-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво стадіону за адресою: вул. Привокзальна, 5а, с. Переяславське, Переяслав-Хмельницького району Київської області; 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Завершена
14 643 327.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 216.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 216.64 UAH
Номер:
a3678877223a43348fd8a17de4640035
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-02-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2021 00:00
Період моніторингу:
02.07.2021 15:13 - 24.07.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-03-29-005169-c 29.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРОШЛЯХБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Студениківської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зміни), затверджену рішенням тендерного комітету від 20.04.2021 № 77, реєстр отриманих тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 02.04.2021 та відповідь Замовника від 07.04.2021, вимоги щодо усунення порушень від 02.04.2021 та відповіді Замовника від 07.04.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07.03.2021, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОШЛЯХБУД» (далі – ТОВ «АГРОШЛЯХБУД»), повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021, договір на виконання робіт від 24.05.2021 № 188, пояснення та документи Замовника, надані 09.07.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.07.2021 17:25 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
a80f321dd71b44fb9ecbbe6e4fdbe7c1
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2021 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва стадіону за адресою: вул. Привокзальна, 5а, с. Переяславське, Переяслав-Хмельницького району Київської області; 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-29-005169-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.