-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Водопровідні труби з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарові профільовані труби для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями
Завершена
19 088 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 381 764.00 UAH
мін. крок: 2% або 381 764.00 UAH
Номер:
d5649a97e41344a4b02b545b4c5d61fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-26-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2021 00:00
Період моніторингу:
26.10.2021 11:38 - 16.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-03-15-003837-c 15.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Бровари-Пластмас», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ», ТОВ «Ельпласт-Львів», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 07.04.2021 № 185, протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бровари-Пластмас» (далі – ТОВ «Бровари-Пластмас»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» (далі – ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ельпласт-Львів» (далі – ТОВ «Ельпласт-Львів»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» до 22 квітня 2021 10:57 та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» до 22 квітня 2021 11:11, протокол засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 218, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021, договір від 19.05.2021 № 921-002м/21 (далі – договір), додаткові угоди від 19.07.2021 № 01 та від 23.10.2021 № 02 до договору, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 04.11.2021.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» з вимогами про усунення невідповідностей у їх тендерних пропозиціях до 22 квітня 2021 10:57 та до 22 квітня 2021 11:11 відповідно, які не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону та до документів, що підтверджують право підпису, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Період усунення порушень:
18.11.2021 18:40 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2021 18:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-15-003837-c (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне.
Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» з вимогами про усунення невідповідностей у їх тендерних пропозиціях до 22 квітня 2021 10:57 та до 22 квітня 2021 11:11 відповідно, які нібито не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону та до документів, що підтверджують право підпису, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
З огляду на нібито встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язала ОКВП «Дніпро – Кіровоград» здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
В той же час вважаємо за необхідне зауважити, що положеннями чинного законодавства, а саме ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), передбачена відповідальність за порушення законодавства про закупівлі. Частиною 1, ст. 234-1 КУпАП визначено, зокрема, що органи державного фінансового контролю розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням законодавства про закупівлі (частини перша і друга статті 164-14). Додатково, абз. 34, п. 1, ч. 1, ст. 255 КУпАП встановлено, що у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати, зокрема уповноважені на те посадові особи органів державного фінансового контролю (статті 163-12, 164-12, частини третя - шоста статті 164-14).
Враховуючи вищевикладені обставини, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» не є уповноваженим органом розглядати питання про притягнення до відповідальності за порушення законодавства про публічні закупівлі. У разі, якщо Держаудитслужба вважає, що в діях працівників підприємства вбачаються порушення законодавства про закупівлі, у останньої є всі повноваження на складання відповідного протоколу про адміністративне правопорушення з подальшим скеруванням його до суду з метою притягнення винних осіб до відповідальності.
Окремо підприємство зауважує, що в діях членів тендерного комітету та уповноважених осіб на проведення закупівель не вбачає порушень покладених на них посадових обов'язків, положення про тендерний комітет та закону про публічні закупівлі.
З повагою
Генеральний директор Р. Ілик
Дата публікації звіту:
22.11.2021 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
c32d49513a194d5badf28338d624853a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.11.2021 12:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі водопровідних труб з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарових профільованих труб для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-15-003837-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Ельпласт-Львів», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» та ТОВ «Бровари-Пластмас» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
26e9a090523e41c2a083050549748633
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.11.2021 13:09
Опис:
Підприємством розглянуто Ваш запит від 02.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-15-003837-c та повідомляємо Вам про наступне.
Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить від технічного стану трубопроводів. Враховуючи тривалу експлуатацію та великий знос трубопроводів підприємство постійно здійснює заміну зношених труб на аварійних ділянках, про що складає плани з урахуванням своїх фінансових можливостей. Планові обсяги складаються відповідними структурними експлуатуючими підрозділами підприємства з урахуванням необхідних характеристик: діаметрів, тиску тощо, а також враховуються обсяги у відповідності до розробленої проектної документації. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі отриманої службової записки Начальника ВТС ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 12.03.2021 р. № 44168. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та відомостей, доступних в інтернет-мережі. Змістом даної службової записки передбачено перелік необхідних матеріалів, що використовуються підприємством для проведення вищевказаних аварійно – ремонтних робіт по відновленню мереж водопостачання та водовідведення у м. Кропивницький та містах Кіровоградської області. Додатково зазначаємо, що в межах даного тендеру, підприємством закуповувались товари для виконання проекту «Реконструкція водоводу від камери №44 до ВНС «Зона 2А» в м. Кіровограді (дюкер через р. Інгул – ВНС «Зона 2А)». В якості підтвердження зазначеного, надаємо відповідні копії документів.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) повідомляємо, що п. 4-1 вказаної Постанови покладено обов’язок на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки здійснювати, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. В той же час, наше підприємство не є жодним із перелічених суб’єктів, що зобов’язані вчиняти дії передбачені п. 4-1 Постанови, відповідно ОКВП «Дніпро – Кіровоград» не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Додатково на Ваш запит в частині надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Ельпласт-Львів», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» та ТОВ «Бровари-Пластмас», підприємство надає відповідний протокол засідання тендерного комітету ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 26.04.2021 № 207.
Крім того підприємство повідомляє, що згідно положення про Тендерний комітет ОКВП «Дніпро – Кіровоград», що затверджене наказом генерального директора від 03.03.2016 № 123/1 (із змінами), секретар комітету забезпечує, зокрема розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики.
Додатки: 9 арк.
З повагою
Генеральний директор Р. Ілик