• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45410000-4 Штукатурні роботи

Торги відмінено

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер: 1a42eadbf2d1461ebd49bb03d3890b6b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-06-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 06.05.2021 17:07 - 29.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2021 №235 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2021 № Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 2. UA-2021-03-24-001529-a, «Послуги з поточного ремонту в приміщенні (ДК 021:2015: 45410000-4 — Штукатурні роботи)», яка проводиться Новенською сільською радою.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17, пункту 11 частини 2 статті 22, частини 2 статті 24, статті 31, статті 32, частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сейм» встановлено порушення вимог статті 12 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «21» травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Новенської сільської ради (далі - Замовник), оформленого протоколом від 24.03.2021 № 41; тендерну пропозицію переможця – Товариства з обмеженою відповідальністю «Сейм» (далі - ТОВ «Сейм»); повідомлення про намір укласти договір; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема: - пунктами 2.1 та 2,2 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД (далі – розділ 2 Порядку ТД) передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів та Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру, та для його перебігу замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів; - відповідно до підпункту 3.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД (далі – Інструкція) Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, якою передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - відповідно до підпунктів 5, 6 пункту 3.5 Інструкції, пункту 4 таблиці 1 та пунктів 3, 4 таблиці 2 Додатку 3 до ТД передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, зокрема у разі, якщо фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Тоді як, у редакції Закону від 03.11.2020 № 954-ІХ (набрання чинності 22.11.2020) у пунктах 5 і 6 частини 1 статті 17 Закону слова «злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний», «злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний» замінено словами «кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане», чим не дотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону; - пунктом 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД визначено перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій в редакції Закону до 19.09.2019, які не відповідають підставам, визначеним статтею 31 Закону; - пунктом 6.1 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД (далі – розділ 6 ТД) визначено перелік підстав стосовно відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, в редакції Закону до 19.09.2019, які не відповідають підставам, визначеним статтею 32 Закону; - пунктом 6.2 розділу 6 визначено умови укладання договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, в редакції Закону до 19.09.2019, які не відповідають умовам, визначеним частиною 6 статті 33 Закону. Отже, дослідженням тендерної документації Замовника встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17, пункту 11 частини 2 статті 22, частини 2 статті 24, статті 31, статті 32, частини 6 статті 33 Закону. За результатами дослідження тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Сейм» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3.1 Інструкції Замовником установлено необхідність розміщення учасником всіх документів, передбачених тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, документи та дані учасником створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851- IV «Про електронні документи та електронний документообіг», яким передбачено, що створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису (стаття 6 Закону № 851). Однак, учасником-переможцем торгів ТОВ «Сейм» електронний підпис на тендерну пропозицію не накладено, чим не дотримано вимоги статті 12 Закону.
Період усунення порушень: 21.05.2021 10:21 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2021 10:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Новенська сільська рада вирішила відмінити тендер UA-2021-03-24-001529-a у зв’язку з висновком СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) та зобов’язанням усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 21.05.2021 11:32