• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг

Завершена

4 382 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 826.50 UAH
Номер: d661378f6aa44b32ad9f7e74824bf16a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-18-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.06.2021 16:30 - 14.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.06.2021 №380 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 18.06.2021 №380 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-03-16-003332-с 16.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державної податкової служби України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16 березня 2021 року, вимоги про усунення порушення від 07 квітня 2021 року, від 09 квітня 2021 року, рішення замовника від 08 квітня 2021 року, від 13 квітня 2021 року, тендерні пропозиції ФОП «Шипко Юлія Олексіївна», ТОВ «Клінінг-Вей», ТОВ «Експлуатаційна Служба Нова Оселя», ФОП «Мамець Катерина Миколаївна», ТОВ «Стадник та Партнери», ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс», ПП «Сувіт-ЛВ», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 08 квітня 2021 року №5, від 13 квітня 2021 року №6, від 19 квітня 2021 року №7, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05 травня 2021 року, договір про закупівлю від 05 травня 2021 року №255, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 08 липня 2021 року №1 та пояснення від 08 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16 грудня 2020 року № 1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) та Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44131663/info) замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05 липня 2021 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі замовник 08 липня 2021 року надав пояснення, що відповідно до Положення про уповноважену особу (осіб) ГУ ДПС, затвердженого наказом Головного управління ДПС у Черкаській області від 09 лютого 2021 року №173 (із відповідними змінами, внесеними наказом ГУ ДПС від 18 лютого 2021 року №211) до повноважень уповноважених осіб ГУ ДПС у Черкаській області не відноситься ведення вебсайту ГУ ДПС. Водночас, з метою виконання вимог Постанови №710 щодо забезпечення оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості на власному вебсайті уповноваженою особою ГУ ДПС підготовлено та направлено службову записку на відповідний структурний підрозділ ГУ ДПС, до повноваження якого відноситься ведення та наповнення офіційного вебсайту ГУ ДПС. Отже, замовник на порушення вимог пункту 4-1 постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Період усунення порушень: 13.07.2021 17:47 - 28.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2021 17:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок, складений за результатами закупівлі Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг (UA-2021-03-16-003332-c) замовник врахував зауваження, викладені у висновку та вжив заходи, спрямовані на усунення порушення у сфері публічних закупівель, на яке було посилання у висновку. Зокрема, 14.07.2021 замовником було опубліковано на офіційному веб-сайті ГУ ДПС у Черкаській області обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі та його очікуваної вартості (скріншот з веб-сайту додається). У подальшому замовник зобов'язується дотримуватися вимог щодо розміщення на офіційному веб-сайті обгрунтувань технічних та якісних характеристик закупівель та їх очікукваної вартості з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (із відповідними змінами та доповненнями) "Про ефективне використання державних коштів"
Дата публікації звіту: 15.07.2021 09:06

Запити/Пояснення