• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» імені П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м. Бориспіль, Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Завершена

7 623 564.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 76 235.64 UAH
Номер: 01edcf93dfe34be9849046453f25aeb1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-19-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.05.2021 14:10 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2021 № 322 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 21.05.2021 № 322 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-04-02-006648-c 02.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, katiii_kati@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21, пункту 1 частини 1 статті 31, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10.06.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.04.2021 № 3, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІАЛОК БІЛД», товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІН МАЄТОК», товариства з обмеженою відповідальністю «Джет Альянс», товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМДОРБУД», товариства з обмеженою відповідальністю «БУДТЕМП», ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.04.2021 року, протокол розкриття, протоколи розгляду тендерних пропозицій Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі – Замовник) від 26.04.2021 № 4 та № 5, від 27.04.2021 № 6, від 28.04.2021 № 7 та № 8, від 06.05.2021 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2021 року, договір від 20.05.2021 року № 1. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, при тому що відповідно до умов тендерної документації забезпечення тендерних пропозицій вимагається замовником. Слід зазначити, що оголошення про проведення процедури закупівлі та ТД містять суперечливі відомості в частині строків виконання робіт, оскільки відповідно до умов оголошення строк виконання робіт до 24.12.2021 року, а відповідно до умов тендерної документації - до 30.07.2021 року. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам, встановленим у тендерній документації. Так, відповідно до пункту 2 Розділу 3 ТД учасники мають надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Аналізом наданої у складі пропозиції банківської гарантії від 16.04.2021 № IG27/20210480/DKBO (далі – Гарантія) встановлено, що в Гарантії не вказано щодо сплати єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару. Всупереч вказаній вимозі, в гарантії зазначено, що внесення змін до умов цієї гарантії можливе лише за згодою обох сторін (Замовника та Учасника) тільки щодо зменшення суми гарантії та/або скорочення строку її дії. Стосовно зміни інших умов будь –яка інформація відсутня. - відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію На противагу вказаній вимозі, в Гарантії зазначено: «відповідальність гаранта за цією гарантією у будь-якому випадку обмежується загальною сумою цієї гарантії». Враховуючи зазначене, банківська гарантія від 16.04.2021 № IG27/20210480/DKBO не відповідає вимогам пункту 2 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закон 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14», як такого, чиє забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а уклав договір від 20.05.2021 № 1 на загальну суму 6 384 754,80 гривень. Крім того, вищевказане призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 11.06.2021 10:46 - 30.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2021 10:46

Оскарження висновку в суді

Опис: П/320/8355/21 від 20 липня 2021 року
Дата публікації: 27.07.2021 11:06
Дата відкриття провадження: 20.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/8355/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Управління капітального будівництва вул. Київський Шлях, 27 м. Бориспіль Київської обл. 08302 E-mail: ukb_borispol@ukr.net тел. 6-36-61 15.06.2021 № 03-08/236 На № _________ від __________ Державна аудиторська служба України (Північний офіс Держаудитслужби) Коваль Віті Володимирівні вул. Петра Сагайдачного, 4, м. Київ, 04070, Україна Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-02-006648-с Управління капітального будівництва міської ради (надалі – УКБ), як замовник будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» імені П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м. Бориспіль, Київської області» ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (надалі – Об’єкт), ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-02-006648-с, який було опубліковано 11.06.2021 (надалі – Висновок), відповідно до вимог абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), повідомляє наступне. Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно з п. 25 ч. 1 ст. 1 Закону публічна закупівля − придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Передумовою здійснення будь-якої закупівлі, для замовників у розумінні Закону, є відображення такої закупівлі в річному плані закупівель. Далі йде оголошення цієї процедури закупівлі в електронній системі закупівель (надалі – ЕСЗ). Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в ЕСЗ відповідно до ст. 21 Закону. Згідно з положеннями ст. 22 Закону разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в ЕСЗ оприлюднюється тендерна документація, яка формується відповідно до цієї ж ст. 22 Закону та проект договору про закупівлю. Оголошення про проведення відкритих торгів замовник оприлюднює в ЕСЗ не пізніше ніж за 15 календарних днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити таку інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості потрібно зазначати стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) потрібно готувати тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюють відповідно до частини третьої статті 10 Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може бути зазначена інша інформація. Як зазначено у Висновку, за результатами моніторингу з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону, УКБ надає заперечення до Висновку з огляду на наступне. У Висновку зазначено, що аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, при тому що відповідно до умов тендерної документації забезпечення тендерних пропозицій вимагається замовником. В свою чергу УКБ зазначає, що закупівля UA-2021-04-02-006648-с оголошена 02.04.2021 року. Електронною формою оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-02-006648-с зазначено розмір надання забезпечення пропозицій учасників в розмірі 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок) (копія – Додаток № 1). Надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок) у вигляді електронної банківської гарантії, умови та спосіб її подання зазначені в тендерній документації, тому що реалізація заповнення полів щодо відображення виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій в ЕСЗ, зокрема в «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН», відбулась 16.04.2021 (через 14 (чотирнадцять) днів після оголошення даної закупівлі). Тобто до 16.04.2021 у замовників була можливість вказати в оголошенні про проведення відкритих торгів (в ЕСЗ) тільки розмір забезпечення пропозицій учасників, а вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій вказувались в тендерній документації (надалі – ТД). В наступних оголошеннях про проведення відкритих торгів УКБ, оприлюднених після 16.04.2021 – наявна інформація про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також у Висновку зазначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі та ТД містять суперечливі відомості в частині строків виконання робіт, оскільки відповідно до умов оголошення строк виконання робіт до 24.12.2021 року, а відповідно до умов тендерної документації - до 30.07.2021 року. Зі своєї сторони УКБ зазначає, що згідно з проектом договору зі складу ТД, строк його дії – до 24.12.2021, а відповідно до умов того ж проекту договору зі складу ТД, строк виконання робіт – до 30.07.2021. Вищезазначена обставина не призвела до помилки при підготовці та наданні тендерної пропозиції, зокрема переможцем закупівлі по Об’єкту, тобто, відповідно до наданого ним в складі тендерної пропозиції (надалі – ТП) календарного план-графіку виконання робіт по Об’єкту (копія – Додаток № 2) роботи мають бути виконані протягом 3 (трьох) місяців (травень, червень, липень), що відповідає цілям замовника, вимогам ТД, проекту договору та проектної документації по Об’єкту. Наступне зауваження Висновку стосується наданої переможцем закупівлі у складі своєї ТП забезпечення ТП у вигляді банківської гарантії, а саме: Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам, встановленим у тендерній документації. Так, відповідно до пункту 2 Розділу 3 ТД учасники мають надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Аналізом наданої у складі пропозиції банківської гарантії від 16.04.2021 № IG27/20210480/DKBO (далі – Гарантія) встановлено, що в Гарантії не вказано щодо сплати єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Зі свого боку зазначимо, що в Гарантії зазначено про безумовне зобов’язання Гаранта протягом 5 (п’яти) робочих днів (прим. – що швидше, ніж вимагалось ТД) з дати отримання Гарантом оригіналу належно оформленої письмової вимоги (надалі – Вимога) УКБ сплатити суму цієї Гарантії, що складає 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 копійок). Також в Гарантії зазначено, що пред’явлення Вимоги можливе лише на загальну суму Гарантії. Інше зауваження Висновку теж стосується наданої переможцем закупівлі у складі своєї ТП забезпечення ТП у вигляді банківської гарантії, а саме: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару. Всупереч вказаній вимозі, в гарантії зазначено, що внесення змін до умов цієї гарантії можливе лише за згодою обох сторін (Замовника та Учасника) тільки щодо зменшення суми гарантії та/або скорочення строку її дії. Стосовно зміни інших умов будь –яка інформація відсутня. Варто зазначити, що загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регулює, зокрема і Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (надалі – Положення), затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). Відповідно до п. п. 14 п. 26 Положення гарантія повинна містити умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії. Щодо відсутності інформації в Гарантії стосовно зміни інших її умов, слід враховувати п. 32 Положення, в якому зазначено, що зобов'язання банку-гаранта у зв'язку з унесенням змін до умов гарантії (зменшення суми гарантії та/або скорочення строку дії гарантії) змінюється лише після отримання від бенефіціара або банку бенефіціара, або авізуючого банку повідомлення про прийняття бенефіціаром зазначених змін або після строку, протягом якого вимога за гарантією може бути наданою в сумі, що діяла до зменшення суми гарантії. Наступне зауваження Висновку також стосується наданої переможцем закупівлі у складі своєї ТП забезпечення ТП у вигляді банківської гарантії, а саме: - відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію. На противагу вказаній вимозі, в Гарантії зазначено: «відповідальність гаранта за цією гарантією у будь-якому випадку обмежується загальною сумою цієї гарантії». Враховуючи зазначене, банківська гарантія від 16.04.2021 № IG27/20210480/DKBO не відповідає вимогам пункту 2 Розділу 3 ТД. Мусимо зазначити, що в ТД міститься вимога щодо відповідальності банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником) при порушенні Гарантом свого обов’язку і така відповідальність дійсно не обмежується сумою, на яку надано гарантію, згідно з діючим законодавством. Тобто мовиться про відповідальність «Гарант – Бенефіціар». А зазначення в Гарантії про обмеження відповідальності «за цією гарантією» загальною сумою цієї гарантії лежить в площині відповідальності «Принципал – Бенефіціар». Додатково варто зазначити, що до Гарантії додано всі необхідні документи (Банківська ліцензія, Довіреність, Довідка Гаранта про наявність грошового покриття, Виписка по особовим рахункам щодо грошового покриття по Гарантії), її умови навіть краще, ніж вимагалось ТД (з урахуванням п’ятиденної сплати всієї суми Гарантії) і відповідають вимогам чинного законодавства. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що надана Гарантія відповідає вимогам чинного законодавства, а зазначення в ній додаткових умов, так само, як і не зазначення, вказаних у Висновку умов не мало б негативних наслідків для УКБ при необхідності звернення стягнення на суму Гарантії, тим більше, що за час здійснення закупівельної діяльності УКБ не було жодного випадку необхідності стягнення забезпечення ТП. На час дати прийняття рішення про проведення моніторингу цієї закупівлі (21.05.2021) вже були відсутні підстави для неповернення забезпечення ТП. Тому УКБ не погоджується з подальшими зазначеннями у Висновку, що відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону мав би відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в ЕСЗ, тому що учасник не надав забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення ТП не відповідає умовам, що визначені замовником у ТД до такого забезпечення ТП. Тобто УКБ вважає, що відсутнє порушення ним п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону щодо не відхилення ТП учасника ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14», як такого, чиє забезпечення ТП не відповідає умовам, що визначені замовником у ТД до такого забезпечення ТП, та при подальшому укладанні договору від 20.05.2021 № 1 на загальну суму 6 384 754,80 гривень (надалі – Договір). А тому УКБ не вважає, що вищевказані дії призвели до порушення п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону, відповідно до якої тендер автоматично відміняється ЕСЗ у разі відхилення всіх ТП згідно з цим Законом. Стосовно вимоги у Висновку щодо зобов’язання розірвати Договір повідомляємо наступне. Договір вже виконується і на Об’єкті роботи ведуться відповідно до Додатку № 2 до Договору (Календарний план-графік виконання робіт по Об’єкту), тотожному з наданим в складі ТП (копія – Додаток № 2) та станом на час складання цього Заперечення до висновку на Об’єкті проведено майже всі демонтажні роботи, зокрема розібрано все покриття (пішохідної зони, проїжджої частини) навколо території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» імені П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м. Бориспіль, Київської області (надалі – НВК). У випадку виконання УКБ зобов’язання з Висновку щодо розірвання Договору можуть настати наступні негативні наслідки (не вичерпний перелік): - Звернення за судовим захистом контрагентом (з метою оплати вже виконаних робіт, невизнання розірвання Договору, тощо); - У випадку задоволення позовних вимог контрагента – витрата УКБ бюджетних коштів на судовий збір, правову допомогу, тощо; - Зупинка будівельних робіт на Об’єкті до завершення претензійно-позовної роботи по Договору (може бути заявлено у вигляді забезпечення) та/або завершення оновленої закупівлі по Об’єкту; - Тривалість проведення оновленої закупівлі по Об’єкту призведе до неможливості завершення робіт на Об’єкті до початку навчального року, що унеможливить користування НВК учасниками навчального процесу (розібране все покриття (пішохідної зони, проїжджої частини) навколо території НВК), а навіть у випадку вимушеного співіснування учасників навчального процесу НВК з незавершеними будівельними роботами – призведе до дискомфорту таких учасників та потенційної небезпеки для них; - У випадку подальшого продовження строку оновленої закупівлі по Об’єкту по причині оскаржень – це призведе до продовження будівельних робіт вже під час осінньо-зимового періоду, що порушить деякі технологічні процеси і може виникнути необхідність подальшого продовження/завершення робіт на Об’єкті вже під час наступного весняно-літнього сезону (і це для робіт, завершення яких в існуючій закупівлі по Об’єкту заплановано протягом наступного (1 (одного) місяця); - Подальше виконання робіт на Об’єкті під час навчального процесу відволікатиме учасників такого процесу від навчання і, знову ж таки, становитиме дискомфорт таким учасникам та потенційну небезпеку для них, хоча капітальний ремонт НВК передбачає покращення навчального процесу, а сам Об’єкт має соціальну спрямованість. Управління капітального будівництва, як замовник закупівель у розумінні Закону, зобов’язується враховувати при подальших розглядах ТП зазначені у Висновку недоліки, хоча і не вважає такі недоліки порушеннями чинного законодавства. Проте в даній закупівлі внести зміни в форму оголошення на даному етапі торгів не є можливим, а розірвання Договору призведене до небажаних негативних наслідків поєднаних з неефективним використанням бюджетних коштів. З огляду на те, що вказані у Висновку недоліки не вплинули на якість поданих учасниками пропозицій УКБ має намір продовжити реалізацію даної закупівлі з подальшим виконанням/завершенням робіт по Договору з переможцем. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до резолютивної частини Висновку стосовно зобов’язання розірвати Договір та враховуючи норму ч. 9 ст. 8 Закону – зазначити про прийняте рішення в ЕСЗ протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня оприлюднення УКБ в ЕСЗ цього Заперечення до висновку. В разі не отримання результатів розгляду цього Заперечення до висновку у вищезазначений строк, УКБ, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону, з метою захисту своїх інтересів та, дотично та опосередковано, інтересів всіх осіб, зайнятих в навчальному процесі НВК, буде вимушене скерувати підготовлену позовну заяву до суду. Додатки: 1. Копія оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-02-006648-с. 2. Копія календарного план-графіку зі складу тендерної пропозиції ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14». Начальник управління Дмитро ПАЩИНСЬКИЙ Руслан ГОЛОВКІН (04595) 6-36-61
Дата публікації звіту: 15.06.2021 18:30

Запити/Пояснення