• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в терапевтичному корпусі КНП «Уманська міська лікарня» за адресою : Черкаська обл., м. Умань, вул. Шевченка, 50 )

Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Торги відмінено

2 719 023.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 595.11 UAH
Номер: 4d24522161704c06b17cea404b4542c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 17.08.2021 12:55 - 10.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.08.2021 № 472 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 17.08.2021 № 472 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-12-006311-c, 12.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 22 частини першої статті 1 Закону та пункту 3 Порядку № 708. За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішень Колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Уманська міська лікарня» Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 12.03.2021 № 61 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; надання роз’яснення щодо тендерної документації; протоколи засідань тендерного комітету від 07.04.2021 № 89, від 14.04.2021 № 92, від 20.04.2021 № 98, від 23.04.2021 № 104, від 11.06.2021 № 116, від 18.06.2021 № 119, від 13.07.2021 № 125 та від 13.08.2021 № 139; рішення Колегії АМКУ від 31.05.2021 № 11970-р/пк-пз, від 28.07.2021 № 17274-р/пк-пз та від 06.09.2021 № 20236-р/пк-пз; пояснення Замовника, отримане 27.08.2021 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Аналізом питання визначення предмета закупівлі установлено, що предмет закупівлі визначений Замовником за показником третьої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, чим порушено норми пункту 22 частини першої статті 1 Закону та вимоги пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708), який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Період усунення порушень: 14.09.2021 15:47 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.09.2021 15:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, здійснені відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі від 14.09.2021 р., а саме винесено рішення про відміну тендеру на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону, оформлене протоколом тендерного комітету № 147 від 17.09.2021 року. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ зобов’язується надалі не допускати порушень, зазначених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.09.2021 року.
Дата публікації звіту: 17.09.2021 15:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни Замовником процедури закупівлі.
Дата публікації: 27.09.2021 13:12

Запити/Пояснення