• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Bupivacaine, Heparin, Propofol, Propofol, Naloxone, Chlorhexidine, Povidone-iodine, Hydrogen peroxide, Dopamine, Comb drug, Neostigmine, Atropine, Hydrocortisone, Metoclopramide, Diclofenac, Drotaverine, Furosemide, Dexamethasone, Suxamethonium, Amiodarone, Prednisolone, Epinephrine, Cyanocobalamin; Enoxaparin, Enoxaparin, Omeprazole, Enoxaparin

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається

Завершена

5 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 500.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2021 14:42 - 28.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

запит на зміни

Номер: a74d1d25d8da42938bc76a8549d0a9bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-002558-b.b1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» уважно вивчив Вашу вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію щодо закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Bupivacaine, Heparin, Propofol, Propofol, Naloxone, Chlorhexidine, Povidone-iodine, Hydrogen peroxide, Dopamine, Comb drug, Neostigmine, Atropine, Hydrocortisone, Metoclopramide, Diclofenac, Drotaverine, Furosemide, Dexamethasone, Suxamethonium, Amiodarone, Prednisolone, Epinephrine, Cyanocobalamin; Enoxaparin, Enoxaparin, Omeprazole, Enoxaparin)»та повідомляє наступне. І. Щодо вимоги видалити з тендерної документації вимогу про надання гарантійний лист виробника або його офіційного представництва/філії виробника/представника/заявника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо терміну придатності товару на лікарські засоби, кількість яких складає (для Лоту 1 – 5000 одиниць виміру та більше, для Лоту 2 - 8000 одиниць виміру та більше). Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Лист виробника чи уповноваженого ним представника повинен включати: назву учасника, номер оголошення про закупівлю, кількість, та назву замовника торгів. Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів Учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарських засобів Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних медичних матеріалів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності лікарських засобів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників. В нашому випадку, ми вимагаємо гарантійний лист виробника або його офіційного представництва/філії виробника/представника/заявника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо терміну придатності товару на лікарські засоби, кількість яких складає (для Лоту 1 – 5000 одиниць виміру та більше, для Лоту 2 - 8000 одиниць виміру та більше). Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Лист виробника чи уповноваженого ним представника повинен включати: назву учасника, номер оголошення про закупівлю, кількість, та назву замовника торгів Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів». Викладене вище свідчить про повне дотримання Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вимог діючого законодавства. Додатково звертаємо Вашу увагу, що позиція Замовника повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b) та в рішенні № №17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-005415-a) Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаної вимоги принципам публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.05.2021 18:03
Вимога
Без відповіді

Вимога стосовно рішення замовника

Номер: d8419c9b75e7441aabe397e422cd1751
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-30-002558-b.c2
Назва: Вимога стосовно рішення замовника
Вимога:
Згідно вкладених документів.
Пов'язані документи: Учасник