-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
медичне обладнання
Торги відмінено
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер:
705c2c5a8f734d79b02691cfa412e2ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2021 00:00
Період моніторингу:
21.04.2021 15:09 - 18.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2021 № 273
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 21.04.2021 № 273
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-30-000405-c, 30.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 34 частини першої статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Наказу № 708.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 та частини першої розділу Х Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; надання роз’яснень у випадках передбачених Законом; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником тендер відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень у випадках передбачених Законом; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Уманська центральна районна лікарня» Паланської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 30.03.2021 № 30/03/2021; звернення за роз’ясненнями та надання роз’яснень щодо тендерної документації відповідно до вимог статті 24 Закону; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РІТОРНОМЕД»; пояснення Замовника, отримане 22.04.2021 в електронній системі закупівель; повідомлення про відміну.
Аналізом питання визначення предмета закупівлі установлено, що Замовником на порушення пункту 34 частини першої статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі – Наказ № 708), предмет закупівлі «ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання» визначений за показником третьої цифри.
Аналізом відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, проведеним аналізом установлено, що пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить посилання на норми Закону у період дії до 19.04.2020, чим порушено вимоги частини першої розділу Х цього Закону.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог частини другої статті 24 Закону перелік змін, які внесені Замовником у Додаток 1 до тендерної документації не оприлюднені окремим документом в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
13.05.2021 11:11 - 28.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2021 11:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
неможливість усунення технічних помилок згідно законодавства щодо публічних закупівель
Дата публікації звіту:
18.05.2021 14:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуті шляхом відміни Замовником процедури закупівлі.
Дата публікації:
19.05.2021 10:14
Запити/Пояснення
Номер:
fffa2e013999497c939180d78cc704bb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.04.2021 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-30-000405-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав предмет закупівлі «ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання» визначено за показником третього знака?
- з яких підстав у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
- з яких підстав пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» містить посилання на норми Закону у період дії до 19.04.2020?
- з яких підстав зміни, які внесені у Додаток 1 до тендерної документації не оприлюднені окремим документом в електронній системі закупівель?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
200e97afc509423796c106a3c790c29b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.04.2021 10:43
Опис:
Згідно наказу № 273 від 21.04.2021 року ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ тендерний комітет КНП «Уманської ЦРЛ» Паланської сільської ради вирішив відмінити процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-30-000405-c) та запустити нову процедуру (неможливість усунення технічних помилок згідно законодавства щодо публічних закупівель).