• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)"

Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником. Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 297 288,00 грн. (двісті дев’яносто сім тисяч двісті вісімдесят вісім гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).

Завершена

59 457 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 297 290.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2021 18:04 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 0067111e6ca64832934752b1f03d602a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-005707-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Замовником торгів було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-30-005707-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-КОНТРОЛЬ» (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у даній закупівлі. Предметом закупівлі є "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)", що зазначено у оголошенні та Тендерній Документації (далі – ТД). За результатами електронного аукціону, який відбувся 30.04.2021 р. пропозиція нашого Товариства, зайняла друге місце. Після відхилення пропозиції ТОВ «КАРМ» 11.05.2021 року наша пропозиція надійшла на кваліфікацію. За результатами розгляду пропозиції нашого Товариства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції нашого Товариства (протокол розгляду тендерних пропозицій № б/н від 17.05.2021р.). Наше Товариство категорично не погоджується з результатами розгляду нашої тендерної пропозиції, а саме: 1. Замовник стверджує, що договір оренди №47 від 18.05.2020 року, договір суборенди №05-03/20-2 від 05.03.2020 року, договір надання послуг технікою №20/01-нп-1 від 20.01.2020 року, договір надання автопослуг №185 від 04.09.2020 року не діють протягом всього строку виконання робіт, або не мають автоматичної пролонгації, чи можливості продовження дії договору. В складі тендерної пропозиції у файлі «Додаток №1 - Тендерна пропозиція» нами встановлений строк виконання робіт – 199 днів, також під час реєстрації нашої пропозиції нами було зазначений мінімальний неціновий критерій: Строк виконання робіт менше 200 днів , а у файлі «Додаток №4» на сторінці 150 в Календарному графіку нами вказана кінцева дата виконання робіт, а саме 8 грудня 2021 року. Відповідно до наданих нами копій договорів: закінчення дії договору оренди №47 від 18.05.2020 року складає: 17.05.2022 року, договору суборенди нежитлових приміщень №05-03/20-2 від 05.03.2020 року – 04.03.2022 року, договору надання послуг технікою №20/01-нп-1 від 20.01.2020 року – 19.01.2022 року, договору надання автопослуг №185 від 04.09.2020 року – 31.12.2021 року, що значно перевищує дату закінчення строку виконання робіт, тому твердження Замовника що вказані вище договори не діють протягом всього строку виконання робіт є хибним. 2. Замовник зазначає, що у наданій копії договору суборенди нежитлового приміщення №05-03/20-2 від 05.03.2020 року не зазначено право орендаря на передачу у суборенду нежитлового приміщення, яке було предметом закупівлі. Пунктом 1 таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановленні вимоги до кваліфікаційних критеріїв наявності обладнання та матеріально-технічної бази із переліком документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. У зазначених вимогах Тендерної документації не передбачено надання Учасниками документів та/або їх копій, які б підвереджували наявність у Учасників власних та/або орендованих (суборендованих) приміщень також відсутня вимога щодо надання згоди від власників та/або орендарів приміщень на укладання Договорів оренди та/або суборенди приміщень. Тож виходячи із зазначеного нами, як Учасником на власний розсуд наданий у складі нашої пропозиції Договір суборенди нежитлового приміщення №05-03/20-2 від 05.03.2020 року, а не за вимогою Замовника, тому даний документ не може розглядатись Замовником на предмет його відповідності вимогам ТД. Окрім того, відповідно до ч. 1 ст. 774 ЦКУ, за загальним правилом Орендар має право укладати договір суборенди (піднайму) лише за згодою орендодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. Таким чином, така згода від власника отримується або під час укладання Основного договору оренди з правом на суборенду (на перездачу) або за письмовим запитом Орендаря до Власника такого майна. Надання таких документів також не вимагалось Вами як Замовникам у складі Тендерної документації. Узагальнюючи зазначене вище, звертаємо Вашу увагу на те, що всі підстави, які Ви зазначили, як підставами для відхилення нашої пропозиції відносяться до кваліфікаційних критеріїв. А згідно з п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Навіть якщо на Вашу думку, зазначені підстави для відхилення є законним, то Ви зобов’язані були розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чого Вами не було зроблено, чим були порушені наші права та законодавство України. Враховуючи викладене та керуючись пунктом 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо безпідставне та незаконне відхилення нашої пропозиції, тому просимо аргументувати підстави щодо відхилення нашої пропозиції або ж скасувати рішення тендерного комітету зазначене у протоколі від 17.05.2021 р. №б/н, згідно з яким була відхилена наша пропозиція та взяти повторно на розгляд нашу пропозицію і визнати її такою що відповідає вимогам Тендерної документації, або ж надати 24 години на виправлення невідповідностей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо вимоги, наданої у рамках проведеної процедури закупівлі UA-2021-03-30-005707-a, а саме: "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)" повідомляємо наступне. Згідно п. 1 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів). У довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в Учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 6) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку за складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про орендовані або іншим чином залучені будівельні машини (механізми), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди/лізингу/послуг, на запропоновані будівельні машини (механізми), які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, а також які повинні бути діючі на весь період виконання робіт. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про власну техніку, Учасник повинен надати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Згідно з умовами проекту договору підряду (Додаток № 7 до тендерної документації) виконання робіт за даним договором передбачено протягом двох років - до 31 грудня 2022 року. При цьому, виходячи зі специфіки здійснення фінансування робіт по капітальному будівництву за рахунок коштів державного та/або місцевого бюджетів, може мати місце виконання робіт, які виходять за строки виконання які запропоновані учасником торгів, не з вини виконавця робіт – підрядника, а у зв’язку з затримкою фінансування, з вини замовника робіт та розпорядників коштів вищого рівня. Тому, нами, передбачалося отримання завірених копій договорів, які повинні бути діючі на весь період виконання робіт, що зазначений у проекті договору, а саме до 31 грудня 2022 року. Крім цього, якщо звернутися до вимог тендерної документації та наданої ТОВ "БУД-КОНТРОЛЬ" пропозиції, то абз. 18 п. 7 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації зазначено, що календарний план виконання робіт (складається подекадно (10 днів) з урахуванням обсягів запланованих робіт та трудозатрат на їх виконання із зазначенням виконавця робіт (у тому числі субпідрядних організацій) у відповідності до розрахунку ціни наданої Учасником тендерної пропозиції). Однак, наданий календарний графік на виконання робіт по об’єкту "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)" по перше зроблений на 204 дні, що не співпадає з наданою тендерною пропозицією у якій зазначено 199 днів, а по друге, у наданому графіку робіт відсутні періоди робіт, які повинні виконувати субпідрядники, які, згідно з наданою тендерною пропозицією у учасника торгів передбачаються. Отже, у будь-якому випадку, замовник торгів вважає, що надана тендерна документація не могла бути визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено