• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Халати ізоляційні медичні одноразові

Завершена

400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер: 4dadb61b05d8471fa44c09bb774a4e6f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-16-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 19.07.2021 14:36 - 10.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.07.2021 № 421 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.07.2021 № 421. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-03-23-004595-a Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 41) 242-08-14, roza2705@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 1 Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради (далі – Замовник), тендерна пропозиція учасника Фізичної особи – підприємця Шведченка Максима Юрійовича, тендерна пропозиція переможця ТОВ «БДВ ЛЮКС», протоколи про розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою від 15.04.2021 № 64, від 20.04.2021 № 69, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.05.2021 № 10451-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 20.04.2021, договір про закупівлю від 24.05.2021 року № 243. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), тендерна документація Замовника не враховує перелік формальних помилок, що визначені пунктами 1 - 2, та 4 – 11 «Переліку формальних помилок», затвердженого Наказом № 710. Аналогічно, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та Наказу № 710, Замовником у підпунктах 20.2.1 та 20.2.4 пункту 20 тендерної документації, зазначено перелік формальних помилок, який відсутній у переліку формальних помилок, що затверджений Наказом № 710.
Період усунення порушень: 10.08.2021 16:10 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2021 16:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.08.2021 про результати проведення моніторингу закупівлі Халати ізоляційні медичні одноразові та з метою недопущення встановлених порушень в майбутньому фахівцями з публічних закупівель Комунального підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме: проведено аналіз шаблонів тендерної та закупівельної документацій проведено внутрішній моніторинг вже оголошених закупівель. щодо закупівлі UA-2021-03-23-004595-a Халати ізоляційні медичні одноразові наразі вирішується питання щодо можливості та доцільності розірвання підписаного договору за результатами закупівлі для приведення ситуації, що склалася, у відповідність до норм чинного законодавства України та уникнення можливих негативних наслідків для підприємства.
Дата публікації звіту: 17.08.2021 16:03