• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Надання послуг із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса»

Надання послуг із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса»

Завершена

1 950 968.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 509.68 UAH
Номер: 4ebc342ec383440c9e1ffd5f1a20e952
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-09-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 09.04.2021 12:14 - 01.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.04.2021 Одеса № 197 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.04.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.04.2021 № 197 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 9 UA-2021-03-13-000203-a 13.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vvml1994@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» та ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» встановлено порушення вимог пунктів 3, 4 та 5 частини першої статті 5 Закону, вимог пунктів 2 та 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2021року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням уповноваженої особи від 12.03.2021, роз’яснення щодо тендерної документації від 19.03.2021, тендерну пропозицію приватного підприємства «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» (далі – ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС»), протокол розгляду тендерної пропозиції ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» від 05.04.2021 № 4, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (далі – ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ), протокол розгляду тендерної пропозиції ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ від 05.04.2021 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.04.2021, укладений договір про закупівлю від 16.04.2021 № 64, відповідь Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.04.2021. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» від 05.04.2021 № 4 тендерну пропозицію ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» відхилено, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тоді як згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ від 05.04.2021 № 5 тендерну пропозицію ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ визначено переможцем процедури закупівлі відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 05.04.2021 та укладено договір про закупівлю від 16.04.2021 № 64. За результатами аналізу тендерних пропозицій ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» та ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ встановлено наступне. 1. Відповідно до вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб документального підтвердження відсутності підстав для переможця» до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. У якості документального підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах згідно статті 17 Закону, переможець повинен надати замовнику: - електронну довідку або оригіналу, або нотаріально завірену копію документа (-ів) виданого Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (відповідно до вимог пункту 5 частини першої статті 17 Закону); - електронну довідку або оригіналу, або нотаріально завірену копію довідки, що видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року № 733 (відповідно до вимог пункту 13 частини першої статті 17 Закону); - довідку у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини другої статті 17 Закону. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Натомість, останній документ тендерної пропозиції учасника ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ завантажено в електронну систему закупівель 29.03.2021, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ оприлюднено 05.04.2021. Тобто, переможцем процедури закупівлі ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ не надано у спосіб та строки, зазначені у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб документального підтвердження відсутності підстав для переможця» до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: документальне підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5 та 13 частини першої статті 17 Закону та довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. 2. Відповідно до вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та детальний опис основних технічних характеристик предмету закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Так, на виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» надано: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (лист від 26.03.2021 № 9) згідно вимог форми визначеної Додатком 3 до тендерної документації; - гарантійний лист від 26.03.2021 № 11 у якому зазначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля; - гарантійний лист від 26.03.2021 № 10 у якому учасник гарантує, у разі перемоги у відкритих торгах та укладання договору з останнім, виконання вимог пунктів 11, 12 та 14 Додатку 3 до тендерної документації у найкоротший термін. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» від 05.04.2021 № 4 відхилено тендерну пропозицію учасника з підстав не відповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні документи визначені вимогами пунктами 11, 12 та 14 Додатку 3 до тендерної документації (транспортні засоби повинні бути оснащені системою клімат-контроль, системою тахограф фіксації, а також наявністю у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи). Натомість, тендерна пропозиція ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, якого визначено переможцем процедури закупівлі, також не містить документів та/або інформацію, що підтверджують оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль, та наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи (надано лише документи, що підтверджують наявність оснащення транспортних засобів системою тахограф фіксації – протоколи перевірки та адаптації топографів до транспортних засобів). Слід зазначити, що тендерною документацією Замовника не визначено, якими саме документами та/або інформацією необхідно підтвердити оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль та системою тахограф фіксації, а також наявність у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи. Тому, у межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 16.04.2021. Так, надані пояснення Замовника від 21.04.2021 містять посилання на Гарантійний лист учасника ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» від 26.03.2021 № 10, яким обґрунтовується невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації (на момент подання тендерної пропозиції технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам пунктів 11, 12 та 14 Додатку 3 до тендерної документації). Разом з тим, Замовник вмотивовує рішення про відповідність тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ вимогам пунктів 11, 12 Додатку 3 до тендерної документації, наданням останнім у складі тендерної пропозиції тимчасових реєстраційних талонів на транспортні засоби (ХХТ № 059247 (NEOPLAN 208), ХХР № 004859 (MERCEDES-BENS SPRINTER 519 CDІ), ХХР № 004854 (VOLKSWAGEN CRAFTER) та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (VAN HOOL 915), які в свою чергу не містять інформації, що підтверджує оснащення транспортних засобів – системою клімат-контроль, та наявності у салоні останніх – аудіо повідомлення та ТV системи. Отже, надані пояснення Замовника від 21.04.2021 на запит Південного офісу Держаудитслужби не обґрунтовують рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ та укладення договору про закупівлю з останнім. Так, відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, слід зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Так, відповідно до вимог пунктів 3, 4 та 5 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами, у тому числі - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже, у супереч зазначеному, при розгляді тендерних пропозицій учасників ПП «ТАІРОВТРАНССЕРВІС» та ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пунктів 3, 4 та 5 частини першої статті 5 Закону, тим самим порушено принципи здійснення закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Разом з тим, Замовником на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП НЄГРУЦА АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ у зв’язку із ненаданням переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень: 27.04.2021 16:50 - 15.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2021 16:50

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний Позов із додатками від 14.05.2021 р. Справа від 14.05.20231 р. №420/7969/21
Дата публікації: 14.05.2021 14:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до Висновку від 27.04.2021 року (закупівля №10108887) Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо заперечення до висновку Південного офісу Державної аудиторської служби України (далі - Висновок) про результати моніторингу процедури закупівлі відкриті торги за предметом: «Послуги із здійснення безкоштовних регулярних спеціальних перевезень пасажирів на приміських маршрутів: «с.Сухий Лиман, вул. Чорноморців зупинка «За кермом» - с.Лиманка, ж/м «Радужний» КНП «Таїровський КДЦ», «смт. Таїрове – площа Незалежності м. Одеса» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-13-000203-а електронній системі PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-13-000203-a). Щодо першої частини Висновку, відповідно підпункту 3 частини першої статті 31 відхилення тендерної пропозиції переможцем процедури закупівлі «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону», а саме в тендерній документації зазначено у розділі ІІІ пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону», а саме: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. У якості документального підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах згідно ст.17 Закону, переможець повинен надати замовнику: - оригінал або нотаріально завірену копію документу або електронний документ, виданого уповноваженим органом з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не притягують, датованого не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів; - оригінал або нотаріально завірену копію документу або електронний документ, виданого уповноваженим органом з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, датованого не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів; - оригінал або нотаріально завірену копію довідки або електронний документ про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів(обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів, міжрегіональними територіальними органами Державної фіскальної служби України, датовану не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів. - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; - довідку, складену учасником в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч.2 ст.17 Закону або інформацію в довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч.2 ст.17 Закону. Також відповідно пункту 1.4. Додатку 2 тендерної документації спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема наступне: Документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі та подаються лише переможцем - Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів). Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб- порталі наміру про укладання договору. Таким чином, визначений Замовником переможець тендерної пропозиції наданої учасником ФОП «Негруца Андрій Миколайович» надав шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у складі тендерної пропозиції, також спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав оригінали документів та довідок датованих не раніше дня публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів. Замовник вважає таке підтвердження відповідає вимогам Закону та тендерної документації. Щодо другої частини Висновку, відповідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі цього вимоги пункту 6 розділу ІІІ, які підтверджуються безпосередньо учасником у складі тендерної пропозиції визначеним Додатком 3 безпосередньо учасником у складі тендерної пропозиції, учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та підтверджує свою можливість і готовність виконувати усі вимоги Замовника торгів. У момент оголошення процедури відкритих торгів учасники, які виявили бажання прийняти участь та подати тендерну пропозицію повинні відповідати вимогам чинного Законодавства у сфері предмета закупівлі, котрі вказані у поясненні від 16.04.2021 р. Ствердження у Висновку частини другої є необґрунтованим та не відповідає вимогам чинного Законодавства України. Відповідно до вимог пунктів 3,4 та 5 частини першої статті 5 Закону закупівля здійснюються за принципами, у тому числі – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У Висновку посилання на пункти 3,4 та 5 частини першої статті 5 Закону є не обґрунтованими та належним чином не роз’ясненні, тому вказане зауваження недоліком не вважаємо, так як у всіх учасників були рівні умови участі у процедурі закупівлі. Вважаємо, що рішення та дії Замовника жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі. Описані у Висновку недоліки вважаємо або спростованими нашим запереченням або несуттєвими, що не могли вплинути на перебіг процедури та вибір переможця. В констатуючій частині Висновку Південний офіс Державної аудиторської служби України зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи, щодо розірвання договору відповідно до законодавства. Вимога щодо усунення порушень не можлива на даному етапі, також відсутні підстави для цього. Вимога про розірвання договору є противоправною і не містить конкретних підстав, оскільки відсутні факти порушення зі сторони Замовника та учасника ФОП «Негруца Андрій Миколайович» . Замовник вважає, що умови укладеного з учасником-переможцем договору та норми законодавства не містять підстав для його розірвання.
Дата публікації звіту: 06.05.2021 22:31

Запити/Пояснення