-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки А (13-50), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації
Завершена
960 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 801.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 801.50 UAH
Період оскарження:
17.03.2021 16:39 - 25.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
69a1d80a98bc4985a8114845ef8b323a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-014884-c.c3
Назва:
Порушення Замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Північний центр проф.освіти док.docx 29.03.2021 19:22
- Скарга Північний центр проф.освіти.pdf 29.03.2021 19:22
- Рішення від 31.03.2021 № 6513 (+лист Замовнику) .pdf 01.04.2021 14:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 № 7638.pdf 13.04.2021 18:09
- Рішення від 12.04.2021 № 7638.pdf 15.04.2021 21:06
- Відповідь на скаргу 07.04.2021 11:35
- Відповідь на скаргу 07.04.2021 11:35
- Відповідь на скаргу 07.04.2021 11:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2021 19:25
Дата розгляду скарги:
12.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 14:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2021 21:07
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2021 12:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення органу оскарження шляхом внесення змін до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов
Номер:
4b5d440ccf5e495492d0cf92cb9f28a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-014884-c.b2
Назва:
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов
Скарга:
СКАРГА
стосується тендерної документації замовника, яка суперечить законодавству у сфері публічних закупівель через наявність в ній вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов.pdf 29.03.2021 18:14
- рішення від 31.03.2021 № 6518 + лист Замовнику + запит Скаржнику.pdf 01.04.2021 10:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2021 №7473.pdf 12.04.2021 20:51
- рішення від 09.04.2021 №7473.pdf 14.04.2021 20:29
- Відповідь на скаргу 06.04.2021 11:44
- Відповідь на скаргу 06.04.2021 11:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2021 18:21
Дата розгляду скарги:
09.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 10:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2021 20:29
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2021 12:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Звмовник виконав рішення органу оскарження
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
292f209a1c29490e9b74cabd2c4a33da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-17-014884-c.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника.pdf 23.03.2021 14:08
Дата подачі:
23.03.2021 14:08
Вирішення:
Ознайомившись зі змістом вашої вимоги, повідомляємо наступне.
1. Вимога тендерної документації, а саме «На підтвердження статусу виробника (вугілля виробництва якого пропонується до постачання) надати оригінали або копії дозвільних документів, а саме: дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці (Держпраці) на експлуатацію(використання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданих органами Держпраці України виробнику або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки зареєстровану в органі Держпраці України.» обумовлена необхідністю перевірки легальності діяльності виробника з виробництва вугілля, що є предметом закупівля та для недопущення закупівлі вугілля з тимчасово окупованих територій.
Відповідно до Додатку 3 Постанови Кабміну від 03 березня 2020 року №207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зазначається перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зокрема, гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях. Відповідно, оскільки предметом даної закупівлі є вугілля кам’яне, виробництво якого здійснюється за допомогою вказаного обладнання, виробник вугілля повинен мати дозвіл на використання такого обладнання.
Разом з цим, твердження про те, що «Не маючи договірних стосунків з виробником вугілля, неможливо отримати такі документи, що є власністю виробника. » не відповідає дійсності та є необґрунтованим. Умовами тендерної документації не вимагається наявність договірних відносин з безпосереднім виробником запропонованого вугілля, а документи, що вимагаються не є конфіденційними чи такими, що містять комерційну таємницю, тому будь-який учасник, незалежно від наявності договірних відносин, може звернутися до виробника з проханням надати необхідні документи.
2. Вимога тендерної документації, а саме «На підтвердження якості сировини, для виробництва вугілля марок що пропонуються до постачання надати: - посвідчення якості або сертифікат відбору проб та якості (видані вуглехімічною лабораторією або незалежною лабораторією) на сировину, з якої виробляється сортове вугілля пропоноване до постачання, із наданням листа-дозволу від суб’єкта господарювання на ім’я якого видано відповідний документ» обумовлена необхідністю перевірки легальності походження вугілля, що є предметом закупівля та для недопущення закупівлі вугілля, яке виготовлене з сировини, що походить з тимчасово окупованих територій.
Як вже зазначалося вище, твердження про те, що «якщо учасник не є виробником-переробником або не закуповує вугілля напряму у виробника-переробника, документи про якість сировини - посвідчення якості або сертифікат відбору проб та якості на сировину, отримати неможливо.» не відповідає дійсності та є необґрунтованим. Умовами тендерної документації не вимагається наявність договірних відносин з безпосереднім виробником/видобувачем запропонованого вугілля, а документи, що вимагаються не є конфіденційними чи такими, що містять комерційну таємницю, тому будь-який учасник, незалежно від наявності договірних відносин, може звернутися до виробника/видобувача з проханням надати необхідні документи. Оскільки у вимозі не було доведено неможливість отримання вказаних документів, наведені вимоги не є дискримінаційними.
3. Інформуємо, що відповідно до частини першої статті 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до частини третьої статті 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», Друга категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає, зокрема, видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Тобто, в будь-якому випадку, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для підприємства, яке здійснює виробництво вугілля, в тому числі шляхом його перероблення.
Разом з цим, тендерна документація не містить вимоги, яка саме діяльність виробника має бути вказана в висновку «Про оцінку впливу на довкілля». Отже, умовами ТД вимагається наявність (надання) оригіналу або копії висновку з оцінки впливу на довкілля або посилання на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» No2059-VIII від 23.05.2017р., проте вимоги «яка діяльність виробника має бути вказана в висновку «Про оцінку впливу на довкілля» документація не містить, отже може бути наданий висновок з оцінки впливу на довкілля або посилання на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» No2059-VIII від 23.05.2017р з будь-якою діяльністю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.04.2021 00:04