-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія
Затверджений рішенням тендерного комітету протокол від 26.03.2021
Завершена
10 032 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 160.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 160.00 UAH
Номер:
1af65d0d5cb34c03b49491e4bed1b38a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-13-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2021 00:00
Період моніторингу:
13.08.2021 15:18 - 08.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-03-26-011971-c 26.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ», ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія», ТОВ «АС», ТОВ «Стейбл Енерджі», ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» та ТОВ «Голдберрі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель міського комунального підприємства "Херсонелектротранс" (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.04.2021 б/н, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, вимоги про усунення порушень, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.06.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ» (далі – ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» (далі – ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія»), товариства з обмеженою відповідальністю «АС» (далі – ТОВ «АС»), товариства з обмеженою відповідальністю «Стейбл Енерджі» (далі – ТОВ «Стейбл Енерджі»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗДОБИЧ» (далі – ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ»), повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2021, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 14.06.2021 № 13385-р/пк-п, договір про постачання електричної енергії споживачу від 05.07.2021 № 6 (далі – Договір ), додаткова угода від 17.08.2021 № 1 до Договору, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель від 20.08.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK 2-10) – не підтверджено.
Період усунення порушень:
31.08.2021 17:15 - 04.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2021 17:15
Запити/Пояснення
Номер:
4ba8cee6603940ccb5d98a198e500513
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.08.2021 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-26-011971-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
398ad36c5ca54cc2a9345c4353d81a1e
Назва:
Пояснення на звернення по моніторингу UA-M-2021-08-13-000094
Дата опублікування:
20.08.2021 15:14
Опис:
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Міським комунальним підприємством «Херсонелектротранс» не було оприлюднено зазначену вище інформацію на власному веб-сайті, оскільки останній відсутній. Поряд з цим, визначена п. 4-1 Постанови інформація, не публікувалася на офіційному веб-сайті Херсонської міської ради - головного розпорядника бюджетних коштів.
Пунктом 4 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Херсонська міська рада є органом місцевого самоврядування, отже, зміст пункту 4 Постанови стосується і її. Відповідно, вказівка щодо можливості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить для міської ради не обо’язковий, а рекомендаційних характер. Враховуючи дану обставину, на веб-сайті Херсонської міської ради відсутня згадана вище інформація.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі регулюються та встановлюються:
- Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії»,
- Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії (далі - НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі – ПРРЕЕ),
- Кодексом комерційного обліку електричної енергії,
- Кодексом системи розподілу,
- Кодексом системи передачі,
- ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених відповідною Постановою НКРЕКП,
- Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. №375,
- іншими нормативно-правовими актами чинного законодавства у сфері електроенергетики, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі постачання електричної енергії.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2021 рік. Розрахунки обсягів очікуваного споживання електричної енергії в 2021 році в кількості 6150000 кВт-год. для МКП «Херсонелектротранс», яке надає в місті Херсоні послуги з перевезення пасажирів електротранспортом (тролейбуси), будувалися на виконанні заходів плану виробничо-експлуатаційної діяльності підприємства на 2021 рік при випуску тролейбусів в робочі дні в кількості 40 тролейбусів з урахуванням фактичних обсягів споживання у 2020 році в кількості 6221286 кВт-год.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», використовувався метод порівняння ринкових цін для розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено аналіз цін на ринку постачання електричної енергії споживачу, проаналізовані цінові пропозиції учасників торгів електронній системі закупівель «Prozorro».
Отримана під час аналізу ринку інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за методом порівняння ринкових цін та визначається як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВ мрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Розрахунковий обсяг закупівлі електричної енергії: ОВ мрц = 3,30 грн. * 3040000 кВт-год.= 10032000,00 грн. з урахуванням ПДВ., де очікувана ціна за одиницю товару – 3,30 грн. за 1 кВт-год. з ПДВ – 0,55 грн., що включає в себе тариф на послуги з передачі електричної енергії на відповідний розрахунковий період, затверджений Постановою НКРЕКП, заявлений обсяг закупівлі електричної енергії - 3040000 кВт-год.
Оплата послуги з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем самостійно на рахунки Оператора системи розподілу за тарифами, встановленими НКРЕКП.