-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» імені П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м. Бориспіль, Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Завершена
7 623 564.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 76 235.64 UAH
мін. крок: 1% або 76 235.64 UAH
Період оскарження:
02.04.2021 17:39 - 14.04.2021 00:00
Скарга
Скасована
Щодо аналогічних договорів
Номер:
46b0fdba91f1429da52e51980ecf220e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-006648-c.a2
Назва:
Щодо аналогічних договорів
Скарга:
Замовник відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога Замовника про те, що аналогічним вважається договір генерального підряду з капітального ремонту у закладах освіти є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені з іншими закладами, не із закладами освіти.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
08.04.2021 11:02
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо аналогічних договорів
Номер:
23518950a2c3452b8962e90aaaa4b845
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-02-006648-c.b1
Назва:
Щодо аналогічних договорів
Вимога:
Вимога щодо виконання аналогічних договорів, що виконувались в 2019-2021р. є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Учасник вважає, що встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору, що виконувався в 2019-2021 роках, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені раніше, ніж 2019-2021 років, тобто, зокрема, за 4 чи 6 років до дати оголошення закупівлі. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Тому, вимога Замовника про укладення аналогічного договору, що виконувався в 2019-2021р., є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно недоцільною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на Вимогу (Скаргу) 09.04.2021 14:40
Дата подачі:
07.04.2021 17:26
Вирішення:
Відповідь на Вимогу (Скаргу)
Щодо аналогічних договорів
від 07.04.2021
ID: UA-2021-04-02-006648-C.B1
Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель, переговорних процедур Управління капітального будівництва міської ради (надалі – Уповноважена особа), розглянувши Вимогу (Скаргу) щодо аналогічних договорів від 07.04.2021 ID: UA-2021-04-02-006648-C.B1, подану в період уточнень в рамках оголошення про проведення закупівлі: «Капітальний ремонт цоколю, вимощення та благоустрою території Бориспільського НВК «Ліцей «Дизайн-освіта» імені П. Чубинського по вул. Головатого, 32а в м. Бориспіль, Київської області» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-02-006648-с), повідомляє наступне.
Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником встановлена у п. 3 Додатку 1 Тендерної документації (надалі – ТД) умова щодо обов’язковості надання учасниками довідки в електронному вигляді в довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (не менше двох) за аналогічним предметом закупівлі за 2019 – 2021 роки.
Наявність інформації про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (не менше двох) за аналогічним предметом закупівлі за 2019 – 2021 роки для замовника є підтвердженням того, що аналогічний договір учасника виконано з дотриманням всіх актуальних вимог будівельних норм, стандартів і правил, будівельні матеріали, вироби і конструкції, що використано під час будівництва об’єктів, відповідають всім вимогам стандартів, норм і правил згідно із діючим законодавством, об’єкт перевірено контролюючими органами, згідно їх повноважень, і визначено як надійний та безпечний для експлуатації.
Зазначена вимога тендерної документації не є такою, що обмежуює конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству, а надає замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Встановлений ТД період виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не може бути проблемним для стабільного працюючих спеціалізованих виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безпеки та комфортне перебування на території навчального закладу.
Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Відповідність учасника зазначеній вимозі ТД є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Тобто, саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання.
Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.
Окрім цього, наявність інформації про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (не менше двох) за аналогічним предметом закупівлі за 2019 – 2021 роки надає замовнику впевненість у тому, що переможець вищевказаної процедури закупівлі належним чином виконає замовлення шляхом якісного та своєчасного виконання робіт із чітким дотриманням технологічних процесів, встановлених державними стандартами України, що дозволить досягти поставленої мети та не призведе до зриву будівельного сезону.
Виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації.
На переконання судових органів у кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Тобто замовником не встановлено жодних дискримінаціних вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 (два) підрядники в Україні.
Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією.
Враховуючи вищевикладене, рішення щодо включення даної вимоги до ТД є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Уповноважена особа,
відповідальна за організацію
та проведення процедур закупівель,
переговорних процедур
УКБ Бориспільської міської ради Руслан ГОЛОВКІН
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.04.2021 17:45