-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Лікарські засоби та інфузійні розчини:Анальгін ампули (Metamizole sodium), Гекодез (Hydroxyethylstarch), Глюкоза (Glucose), Глюкоза (Glucose), Глюкоза (Glucose), Еуфілін (Theophylline), Інфулган (Paracetamol), Калію хлорид (Potassium chloride), Лефлоцин (Levofloxacin), Лонгокаїн (Bupivacaine), Лонгокаїн Хеві (Bupivacaine) Магнію сульфат (Magnesium sulfate), Маніт (Mannitol), Метронідазол (Metronidazole), Натрію хлорид (Sodium chloride), Натрію хлорид (Sodium chloride), Натрію хлорид (Sodium chloride), Розчин Рінгера (Electrolytes), Розчин Рінгера (Electrolytes), Сангера (Tranexamic acid), Сангера (Tranexamic acid), Сода-буфер (Sodium bicarbonate), Сода-буфер (Sodium bicarbonate), Флуконазол (Fluconazole), Ципрофлоксацим (Ciprofloxacin), Цефепім Юрія-Фарм (Cefepime), Цефтріаксон Юрія-Фарм (Ceftriaxone), Юнорм (Ondansetron), Юнорм (Ondansetron)
Завершена
3 248 034.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 240.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 240.17 UAH
Номер:
05f6e736a8c64cb784a6dd9508b2ba4e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2021 00:00
Період моніторингу:
16.08.2021 11:03 - 09.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2021 № 353
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2021 №353
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-19-003713-b 19.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої, п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.03.2021 (протокол № 26), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.04.2021, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Інфузія», товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.», протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 08.04.2021 № 34 та від 13.04.2021 № 37, повідомлення про намір укласти договір від 13.04.2021, вимогу про усунення порушення від 15.04.2021, рішення замовника від 19.04.2021, договір від 26.04.2021 № 43/2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі її використання), що не відповідає вимогам пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону, оскільки: учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених лише пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті; інформація про відсутність підстави, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, вимагається, якщо вартість закупівлі перевищує 20 млн грн; інформація про відсутність підстав (крім підстав, установлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті) повинна перевірятися безпосередньо Замовником у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, у «Зведених відомостях про рішення органів Антимонопольного комітету України про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу», у рішеннях Ради національної безпеки і оборони України, документи від учасників не повинні вимагатися.
Період усунення порушень:
27.08.2021 08:56 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 08:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наявність в тендерній документації положення стосовно документального підтвердження учасником інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, із одночасним здійсненням Замовником самостійної перевірки такої інформації посередництвом відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі, не вплинули на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, таким чином, КНП «МЛШМД» КМР» дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення публічних закупівель. Про це свідчить і висновок Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 27.08.2021 р., за змістом якого за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено. Висновки та прийняті рішення згідно висновку від 27.08.2021 р. зобов’язують КНП «МЛШМД» КМР» здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та оприлюднити у встановлені строки відомості про вжиті заходи, що в повній мірі виконано шляхом видачі наказу директора КНП «МЛШМД» КМР» від «30» серпня 2021 р. №147/ОД «Про заходи по результатам моніторингу закупівлі згідно висновку від 27.08.2021 р.» та розгляду інформації згідно висновку Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 27.08.2021 р. щодо проведеного моніторингу закупівлі КНП «МЛШМД» КМР» за № UA-2021-03-19-003713-b в розрізі стадій проведення процедури у 2021 році на засіданні тендерного комітету, з прийняттям до відома та врахування у подальшій роботі по проведенню закупівель за публічні кошти.
Дата публікації звіту:
03.09.2021 14:32