-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція інфекційного відділення центру "Дитяча лікарня" КНП "Броварська БКЛ" БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
32 127 536.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160 637.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 160 637.68 UAH
Номер:
a0c7df222a0646019bc115760d4edf84
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-06-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2022 00:00
Період моніторингу:
06.05.2022 15:29 - 31.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2022 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-03-30-003806-a 30.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАСТ БУД КЕПІТАЛ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІАЛОК БІЛД», надання відповіді на вимогу про усунення порушення, стану виконання рішення Колегії АМКУ, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на вимогу про усунення порушення, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Колегія АМКУ), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації 30.03.2021 № 83, зі змінами від 09.04.2021 № 121, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІАЛОК БІЛД» (далі – ТОВ «ВІАЛОК БІЛД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАСТ БУД КЕПІТАЛ» (далі – ТОВ «ЛАСТ БУД КЕПІТАЛ», учасник-переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, відповідь на вимогу про усунення порушення від 31.03.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 26.04.2021 № 168 та 169, від 08.06.2021 №270 та 271, рішення Колегії АМКУ від 02.06.2021 № 12329-р/пк-пз (далі – Рішення), повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021, договір від 25.06.2021 № 16-21 зі змінами від 30.12.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник в пункті 6 розділу 3 тендерної документації, зобов’язав учасників надати в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни з пояснювальною запискою, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до розділу 6.2 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.07.2013 № 293 (розрахунок прибутку, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, тощо), локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, проект календарного графіку виконання робіт, розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, об’єктні кошториси, розрахунок кошторисної заробітної плати, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок витрат по транспортуванню будівельних вантажів, розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної.
В цьому ж пункті тендерної документації, Замовник акцентував увагу на обов’язковості для учасників закупівлі включення до складу ціни тендерної пропозиції наступних витрат: додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та вартості нормативно-розрахункових витрат води та електроенергії для виконання робіт.
Також, пунктом 4.10 проекту договору (додаток 3 тендерної документації) передбачено порядок використання коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в залежності від фактичних строків виконання робіт та рівня підвищення цін на матеріально-технічні ресурси.
Окрім, цього положення пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачають надання учасниками закупівлі довідки довільної форми, про те, що договірна ціна буде складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення в будівництві.
Учасник-переможець закупівлі ТОВ «ЛАСТ БУД КЕПІТАЛ» в складі тендерної пропозиції надав довідку довільної форми від 09.04.2021 № ЛБК-0407/28 в якій підтвердив, що договірна ціна буде складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення в будівництві. Так, відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Проте, при розрахунку договірної ціни вказаного учасника, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами не були враховані, чим не дотримано вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Таким чином, договірна ціна, яка міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАСТ БУД КЕПІТАЛ» не відображає всіх витрат, необхідних для реалізації будівництва та введення об’єкта будівництва в експлуатацію.
Відповідно до заключних положень пункту 6 розділу 3 тендерної документації, пропозиція, що не відповідає вимогам цього пункту та додатку 2 (технічне завдання) тендерної документації, має бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
31.05.2022 16:17 - 16.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2022 16:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 05.08.2021 по закупівлі: Реконструкція інфекційного відділення центру "Дитяча лікарня" КНП "Броварська БКЛ" БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-30-003806-a) та 14.06.2022 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Дата публікації:
15.06.2022 15:36
Дата відкриття провадження:
20.06.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 640/8849/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу
UA-M-2022-05-06-000048
Дата публікації звіту:
07.06.2022 22:50