-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Bupivacaine, Heparin, Propofol, Propofol, Naloxone, Chlorhexidine, Povidone-iodine, Hydrogen peroxide, Dopamine, Comb drug, Neostigmine, Atropine, Hydrocortisone, Metoclopramide, Diclofenac, Drotaverine, Furosemide, Dexamethasone, Suxamethonium, Amiodarone, Prednisolone, Epinephrine, Cyanocobalamin; Enoxaparin, Enoxaparin, Omeprazole, Enoxaparin
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
5 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 8 500.00 UAH
Номер:
08e11bd7abb0406f9d6cb6e061f77671
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-26-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2021 00:00
Період моніторингу:
26.08.2021 15:38 - 17.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.08.2021 № 522
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.08.2021 № 522
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-03-30-002558-b 30.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерні пропозиції учасників ТОВ "УКРЕРА" та ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації по лоту №1 та №2, відхилену пропозицію учасника ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП" по лоту №2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення, протоколи засідання тендерного комітету №118 та №119 від 18.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2021, вимога про усунення порушень від 14.04.2021, рішення (відповідь) замовника від 19.04.2021, вимога ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП" від 14.05.2021 стосовно рішення замовника, рішення (відповідь) замовника від 17.05.2021 №10-21 на вимогу розміщене в електронній системі закупівель 18.05.2021, договір про закупівлю №1572/Ф.П./1 від 31.05.2021 з додатком до нього по лоту №1, договір про закупівлю №4142/Ф.П./2 від 31.05.2021 з додатком до нього по лоту №2, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 30.08.2021.
Замовником в інформації наданій на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про надання пояснень вказано, що при здійсненні закупівлі тендерний комітет залучив відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів центру онкології, що надається завідуючими службами профільних відділень. При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб¬-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначено, що починаючи з 15.10.2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача, тому обов'язку розміщення на власному веб-сайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі немає. Про проведення закупівлі було проінформовано розпорядників бюджетних коштів і, що Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також зазначено, що на офіційному сайті Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» в розділі «Публічна інформація» (http://prcoxQm.ua/pub)ic_information/) наявна інформація про очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі щодо всіх процедур закупівлі.
Період усунення порушень:
14.09.2021 15:16 - 18.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2021 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
d4fc151c11dd45739435611d744c7499
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2021 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Bupivacaine, Heparin, Propofol, Propofol, Naloxone, Chlorhexidine, Povidone-iodine, Hydrogen peroxide, Dopamine, Comb drug, Neostigmine, Atropine, Hydrocortisone, Metoclopramide, Diclofenac, Drotaverine, Furosemide, Dexamethasone, Suxamethonium, Amiodarone, Prednisolone, Epinephrine, Cyanocobalamin; Enoxaparin, Enoxaparin, Omeprazole, Enoxaparin)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-30-002558-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ff06855452e74444b49c51412347de46
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.08.2021 16:55
Опис:
Доброго дня, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» уважно вивчив Ваш Запит на надання пояснень від 2021-08-26 16:09:25 та надає пояснення згідно додатку до опису.