-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція інфекційного відділення центру "Дитяча лікарня" КНП "Броварська БКЛ" БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
32 127 536.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160 637.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 160 637.68 UAH
Період оскарження:
30.03.2021 15:33 - 13.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення тендерного комітету
Номер:
2a5887c0602043cc9462f05572d28e71
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-003806-a.c2
Назва:
СКАРГА на рішення тендерного комітету
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі по тексту - Замовник) 30.03.2021 року було оголошено закупівлю на виконання робіт: Реконструкція інфекційного відділення центру "Дитяча лікарня" КНП "Броварська БКЛ" БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області (класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Участь в закупівлі прийняли три учасники:
1. ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" (Скаржник);
2. ТОВ "ЛАСТ БУД КЕПІТАЛ" ;
3. ТОВ "ДЕКС СІТІ".
За результатами аукціону найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію запропонував учасник закупівлі ТОВ "ВІАЛОК БІЛД". Ціна тендерної пропозиції ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" становить 27`556`336.33 грн. з ПДВ, що є меншою від пропозиції переможця на 4 402 093,40 грн.
26.04.2021 року Замовником було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету № 168 від 26.04.2021 року відповідно до якого було прийнято рішення про відхилення найбільш економічно вигідно тендерної пропозиції ТОВ "ВІАЛОК БІЛД".
Також, Замовником 26.04.2021 року було розмішено в електронній системі закупівель Протокол засідання тендерного комітету № 169, відповідно до якого було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЛАСТ БУД КЕПІТАЛ" та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ЛАСТ БУД КЕПІТАЛ", тендерна пропозиція якого була більшою від тендерної пропозиції ТОВ "ВІАЛОК БІЛД".на 4 402 093,40 грн.
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" з рішеннями Замовника не погоджується, вважає їх незаконними, дискримінаційними та такими, що порушує основні принципи публічних закупівель.
Повний текст скарги додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Віалок Білд.pdf 06.05.2021 13:59
- 29. Лист згода істотні умови договору.pdf 06.05.2021 15:43
- 31. Відомість ЄДРПОУ.pdf 06.05.2021 15:43
- 31.1 Витяг .pdf 06.05.2021 15:43
- ТД від 09.04.21.PDF 06.05.2021 15:43
- 29.1 Проект договору_Додаток до листа.pdf 06.05.2021 15:43
- Рішення від 21.07.2020 № 14088.pdf 01.06.2021 17:54
- Додаткові пояснення.pdf 01.06.2021 17:54
- рішення від 11.05.2021 № 10197 + лист Скаржнику .pdf 12.05.2021 11:29
- інформація про перенесення розгляду скарги від 20.05.2021 № 8920.pdf 21.05.2021 15:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2021 № 12329.pdf 03.06.2021 19:04
- рішення від 02.06.2021 № 12329 .pdf 07.06.2021 20:31
- рішення від 18.03.2020 № 5208.pdf 18.05.2021 17:08
- 52. Довідка стосовно усвідомл. зміст ТД_.pdf 18.05.2021 17:08
- Пояснення на скаргу Дитяча лікарня_Віалок.docx 18.05.2021 17:08
- Рішення від 19.06.2020 № 12223 (2) лист у проекті Договору.pdf 18.05.2021 17:08
- Пояснення на скаргу Дитяча лікарня_Віалок.PDF 18.05.2021 17:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.05.2021 15:52
Дата розгляду скарги:
20.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.05.2021 11:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2021 20:31
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2021 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано Замовником
Вимога
Вирішена
Неякісне сканування тендерної документації
Номер:
2c1ee1d9213d48c9a4e02caf91b78f63
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-30-003806-a.a1
Назва:
Неякісне сканування тендерної документації
Вимога:
Просимо 5, 6, 10 сторінки Тендерної документації відсканувати в належному вигляді.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 12:18
Вирішення:
Тендерну документацію відскановано в належному вигляді
Статус вимоги:
Задоволено