• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне марки А (13-50), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації

Завершена

960 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 801.50 UAH
Номер: c47cd21b114642778e4edcb6a459840d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 21.05.2021 15:08 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2021 Одеса № 264 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.05.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.05.2021 № 264 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель 3 UA-2021-03-17-014884-c 17.03.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності розміру забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, межі визначеної Законом установлено порушення частини 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності розміру забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, межі визначеної Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Північного центру професійної освіти (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 17.03.2021), ТД зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 21.04.2021), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМЕНЕРГІЯ», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельна паливна компанія «Облпаливо», протоколи засідання тендерного комітету від 11.05.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.05.2021, договір про закупівлю товару за державні кошти від 24.05.2021 № 39, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 24.05.2021 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2021 № 7473-р/пк-пз та від 12.04.2021 № 7638-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, розмір якого в грошовому виразі перевищує 3 відсотки (для товару) від очікуваної вартості закупівлі, що є порушенням частини 1 статті 25 Закону. Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-8 «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» граничних значень під час закупівлі товарів або послуг» підтверджена.
Період усунення порушень: 26.05.2021 14:50 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2021 14:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо пояснення щодо Висновку моніторингу
Дата публікації звіту: 02.06.2021 14:20