-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ліквідація усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття гарячою асфальтобетонною сумішшю)
Відповідно до тендерної документації
Завершена
3 018 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 090.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 090.00 UAH
Номер:
5d34329f1db24fa3b92de9609b74df57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-30-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.08.2021 00:00
Період моніторингу:
30.08.2021 15:44 - 21.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.08.2021 № 531
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 30.08.2021 № 531
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-03-22-011158-c від 22.03.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, підстав відхилення пропозицій: ФОП Оганесян М.О., ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», ТОВ «Автодорбуд-2020», ТОВ «Компанія «Євродор», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дорбуд 777», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Служба комунального господарства» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 22.03.2021 №38, тендерну документацію, із змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30.03.2021 №46, протоколи розгляду тендерних пропозицій від: 14.04.2021 №55, 15.04.2021 №56, 15.04.2021 №57, 16.04.2021 №58 та від 16.04.2021 №61, тендерні пропозиції: фізичної особи-підприємця Оганесян Марини Олександрівни (далі – ФОП Оганесян М.О.), товариства з обмеженою відповідальністю «Березівкаагрошляхбуд» (далі – ТОВ «Березівкаагрошляхбуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автодорбуд-2020» (далі – ТОВ «Автодорбуд-2020»), товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євродор» (далі – ТОВ «Компанія «Євродор») та товариства з обмеженою відповідальністю «Дорбуд 777» (далі – ТОВ «Дорбуд 777»), повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021 року, договір закупівлі від 13.05.2021 №216, пояснення Замовника від 03.09.2021 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.09.2021 08:15 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2021 08:15
Запити/Пояснення
Номер:
66baac05d20945cf808e09d11a845bbf
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.08.2021 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ліквідація усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття гарячою асфальтобетонною сумішшю)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-22-011158-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a5a81cbbfbb44a6fb58cb4bead59776a
Назва:
Надання пояснення відповідно до моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ліквідація усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття гарячою асфальтобетонною сумішшю)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-22-011158-с)
Дата опублікування:
03.09.2021 10:43
Опис:
Комунальне підприємство «Служба комунального господарства» надає пояснення :
19.12.2020р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Постановою № 1266 запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи зі змісту пункту 41 постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. Замовникам, які належать до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 41 постанови № 710.
Комунальне підприємство «Служба комунального господарства» не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем, тому не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Також зазначаємо, що ми, як замовник, під час планування закупівель використовуємо примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, очікувана вартість предмета закупівлі визначається шляхом порівняння ринкових цін або ж на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, аналізуємо ринок, керуючись загальнодоступною інформацією та ринковими консультаціями, порівнюємо щонайменше три пропозиції, а якщо конкуренція обмежена — орієнтуємося на закупівлі попередніх періодів (як своїх, так і інших замовників, що оприлюднені на ProZorro), корегуючи ціни на розмір інфляції, зміни курсів валют і т. п. Крім того, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 N 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
На підтвердження розміру бюджетного призначення додаємо:
• План використання бюджетних коштів на 2021 станом на 01.03.2021р.
• Помісячний план використання бюджетних коштів на 2021 рік станом на 01.03.2021р.
• Розрахунок витрат використання коштів на 2021 рік станом на 01.03.2021р.
• Довідка на зміну кошторису на 2021 рік станом на 01.03.2021р.
• Довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету) на 2021 рік станом на 01.03.2021р.