• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в терапевтичному корпусі КНП «Уманська міська лікарня» за адресою : Черкаська обл., м. Умань, вул. Шевченка, 50 )

Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Торги відмінено

2 719 023.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 595.11 UAH
Період оскарження: 12.03.2021 23:15 - 25.03.2021 23:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження

Номер: e43ced63a02b40a69056238c9d40114d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.b12
Назва: Оскарження
Скарга:
Деталі у вкладенні
Дата розгляду скарги: 06.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2021 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.09.2021 12:45
Дата виконання рішення Замовником: 17.09.2021 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про те, що на виконання рішення № 20236-р/пк-пз від 06.09.2021 року замовник скасував рішення про визначення ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» за процедурою закупівлі № UA-2021-03-12-006311-c "Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в терапевтичному корпусі КНП "Уманська міська лікарня" за адресою: Черкаська обл., м. Умань, вул. Шевченка, 50)» та завантажив у систему протокол № 146 від 17.09.2021 року.
Автор: ПП Юлком-Сервіс, Костюченко Юрій Миколайович +380445070520 ylcom-servis@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Порушення в сфері публічних закупівель

Номер: 04df406395d24005ad1a8dcdc38478a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.c11
Назва: Порушення в сфері публічних закупівель
Скарга:
Порушення в сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 28.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.07.2021 11:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.08.2021 15:27
Дата виконання рішення Замовником: 13.08.2021 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про те, що на виконання рішення № 17274-р/пк-пз від 28.07.2021 року замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» за процедурою закупівлі № UA-2021-03-12-006311-c "Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в терапевтичному корпусі КНП "Уманська міська лікарня" за адресою: Черкаська обл., м. Умань, вул. Шевченка, 50)» та завантажив у систему протокол № 139 від 13.08.2021 року.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", Кирильченко Вячеслав 380675007755 mail@elitps.com.ua
Скарга
Скасована

Порушення в сфері публічних закупівель

Номер: 83b9b39da90a4ca99f7d8355fb6e711f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.c10
Назва: Порушення в сфері публічних закупівель
Скарга:
Порушення в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 15.07.2021 14:09
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", Кирильченко Вячеслав 380675007755 mail@elitps.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Порушення в сфері публічних закупівель

Номер: cca55bd664c24b59b525530e71742941
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.c9
Назва: Порушення в сфері публічних закупівель
Скарга:
Неправомірне визначення Переможця
Дата розгляду скарги: 17.05.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2021 09:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.06.2021 20:55
Дата виконання рішення Замовником: 25.06.2021 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про те, що на виконання рішення № 11970-р/пк-пз від 31.05.2021 року замовник скасував рішення про визнання переможцем приватного підприємства «Юлком-Сервіс» за процедурою закупівлі № UA-2021-03-12-006311-c "Код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в терапевтичному корпусі КНП "Уманська міська лікарня" за адресою: Черкаська обл., м. Умань, вул. Шевченка, 50)» та завантажив у систему протокол № 116 від 11.06.2021 року.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", Кирильченко Вячеслав 380675007755 mail@elitps.com.ua
Вимога
Відхилено

транспорт дискримінаця

Номер: 9fdd0c39084f4044ae94b01c0c2aa0a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.b8
Назва: транспорт дискримінаця
Вимога:
Шановний Замовнику, доброго дня. Ви просите надати Копії документів, що підтверджують наявність власного/орендованого транспорту у кількості не менше двох одиниць, необхідного для надання послуг (договір оренди/користування та технічний паспорт). Чому саме 2 одиниці транспорту достатньо для надання послуг ? Для якісного наданя послуг, Учасни к повинен мати обладнання, передбачене Ліцензійними вимогами , затвердженим Постановою№852. Не створюйше навмисних перешкод для Учасників , Видаліть обладнання, яке не є обов*язковим для надання такого виду послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник зазначає, що Замовник самостійно формує умови тендерної документації, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства. Незрозумілим для нас є неможливість виконання даної вимоги в рамках даної процедури закупівлі. Дискримінаційних обмежень даний пункт тендерної документації не містить, а неможливість виконання такої вимоги Вами не обґрунтована. Додатково зазначаємо, що встановлена вимога забезпечить безперервність надання переможцем Процедури закупівлі послуг та гарантуватиме їх якість, виконання послуг у терміни, передбачені нормативною та технічною документацією, що регламентує надання послуг зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в терапевтичному корпусі КНП «Уманська міська лікарня» за адресою: Черкаська обл., м. Умань, вул. Шевченка, 50 ), адже лікарня – це об’єкт соціального значення. Окрім цього, перелік передбачений Ліцензійними вимогами, затвердженим Постановою № 852, містить у собі лише основні засоби, необхідні для надання послуг. Крім того, враховуючи стислі терміни надання послуг по закупівлі та необхідність її проведення в оптимальні терміни у зв’язку сьогоденною ситуацією по забезпеченню лікарень протипожежним устаткуванням, а також необхідності дотримання протиепідемічних заходів виконавцем послуг у зв’язку з значним розповсюдженням короновірусної інфекції (COVID-19), замовник вважає необхідною наявність в учасника 2 одиниць транспортних засобів для дотримання дистанції між робітниками виконавця послуг та своєчасної доставки обладнання до місця надання послуг.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 26cb4066982c46029cb639211bd6aef7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.b7
Назва: Дискримінація
Вимога:
Доброго дня, відповідно до Додатку 2, Ви вимагаєте Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг а також забезпеченість Учасника організаційною та комп’ютерною технікою, ВЛАСНОЮ ліцензійною операційною системою та ліцензійним програмним забезпеченням для виконання кошторисної частини (з обов’язковим зазначенням назви програмного забезпечення та номеру ліцензії). Чому лише власне ліцензійною операційною системою та ліцензійним програмним забезпеченням. Ми не маємо права приймати участь в закупівлі, якщо ми маємо забезпечення в оренді ? Внесіть зміни до документації, видаливши дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник зазначає, що Замовник самостійно формує умови тендерної документації, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства. Незрозумілим для нас є не можливість виконання даної вимоги в рамках даної процедури закупівлі. Дискримінаційних обмежень даний пункт тендерної документації не містить, а неможливість виконання такого вами не обґрунтована. Додатково зазначаємо, що встановлена вимога забезпечить безперервність та своєчасність надання переможцем процедури закупівлі послуг та гарантує їх якість у терміни, передбачені нормативною та технічною документацією, що регламентує надання послуг зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в терапевтичному корпусі КНП «Уманська міська лікарня» за адресою: Черкаська обл., м. Умань, вул. Шевченка, 50 ), адже лікарня – це об’єкт соціального значення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: 9d880b24c88548dea60d30879fdb1809
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.b6
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, поясніть будь-ласка чим Відгук, адресований замовнику відрізняється від НЕАДРОСОВАНОГО ВАМ , якщо він містиьь всю необхідну інфорацію, яка вимагається умовами тд. Це дискримінаціна вимога . Видальть її будь-ласка. Така вимога вже оскаржувалася нами в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник зазначає, що Замовник самостійно формує умови тендерної документації, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства. Незрозумілим для нас є не можливість виконання даної вимоги в рамках даної процедури закупівлі. Дискримінаційних обмежень даний пункт тендерної документації не містить, а неможливість виконання такого вами не обґрунтована. Станом на сьогодні вже було висвітлено дане питання на засіданні в Антимонопольному комітеті України. Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є ідентичною позиції Замовника, що висвітлена в рішенні № 4678-р/пк-пз від 17.05.2018 року (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-03-30-001147-b). Крім того, адресація відгуку саме Замовнику є додатковою гарантією та підтвердженням якості виконаних послуг на час надання відгуку (тобто після спливу певного часу після встановлення протипожежного обладнання).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: b41a024200a54da3a1a2cd81b6a08c84
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.b5
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомтесь з РІШЕННЯМ АМКУ щодо сертифікату 28000 ( №3941-р/пк-пз від 02.03.2021) Міжнародний стандарт ISO 28000 застосується до будь-яких організацій, незалежно від їх розміру і виду діяльності, які тим чи іншим чином залучені в ланцюг поставок і зацікавлені в безпеці вантажів в цьому ланцюзі. Серед таких організацій можуть бути: - Виробники, які самостійно здійснюють повну або часткову доставку товарів; - Імпортери та експортери; - Митні і фрахтові брокери; - Перевізники (авто, ж/д, авіа, морські, річкові); - Оператори контейнерних терміналів; - Аеропорти, морські та річкові порти, залізничні вокзали; - складські комплекси; - експедитори; - Дистриб'ютори; Про який ланцюг постачання може йти мова, коли закуповуються послуги монтажу ? Видаліть сертифікат з умов тендеру, або ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник зазначає, що Замовник самостійно формує умови тендерної документації, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства. Документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. ISO 28000:2007 це міжнародний стандарт, розроблений з метою впровадження засобів забезпечення безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури, в тому числі, від загроз тероризму і розкрадань. Наявність в учасника відповідного сертифікату ISO 28000:2007 полягає в зміцненні транспортної безпеки та уніфікації вимог до систем менеджменту безпеки. Міжнародний стандарт ISO 28000 застосовується до будь-яких організацій, незалежно від їх виду діяльності, які тим чи іншим чином залучені в ланцюг поставок, з метою забезпечення адекватного рівня безпеки поставок такого обладнання. (або її частини Застосування учасниками у своїй діяльності такого стандарту гарантує для Замовника співпрацю з підприємством, діяльність якого в тому числі, спрямована на посилення поточного контролю, сприяє зниженню ризику не доставлення необхідного обладнання, яке використовується в процесі надання послуг тощо. Таким чином, вимога не є дискримінаційною, тому що такий сертифікат може отримати будь-який суб'єкт господарювання. На ринку України існує велика кількість організацій, які видають такі сертифікати. Станом на сьогодні вже було висвітлено дане питання на засіданні в Антимонопольному комітеті України. Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є ідентичною позиції Замовника, що висвітлена в рішенні № 3127-р/пк-пз від 19.02.2021 року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: 75b648d206dd4e99bf3e37ee12c07515
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.b4
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваша документація містить дискримінаційну вимогу щодо надання листві про навчання від виробників або філій. Такі повно важення на законних підставах мають й інші офіційні представники таких виробників (дилери, дистриб’ютори, агенти інші законні представники . Наші працівники регулярно проходять таке навчання, але не безпосередньо у виробника, а у їхніх офіційних представників. Дайте можливість іншим учасникам, які мають кваліфікаційних працівників, з відповідним досвідом роботи з відповідним обладнанням взяти участь у закупівлі, в іншому випадку, ми будемо звертатися до АМКУ за захистом своїх прав. Те саме стосується, листів від виробників про поставку. Ознайомтесь з практикою АМКУ щодо потрібних дискримінаційних умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зазначаємо, що відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання (прилади, сповіщувачі, динаміки) від виробника (ів) щонайменше двох працівників, (або представництва (в) чи філії виробника (ів) або від офіційно уповноваженого представника (ів)) протипожежного обладнання, тобто умовами документації передбачена можливість надання відповідних документів або виробником, або представництвом, або філією виробника або офіційно уповноваженим представником. Зазначаємо, що: Дилер - юридична або фізична особа, яка, виконуючи функції продавця, здійснює закупівлю машин для наступного їх продажу і надає послуги з технічного сервісу. Дистриб'ютор торговий — фірма або агент промислового підприємства, які здійснюють реалізацію продукції й виступають як торговці за договором на основі угоди про право на продаж в окремому регіоні. Агент (торгівля) — оптовик, який репрезентує покупців чи продавців на довготривалій основі; Агент виконує обмежену кількість функцій і не має права власності на товар. Відповідно до ст. 95 ЦК України філії та представництва юридичних осіб (які створені відповідно до національного законодавства), зокрема, діють на підставі затверджених цими юридичними особами положень, а керівники філій та представництв діють на підставі виданих довіреностей. Таким чином, по-перше, відповідно до вимоги тендерної документації надати документальне підтвердження про проходження навчання може тільки офіційно уповноважені виробником представництво/філія або ж сам виробник, по-друге, філії та представництва виробника та дилери/дистриб’ютори/агенти не тотожні поняття, і тому саме філії та представництва виробника дійсно уповноважені на проведення кваліфікованого навчання працівників та діють на основі запровадженого регламенту та технічної документації виробника, за якою виготовляється товар.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення Закону України Про публічні закупівлі

Номер: bbe099ed88514eb6a36d18704ad81077
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-12-006311-c.b3
Назва: Порушення Закону України Про публічні закупівлі
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Просимо виключити з умов Вашої тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання У разі орендованого приміщення – підтверджуючих документів на право власності орендодавця. Шановний Замовнику, Ви маєте право вимагати документи лише від Учасника, а не від усіх підприємств/установ, до яких Учасник має якесь відношення. Ви маєте намір впевнитись, чи має Учасник приміщення та на яких підставах , а не вимагати документи від сторонніх організацій. Це дискримінація та порушення Закону про комерційну таємницю Наше підприємство вже успішно оскаржувало таку вимогу, Внесіть будь-ласка зміни або ми змушені будемо звертатися до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Повторно зазначаємо, що надання послуг з предмету закупівлі регламентується «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими постановою КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. (далі - Ліцензійні умови). Пунктом 6 Ліцензійних умов визначено: "ліцензіат зобов'язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.» Додаток 2 до Ліцензійних умов «ВІДОМОСТІ про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження заявленого виду 13 господарської діяльності», - вимагається документ, що підтверджує право власності або користування, на підставі якого дозволено експлуатувати, використовувати за призначенням приміщення. Тобто, умови отримання ліцензії передбачають наявність адміністративного приміщення та матеріально-технічної бази для ведення господарчої діяльності. Відповідно, дана вимога не може вважатися дискримінаційною для суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність у відповідності до Ліцензійних вимог. Встановлюючи вимогу щодо документального підтвердження наявності приміщень та надання підтверджуючих документів щодо власності приміщень, Замовник не лобіює інтереси конкретного учасника, а навпаки бажає бути впевненим в тому, що переможець відкритих торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами Ліцензійних умов. Просимо ознайомитись уважніше з практикою АМКУ, де дане питання неодноразово висвітлювалось та відповідно рішення були ідентичними з позицією Замовника в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено