тендерній документації було встановлено наступні вимоги, а саме згідно п. 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації:
«У складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати наступні документи*:
У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом, необхідно надати:
- копію договору оренди (користування) транспортних засобів, або копію договору про надання послуг перевезення;
- копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар;
У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним автотранспортом, необхідно надати:
- копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар».
Зазначаємо, що учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Хелсі Смарт Фуд» повністю виконано зазначену вимогу, а саме у складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
- Договір про надання транспортних послуг від 01 вересня 2017 року з ФОП Забожчук Т. І. з усіма додатковими угодами; Реєстраційне посвідчення OPEL VIVARO, номер АА5524РЕ; Реєстраційне посвідчення MERSEDE-BENZ, номер АІ4774ВЕ (файл «18. Тех пасорта.pdf»).
Таким чином, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Хелсі Смарт Фуд» повністю відповідає тендерній документації.
2. Щодо відповідності Товариства з обмеженою відповідальністю «Хілінг Фуд» вимогам 1.2 Додатку 1 тендерної документації зазначаємо наступне.
Тендерною документацією не було встановлено вимогу щодо того, що якщо згідно свідоцтва транспортного засобу автомобіль не належить учаснику або надавачу послуг необхідно надати підтверджуючі документи щодо права використання такого транспортного засобу.
В тендерній документації було встановлено наступні вимоги, а саме згідно п. 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації:
«У складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати наступні документи*:
У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом, необхідно надати:
- копію договору оренди (користування) транспортних засобів, або копію договору про надання послуг перевезення;
- копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар;
У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним автотранспортом, необхідно надати:
- копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар».
Зазначаємо, що учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Хілінг Фуд» повністю виконано зазначену вимогу, а саме у складі Тендерної пропозиції надано наступні документи:
- Договір про надання транспортних послуг з усіма додатковими угодами; Реєстраційне посвідчення (файл «кваліфікайні критерії + ориг.pdf»).
Таким чином, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Хілінг Фуд» повністю відповідає тендерній документації.
Слід вказати, що Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова» 29.12.2020 було оголошено закупівлю «Послуги по забезпеченню харчуванням стаціонарних хворих, які перебувають у Комунальному некомерційному підприємстві «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень) (іденифікатор закупівлі: UA-2020-12-29-001179-b), однак вказаний тендер не відбувся по причині допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Так, питання щодо невідповідності пропозиції Учасника ТОВ «Хелсі Смарт Фуд» вимогам 1.2 Додатку 1 тендерної документації розглядалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в результаті чого прийнято рішення від 05.03.2021№4277 у якому зокрема зазначено, що оскільки тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності надання підтверджуючих документів щодо права використання транспортних засобів надавачем послуг, тому відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хелсі Смарт Фуд».
Номер:
4945cee967bf4e7b9bc5bee8db1869c5
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.07.2021 13:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по забезпеченню харчуванням стаціонарних хворих (ДК 021:2015 – 55510000-8 – «Послуги їдалень») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-04-000087-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3b9ca2323ddc4cffa9f96bfcd461bed1
Назва:
відповідь замовника
Дата опублікування:
28.07.2021 10:25
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то технічні та якісні характеристики закупівлі закупівлі послуг по забезпеченню харчуванням стаціонарних хворих (ДК 021:2015 – 55510000-8 – «Послуги їдалень») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-04-000087-b) визначені лікарем з дієтичного харчування Комунального некомерційного підприємства "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" з врахуванням фактичної потреби та технічним завданням, що оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, то закупівля здійснювалась за кошти Національної служби здоров’я України відповідно до фінансового плану на 2021 рік.
Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Отже, очікувану вартість при проведенні закупівлі послуг по забезпеченню харчуванням стаціонарних хворих визначено шляхом проведення моніторингу цін на вказаний вид послуг.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, повідомляємо що на даний момент відділом супроводу програмного забезпечення КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" здійснюється розробка офіційного сайту установи, відповідно до якого буде оприлюднюватись інформація в подальшому.