• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Водопровідні труби з поліетилену класу ПЕ 100 та двошарові профільовані труби для безнапірних трубопроводів SN 8 з розтрубом по 6 м та ущільнювальними кільцями

Завершена

19 088 224.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 381 764.00 UAH
Номер: d5649a97e41344a4b02b545b4c5d61fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-26-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.10.2021 11:38 - 16.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.10.2021 № 371 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-03-15-003837-c 15.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, lidiya9ln@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Бровари-Пластмас», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ», ТОВ «Ельпласт-Львів», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 07.04.2021 № 185, протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бровари-Пластмас» (далі – ТОВ «Бровари-Пластмас»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» (далі – ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ельпласт-Львів» (далі – ТОВ «Ельпласт-Львів»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» до 22 квітня 2021 10:57 та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» до 22 квітня 2021 11:11, протокол засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 218, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021, договір від 19.05.2021 № 921-002м/21 (далі – договір), додаткові угоди від 19.07.2021 № 01 та від 23.10.2021 № 02 до договору, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 04.11.2021. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» з вимогами про усунення невідповідностей у їх тендерних пропозиціях до 22 квітня 2021 10:57 та до 22 квітня 2021 11:11 відповідно, які не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону та до документів, що підтверджують право підпису, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 18.11.2021 18:40 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2021 18:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-15-003837-c (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення до учасників ТОВ «Бровари-Пластмас» та ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» з вимогами про усунення невідповідностей у їх тендерних пропозиціях до 22 квітня 2021 10:57 та до 22 квітня 2021 11:11 відповідно, які нібито не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону та до документів, що підтверджують право підпису, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. З огляду на нібито встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язала ОКВП «Дніпро – Кіровоград» здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В той же час вважаємо за необхідне зауважити, що положеннями чинного законодавства, а саме ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), передбачена відповідальність за порушення законодавства про закупівлі. Частиною 1, ст. 234-1 КУпАП визначено, зокрема, що органи державного фінансового контролю розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням законодавства про закупівлі (частини перша і друга статті 164-14). Додатково, абз. 34, п. 1, ч. 1, ст. 255 КУпАП встановлено, що у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати, зокрема уповноважені на те посадові особи органів державного фінансового контролю (статті 163-12, 164-12, частини третя - шоста статті 164-14). Враховуючи вищевикладені обставини, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» не є уповноваженим органом розглядати питання про притягнення до відповідальності за порушення законодавства про публічні закупівлі. У разі, якщо Держаудитслужба вважає, що в діях працівників підприємства вбачаються порушення законодавства про закупівлі, у останньої є всі повноваження на складання відповідного протоколу про адміністративне правопорушення з подальшим скеруванням його до суду з метою притягнення винних осіб до відповідальності. Окремо підприємство зауважує, що в діях членів тендерного комітету та уповноважених осіб на проведення закупівель не вбачає порушень покладених на них посадових обов'язків, положення про тендерний комітет та закону про публічні закупівлі. З повагою Генеральний директор Р. Ілик
Дата публікації звіту: 22.11.2021 16:33

Запити/Пояснення