-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Свинина охолоджена, відповідний код 15113000-3 свинина; м’ясо курки охолоджене (четвертина), відповідний код 15112130-6 курятина
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Завершена
357 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 787.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 787.60 UAH
Номер:
828301bd2c4c43dfbc4cfa62d2c3e2d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 10:17 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.05.2021 № 348
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.05.2021 № 348.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-03-18-007291-c 18.03.2021 RISK-2-9
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Понедільник В.О., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Відповідно до Додаткової угоди від 11.06.2021 №1, розміщеної в електронній системі закупівель, Договір про закупівлю товару від 23.04.2021 №115 розірваний за взаємною згодою сторін.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-Р-2021-03-18-003674-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протокол №22 від 17.03.2021 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: фізична особ-підприємець Понедільник Володимир Олександрович (далі – ФОП Понедільник В.О.) та фізична особ-підприємець Гега Оксана Ярославівна (далі – ФОП Гега О.Я.), протокол засідання тендерного комітету від 07.04.2021 №25, від 09.04.2021 №27,від 12.04.2021 №29, договір від 23.04.2021 №115, пояснення Замовника від 03.06.2021.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 12.04.2021 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ФОП Гега О.Я.
Відповідно до вимог частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно з пп. 5.1 п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол №22 від 17.03.2021 (далі – Тендерна документація), учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які наведені в таблиці 1 і таблиці 2 Додатку № 1.
Згідно з пп.1 п.8 таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність транспортного засобу, призначеного та обладнаного для перевезення харчових продуктів, у власності, користуванні чи на інших правах для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі (Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника відповідного транспортного засобу для постачання товару (власне, орендоване*), копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, що підтримує відповідний температурний режим при перевезенні товару, або авторефрижератора, або ізотермічного автомобіля з холодильною установкою, або ізотермічного автомобіля з додержанням температурного режиму, іншого обладнання, необхідного для постачання та зберігання товару відповідно до предмету закупівлі). * (Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів;Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування.) Термін дії договорів щодо оренди транспорту(надання послуг з транспортування ), зазначених у Довідці, повинні бути не менше ніж до 31 грудня 2021 року.
Учасником – переможцем процедури закупівлі фізичною ФОП Гега О.Я. не надано в складі пропозиції довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність транспортного засобу, призначеного та обладнаного для перевезення харчових продуктів, у власності, користуванні чи на інших правах для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі. Крім того, відповідно до наданої копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, власником спеціалізованого вантажного фургону рефрижератора (реєстраційний номер ВК7302ВК) є ТОВ «Пані журавлина», однак договір оренди вищевказаного транспортного засобу або договору про надання послуг з транспортування учасником – переможцем процедури закупівлі ФОП Гега О.Я. не надано.
Поряд з цим, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Гега О.Я., в протоколі засідання тендерного комітету №29 від 12.04.2021 не зазначені вказані невідповідності вимогам Тендерної документації.
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП Гега О.Я. та не розглянуто тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону, чим не дотримано вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону, а між Замовником та ФОП Гега О.Я. укладено договір від 23.04.2021 №115.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, щодо нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП Гега О.Я., Замовником надано пояснення, що дана помилка була допущена технічно, дане порушення буде усунено шляхом розірвання договору. Відповідно до Додаткової угоди від 11.06.2021 №1 до Договору, розміщеної в електронній системі закупівель, Договір про закупівлю товару від 23.04.2021 №115 розірваний за взаємною згодою сторін.
Ознаки ризику RISK-2-9 не підтверджено.
Період усунення порушень:
14.06.2021 15:32 - 01.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2021 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунено шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту:
15.06.2021 09:46
Запити/Пояснення
Номер:
fd3a555d1e284dbfbf25ed4797fb600f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2021 13:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Свинина охолоджена, відповідний код 15113000-3 свинина; м’ясо курки охолоджене (четвертина), відповідний код 15112130-6 курятина», ДК 021:2015:15110000-2 – М’ясо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-18-007291-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно пп. 5.1 п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол №22 від 17.03.2021 (далі – Тендерна документація), учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які наведені в таблиці 1 і таблиці 2 Додатку № 1.
Згідно з пп.1 п.8 таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність транспортного засобу, призначеного та обладнаного для перевезення харчових продуктів, у власності, користуванні чи на інших правах для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі (Довідка повинна містити інформацію про наявність у Учасника відповідного транспортного засобу для постачання товару(власне, орендоване*), копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, що підтримує відповідний температурний режим при перевезенні товару, або авторефрижератора, або ізотермічного автомобіля з холодильною установкою, або ізотермічного автомобіля з додержанням температурного режиму, іншого обладнання, необхідного для постачання та зберігання товару відповідно до предмету закупівлі). * (Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів;Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування.) Термін дії договорів щодо оренди транспорту(надання послуг з транспортування ), зазначених у Довідці, повинні бути не менше ніж до 31 грудня 2021 року.
Поряд з цим, учасником – переможцем процедури закупівлі фізичною особою-підприємцем Гегою Оксаною Ярославівною (далі – ФОП Гега О.Я.) не надано в складі пропозиції довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявність транспортного засобу, призначеного та обладнаного для перевезення харчових продуктів, у власності, користуванні чи на інших правах для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі. Крім того, відповідно до наданої копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, власником спеціалізованого вантажного фургону рефрижератора (реєстраційний номер ВК7302ВК) є ТОВ «Пані журавлина», однак договір оренди вищевказаного транспортного засобу або договору про надання послуг з транспортування учасником – переможцем процедури закупівлі ФОП Гега О.Я. не надано.
Поряд з цим, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Гега О.Я., в протоколі засідання тендерного комітету №29 від 12.04.2021 не зазначені вказані невідповідності вимогам Тендерної документації.
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП Гега О.Я. та не розглянуто тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.