-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт частини цілісного майнового комплексу (відділень п’ятого поверху центрального корпусу) Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради по вул.Жмаченка 46 м.Коростень Житомирської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Завершена
10 278 947.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 394.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 394.74 UAH
Номер:
c82ab2f7115d4160bbeec6f1b08494f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 15:21 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.04.2021
№ 278
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.04.2021 № 278
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-03-12-011939-b Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором від 05.05.2021 року № 14 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника від 22.03.2021, тендерні пропозиції учасників ТОВ «АРМ-ЕЛЕКТРО», ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ», ТОВ «ФРІДОМБУД», тендерну пропозицію переможця ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», протоколи засідання тендерного комітету від 31.03.2021, від 02.04.2021, від 06.04.2021, від 12.04.2021 та від 16.04.2021 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 12.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, договір про закупівлю від 05.05.2021 року № 14.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Також, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 1 статті 24 Закону, Замовник неоприлюднив через електронну систему закупівель роз’яснення на звернення ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» від 26.04.2021 року з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (зокрема, пункти 13, 23, 25, 26, 40, 41, 43-45, 52-53, 74, 86, 96, 102, 106, 108, 109, 123, 124, 126-128, 135, 157, 166, 180, 189, 200, 202, 203, 217, 218, 221, 222, 225-227, 251, 260 локального кошторису № 1 «Загальнобудівельні роботи», пункти 14, 17-22, 24, 31-34, 39-42, 46-48, 50-55, 59-61, 63, 66, 68-70, 73-79, 81, 84, 86, 89, 92, 93, 95-99, 101, 103-107, 109, 111-116, 118, 122, 127, 141-143, 146-149 локального кошторису № 3 «Опалення вентиляція», пункти 6, 8, 10, 15-21, 34-36, 39-40, 43, 46-52, 81, 85-87 локального кошторису № 4 «Водопровід та водовідведення», пункти 83 та 88 локального кошторису № 5 «Електрообладнання та електроосвітлення», пункти 19 та 20 локального кошторису № 6 «Системи зв`язку» Додатку № 3 тендерної документації) містять посилання на конкретні торгові марки та виробника з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Крім цього, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником у пункті 6 розділу 3 тендерної документації встановлено умову, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до державного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», при цьому показники для обчислення у договірній ціні загальновиробничих витрат не повинні перевищувати усереднених, що зазначаються у Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 і адміністративних витрат відповідно до проектних даних та Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, що суперечить вимогам пункту 6.2.6 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі – ДСТУ) та пунктам 4.3 та 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013), так як пунктом 6.2.6 та пунктами 4.3 та 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), тобто без обмежень в частині не перевищення усереднених показників.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників установлено, що переможець ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, підпунктом 1.1.2. пункту 1.1 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановлено умову, що учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
Разом з тим, в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає документи, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в графі 2 Таблиці 2 та/або дійсні та чинні договори оренди, що посвідчують право користування.
На виконання вищевказаних умов підпункту 1.1.2. пункту 1.1 Додатку № 1 тендерної документації, переможцем ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» у складі пропозиції надано інформацію про наявність матеріально - технічної бази від 26.03.2021 року № 338/2021-т (далі – Довідка № 338), в якій, зокрема, зазначено інформацію про орендовані за договором оренди від 01.06.2020 року № 21 складські приміщення площею 134 м 2 (пункт 2 Довідки № 338), а також надано копію вказаного договору.
В той же час, умовами пункту 2.1 розділу 2 вищевказаного договору оренди передбачено, що об’єкт оренди вважається переданим в оренду з моменту фактичної передачі приміщення після підписання акту прийому – передачі.
Однак, у складі пропозиції учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» відсутній акт приймання – передачі складських приміщень площею 134 м 2 по договору оренди від 01.06.2020 року № 21, чим не підтверджено фактичну передачу вказаних складських приміщень в оренду переможцю та відповідно не підтверджено інформацію зазначену у Довідці № 338, що не відповідає умовам підпункту 1.1.2. пункту 1.1 Додатку № 1 тендерної документації, а відтак не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації, встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
При цьому, пунктом 2 розділу 3 тендерної документації, також встановлено умову, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника.
Слід відмітити, що згідно пункту 4 розділу 3 тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню.
Таким чином, згідно умов пункту 2 розділу 3 тендерної документації строк дії банківської гарантії учасника 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, у пункті 2 розділу 3 тендерної документації також встановлено умову, що тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Однак, на виконання вищевказаних вимог у складі пропозиції переможця ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» надано банківську гарантію від 26.03.3021 № 21-43GR0004, строк дії якої з 23.03.2021 до 16.08.2021 (включно), тобто є меншим за 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (96 робочих днів), що не відповідає умовам пункту 2 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, встановлено умову щодо надання у складі тендерної пропозиції заповненої форми «Тендерна пропозиція» згідно Додатку № 5 тендерної документації.
Однак, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» надано форму «Тендерна пропозиція» від 26.03.2021 № 335/2021-т, строк дії якої згідно пункту 2 складає 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (28.03.20221), тобто 96 робочих днів, що не відповідає умовам пункту 4 розділу 3 тендерної документації.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також як таку, забезпечення якої не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
17.05.2021 14:54 - 01.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2021 14:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IХ (далі – Закон) надаємо інформацію:
з огляду на висновок ДАС, нами були здійснені заходи щодо усунення порушень.
Дата публікації звіту:
21.05.2021 14:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації:
21.05.2021 16:48