• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)"

Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником. Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 297 288,00 грн. (двісті дев’яносто сім тисяч двісті вісімдесят вісім гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).

Завершена

59 457 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 297 290.00 UAH
Номер: 78d2396a6a11468ab9e8ffdedfb251a3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-11-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.06.2021 10:38 - 07.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.06.2021 № 180 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-03-30-005707-a 30.03.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖНІ СИСТЕМИ», установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та ТОВ «КАРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.03.2021 б/н із змінами (від 20.04.2021 б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-КОНТРОЛЬ» (далі – ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КАРМ» (далі – ТОВ «КАРМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖНІ СИСТЕМИ» (далі – ТОВ «МОНТАЖНІ СИСТЕМИ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 11.05.2021, від 17.05.2021 та від 24.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2021, договір підряду від 07.06.2021 № 56/2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 22.06.2021 через електронну систему закупівель. За результатами здійснення моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання Учасниками довідки у формі таблиці 1.2, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, яка повинна містить інформацію про їх прізвища, ініціали, освіту, спеціальність за фахом та стаж роботи. Учасник ТОВ «МОНТАЖНІ СИСТЕМИ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 29.04.2021 № 19 про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід, в якій за пунктами 6-12, 24-45, 50, 52-60, 63-95 відсутня інформація щодо спеціальностей за фахом працівників відповідної кваліфікації, чим не дотримався вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. Крім того, установлено, що Замовник відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив вимогу щодо надання Учасниками ціни тендерної пропозиції, яка розраховується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ Б.Д.1-1-7:2013) з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. Договірна ціна робіт з будівництва Об'єкта (ціна тендерної пропозиції), встановлюється динамічною. Вказана Договірна ціна, складається Підрядником на основі затвердженої проектної документації, згідно вимогам нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві. До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки* за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ, зокрема, об’єктні кошториси та локальні кошториси. Згідно з ДСТУ Б.Д.1-1-7:2013 цей стандарт установлює основні правила визначення вартості проектних, вишукувальних та науково-проектних робіт на будівництво, а також експертизи проектної документації на будівництво об’єктів, що реалізуються на території України. Учасник ТОВ «МОНТАЖНІ СИСТЕМИ» у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, договірну ціну на будівництво «Реконструкція позашкільного закладу «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості» по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (Коригування)» (222_ДЦ_ДЦ_з.rtf), що містить інформацію про податок на додану вартість, розмір якого занижено на 111,52960 тис. грн (19,74%) (порядковий номер 12 (найменування витрат) податок на додану вартість). Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОНТАЖНІ СИСТЕМИ» відсутні об’єктні кошториси 4-1, 5-1 та 7-2, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОНТАЖНІ СИСТЕМИ», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону а його тендерна пропозиції – умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 07.07.2021 17:35 - 22.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2021 17:35

Оскарження висновку в суді

Опис: З метою оскарження висновку Держаудитслужби до Кіровоградського окружного адміністративного суду подано позовну заяву 21.07.2021 року
Дата публікації: 21.07.2021 15:50
Дата відкриття провадження: 26.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 340/4079/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до ВИМОГИ Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації(далі – Департамент) вважає висновок моніторингу Держаудитслужби України від 07 липня 2021 року по закупівлі № UA-2021-03-30-005707-a"Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)"(далі - Висновок) безпідставним та таким, що порушує права та інтереси Департаменту, як замовника робіт, які полягають у здійсненні ним закупівліробіт для забезпечення культурно-освітніх потреб міста, з урахуванням наступного. У висновку визначено, що Замовник, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" та таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання Учасниками довідки у формі таблиці 1.2, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, яка повинна містити інформацію про їх прізвища, ініціали, освіту, спеціальність за фахом та стаж роботи. Учасник ТОВ "Монтажні системи" у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 29.04.2021 р. № 19 про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід, в якій за пунктами 6-12, 24-45, 50, 52-60, 63-95 відсутня інформація щодо спеціальностей за фахом працівників відповідної кваліфікації, чим не дотримався вимог пункту 6 розділу ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" та таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. Щодо даного факту повідомляємо, що викладення у такому вигляді інформації з боку учасника у зазначеній довідці № 19 від 29.04.2021 року, не є порушенням. Замовник дійшов такого висновку, ретельно опрацювавши рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (як єдиного органу оскарження, рішення якого обов’язкові до виконання замовниками та учасниками процедур публічних закупівель) від 14 квітня 2021 року № 7943-р/пк-пз. Так, колегія визначилася, що навіть якщо існує вимога щодо надання інформації про посаду працівників, які будуть залучатися до виконання робіт, які є предметом закупівлі, але відсутня особлива вимога щодо даних професій, посад, то це не є підставою для відхилення пропозиції учасника. У даних торгахвідсутні особливі вимоги до працівників, тому пропозиція учасника не була відхилена з цієї підстави. Що стосується відміченої держаудитслужбою невідповідності щодо того, що Учасник ТОВ "Монтажні системи" у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, договірну ціну на будівництво "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (Коригування)" (222_ДЦ_ДЦ_з.rtf), що містить інформацію про податок на додану вартість, розмір якого занижено на 111,52960 тис. грн (19,74%), (порядковий номер 12 (найменування витрат) податок на додану вартість). Також твердження щодо того, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Монтажні системи" є відсутніми об’єктні кошториси 4-1, 5-1 та 7-2, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації зазначаємо наступне. У разі приведення у відповідність розрахунку договірної ціни в частині податку на додану вартість (надалі - ПДВ), отримана сума договірної ціни ніяким чином не впливає на результати проведення торгів. Зазначена помилка виправляється відповідною додатковою угодою при складанні додаткової угоди. При цьому зазначаємо, що загальна сума договору залишається незмінною. Як стало відомо, у даному випадку, при складанні підрядником ціни тендерної пропозиції, мав місце збій у програмі АВК-5, при допомозі якого формуються всі кошторисні документи щодо будівництва в Україні, зокрема і формується цінова пропозиція та договірна ціна. Також, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, п.5.6.2. якого чітко визначено, що, якщо вартість будівництва будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення лінійного об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури може бути визначена за одним локальним кошторисом, то об'єктний кошторис не складається. У цьому випадку роль об'єктного кошторису виконує локальний кошторис.Крім цього, слід зазначити, що в архівній папці «ДЮЦ Калініна 36.rar» знаходиться файл з ім’ям «222.imd», який дозволяє перевірити наявність локальних та об’єктних кошторисів, складених Учасником. Виходячи з вищевикладеного та враховуючи нагальну потребу мешканців міста у доступному для дітей закладі позашкільного виховання, який, до речі, є провідною установою з питань культурно-освітнього виховання дітей не тільки для обласного центру а й області в цілому, недопущення великого суспільного резонансу, пов’язаного з анонсуванням робіт на даному об'єкті, який мав місце в усіх регіональних засобах масової інформації. На день подання даної відповіді підрядною організвацією виконано будівельно-монтажних робіт на суму 6626826,22 грн., що складає 42,46 % фінансування 2021 року.Проведено повний демонтаж старої покрівлі та розпочато підготовчі роботи по улаштуванню нової покрівлі. Розірвання договору може призвести до значних фінансових втрат, які не передбачені проектно-кошторисною документацією, а саме існує ймовірність опадів у вигляду дощу, що в свою чергу призведе до затоплення 4-х поверхів будівлі у разі припинення робіт.На сьогоднішній день в будівлі ДЮЦ є приміщення, в яких не заплановані, згідно з ПКД, будівельно-монтажні роботи, а знаходиться дороговартісне обладнання. При умові розірванні договору з діючою підрядною організацією, проведення нової закупівлі та визначення переможцяможе зайняти великий проміжок часу, що в свою чергу призведе до значних фінансових втрат бюджету України та зриву навчального процесу на невизначений термін. Крім того, виявлені моніторингом невідповідності мають незначний характер, Департамент, як замовник робіт по об’єкту "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)" вважає за необхідне не проводити процедуру розірвання договору підряду з ТОВ "Монтажні системи", оскільки подальше звернення підрядника до суду щодо стягнення збитків за одностороннє розірвання договору з ініціативи замовника, та визнання договору таким, що є укладеним та є чинним, призведе до унеможливлення завершення розпочатих за графіком робітта відсутності подібного функціонуючого об’єкта у територіальної громади міста Кропивницького. Враховуючи викладене, вважаємо, що висновки, викладені у Вимозі є такими, що не узгоджуються з роз’ясненнями уповноваженого органу з питань публічних закупівель, розірвання договору негативно вплине не тільки на строки виконання програми Президента України "Велике будівництво", в межах якої відбувається виконання реконструкції позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді, але й призведе до збитків державного бюджету, зриву виконання зазначеної програми у нашому регіоні та не дасть жодного позитивного результату для суспільства в цілому. У випадку залишення в силі вимоги, зазначеної у Вимозі, залишаємо за собою право звернення до суду відповідно до п.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту: 14.07.2021 19:28

Запити/Пояснення