• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

медичне обладнання

Торги відмінено

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер: 705c2c5a8f734d79b02691cfa412e2ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 21.04.2021 15:09 - 18.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.04.2021 № 273 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 21.04.2021 № 273 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-30-000405-c, 30.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 34 частини першої статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Наказу № 708. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 та частини першої розділу Х Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; надання роз’яснень у випадках передбачених Законом; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником тендер відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень у випадках передбачених Законом; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Уманська центральна районна лікарня» Паланської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 30.03.2021 № 30/03/2021; звернення за роз’ясненнями та надання роз’яснень щодо тендерної документації відповідно до вимог статті 24 Закону; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РІТОРНОМЕД»; пояснення Замовника, отримане 22.04.2021 в електронній системі закупівель; повідомлення про відміну. Аналізом питання визначення предмета закупівлі установлено, що Замовником на порушення пункту 34 частини першої статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі – Наказ № 708), предмет закупівлі «ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання» визначений за показником третьої цифри. Аналізом відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Крім того, проведеним аналізом установлено, що пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить посилання на норми Закону у період дії до 19.04.2020, чим порушено вимоги частини першої розділу Х цього Закону. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог частини другої статті 24 Закону перелік змін, які внесені Замовником у Додаток 1 до тендерної документації не оприлюднені окремим документом в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 13.05.2021 11:11 - 28.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2021 11:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: неможливість усунення технічних помилок згідно законодавства щодо публічних закупівель
Дата публікації звіту: 18.05.2021 14:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуті шляхом відміни Замовником процедури закупівлі.
Дата публікації: 19.05.2021 10:14

Запити/Пояснення