-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в терапевтичному корпусі КНП «Уманська міська лікарня» за адресою : Черкаська обл., м. Умань, вул. Шевченка, 50 )
Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Торги відмінено
2 719 023.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 595.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 595.11 UAH
Номер:
4d24522161704c06b17cea404b4542c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2021 00:00
Період моніторингу:
17.08.2021 12:55 - 10.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.08.2021 № 472
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 17.08.2021 № 472
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-12-006311-c, 12.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 22 частини першої статті 1 Закону та пункту 3 Порядку № 708.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішень Колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Уманська міська лікарня» Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 12.03.2021 № 61 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; надання роз’яснення щодо тендерної документації; протоколи засідань тендерного комітету від 07.04.2021 № 89, від 14.04.2021 № 92, від 20.04.2021 № 98, від 23.04.2021 № 104, від 11.06.2021 № 116, від 18.06.2021 № 119, від 13.07.2021 № 125 та від 13.08.2021 № 139; рішення Колегії АМКУ від 31.05.2021 № 11970-р/пк-пз, від 28.07.2021 № 17274-р/пк-пз та від 06.09.2021 № 20236-р/пк-пз; пояснення Замовника, отримане 27.08.2021 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Аналізом питання визначення предмета закупівлі установлено, що предмет закупівлі визначений Замовником за показником третьої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, чим порушено норми пункту 22 частини першої статті 1 Закону та вимоги пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708), який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Період усунення порушень:
14.09.2021 15:47 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2021 15:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, здійснені відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі від 14.09.2021 р., а саме винесено рішення про відміну тендеру на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону, оформлене протоколом тендерного комітету № 147 від 17.09.2021 року. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ зобов’язується надалі не допускати порушень, зазначених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.09.2021 року.
Дата публікації звіту:
17.09.2021 15:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни Замовником процедури закупівлі.
Дата публікації:
27.09.2021 13:12
Запити/Пояснення
Номер:
1b6ddc63ea95455589f6d2313b186420
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.08.2021 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-11-006865-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав предмет закупівлі визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, якщо закупляються послуги, зокрема послуги зі встановлення протипожежного устаткування?
- з яких підстав у річному плані за номером UA-P-2021-03-12-014847-b відсутній код згідно з КЕКВ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
be55f34a6d264d71984ba30ed57f71bf
Назва:
Пояснення по предмету дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
27.08.2021 12:11
Опис:
1) Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Отже, якщо послуги по встановленню пожежної сигналізації не включаються до кошторисної вартості певних робіт, то замовник повинен проводити саме закупівлю послуг.
Згідно з пунктом 3 розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 прийнятий Наказом
Мінекономрозвитку України 23.12.2015 № 1749.
Предмет закупівлі, міститься в групі - 51000000-9 Послуги зі встановлення (крім програмного забезпечення), а єдиним кодом з ЄЗС, який відповідає предмету закупівлі є код ДК 021:2015: 51700000-9 — «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», який містить четвертою цифрою в коді «0».
При встановленні замовником показника "99999999-9 - Не визначено", потенційні учасники не мали б можливості знайти таку закупівлю і відповідно прийняти участь у відкритих торгах.
А такі б дії замовника, по-перше, не відповідали б меті законодавства про публічні закупівлі – а саме, забезпеченню ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, оскільки в такій закупівлі могли б прийняти участь лише обмежене коло учасників, які надають послуги зі встановлення протипожежного устаткування.
І по-друге, такі дії замовника суперечили б статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; забезпечення замовниками вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
2) Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) – КЕКВ.
При формуванні замовником пояснень щодо здійснюваного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-11-006865-a) було виявлено технічну помилку, внаслідок якої замовником при оприлюдненні інформації в річному плані закупівель (ідентифікатор рядка плану закупівлі: UA-P-2021-03-12-014847-b) було помилково вказано «Державний бюджет України», а потрібно було вказати «інше», оскільки фінансування закупівлі відбувається за рахунок коштів Національної служби здоров’я України, з якою КНП «Уманська ЦМЛ» укладено договір № 3819-Е421-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього, тобто практика внесення змін до річного плану закупівель не заборонена чинним законодавством, проте такі зміни не можуть бути внесені замовником технічно в електронну систему.
Відповідно до пункту 2.9. Положення про тендерний комітет, затвердженого наказом КНП «Уманська міська лікарня» від 04 січня 2021 року № 12, члени тендерного комітету мають право приймати рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Дії, передбачені пунктом 2.9. Положення про тендерний комітет, замовник здійснить після розблокування процедури закупівлі ID: UA-2021-08-11-006865-a, по якій одним з учасників подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
c978e84c81ba4f16a9d0acebdf53032f
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
28.08.2021 13:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2021 № 496
Черкаси
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2021-03-12-006311-c.b12,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-03-12-006311-c, прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 17.08.2021 № 472 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 28 серпня 2021 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО