-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт частини цілісного майнового комплексу (відділень п’ятого поверху центрального корпусу) Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради по вул.Жмаченка 46 м.Коростень Житомирської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Завершена
10 278 947.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 394.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 394.74 UAH
Період оскарження:
12.03.2021 17:15 - 24.03.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірне обрання переможця
Номер:
31b5c1e42ac6493b861a8f57a41ea75e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-011939-b.c4
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, ТОВ «Будхауселіт» щиро дякує за плідну позаурочну працю. Однак ми повідомляємо, що зміни до договору можливо внести лише шляхом укладання додаткової угоди. Також ми повідомляємо про те, що Учаснику заборонено надавати документи безпосередньо Замовнику, з метою уникнення виникнення корупційних схем та дискримінації інших учасників закупівлі. Лист-пояснення стосовно формальної помилки одразу у двох документах гарантії відсутній у складі пропозиції учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», як і ,відповідно, додаткова угода до договору, про існування якої у листі від Філії АТ «Укрексімбанк» в м. Житомирі нічого не зазначено. Банківська гарантія учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» не відповідає вимогам тендерної документації в частині строку її дії.
Вкотре звертаємось до Вас з вимогою відхилити пропозицію учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» на підставі визначеній абз. 5 п.1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції), оскільки ви намірено порушуєте чинне законодавство та відкрито демонструєте сприяння учаснику ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2021 23:46
Вимога
Є відповідь
Неправомірне обрання переможця
Номер:
018001ef715d4085b26a7977a8486269
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-011939-b.c3
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Неправомірне обрання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 26.04.2021 16:21
Дата подачі:
26.04.2021 16:21
Вирішення:
Відповідь на Вимогу про усунення порушення.
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
По-перше, ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано документ «Гарантійний лист про строк дії пропозицій» в якому міститься гарантія, що строк дії їх пропозиції складає 120 робочих днів погодження продовжити строк її дії за вимогою Замовника. Відповідно до п.2 Розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» надана гарантія №21-43GR0004 від 26.03.2021 , яка відповідає зазначеним у даному розділі вимогам, окрім строку дії банківської гарантії, який був вказаний з техніною опискою і надано лист від Філії АТ «Укрексімбанк» в м. Житомирі, що підтверджує даний факт та зміни до банківської гарантії, які були внесені, що свідчать про продовження строку її дії до 30 вересня 2021 року, а відповідно і про внесення змін до договору про надання гарантії. Даний пакет документів надано Учасником Замовнику.
По-друге, ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» надано лист-згода з проектом договору у якому Учасник погоджується з проектом договору про закупівлю, який викладений у Додатку 4 до тендерної документації та гарантує виконати його умови, що і є гарантією розпочати виконання робіт без отримання попередньої оплати.
По-третє, Так дійсно відповідно до підпункту 2.3.2. пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося, що вогнезахисне оброблення дерев`яних конструкцій повинні виконувати підприємства з відповідними дозволами, ліцензіями та сертифікатами і для підтвердження слід було додати копії таких документів або договір субпідряду з підприємством яке має відповідні документи для виконання вогнезахисного оброблення конструкцій. Проте, проаналізувавши технічне завдання тендерним комітетом було встновлено, що при складані тендерної документації на закупівлю була допущена технічна помилка. А тому при розгляді усіх тендерних пропозицій враховувався даний фактор. Що ж стосується ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», то у складі їхньої пропозиції надано лист-розяснення щодо вогнезахисту №345/2021-т від 26.03.2021р. у якому вказується , що відповідно до технічного завдання наданого Замовником у складі робіт відсутні роботи по вогнезахисному обробленню дерев’яних конструкцій, тому субпідрядна організація на даний вид робіт ними залучатися не буде, тому у складі пропозиції відсутні документи, а саме: дозволи, ліцензії, сертифікати, а також договір субпідряду у зв’язку з відсутністю потреби у них. Крім того, відповідно до п. 1 Розділу 3 у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» відповідає умовам тендерної документації
Щодо скасування рішень про обрання переможця та відхилення тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця визначені п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
На даний час, у замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ».
Також можемо повідомити, що у Замовника за процедурою відкритих торгів відсутня технічна можливість скасовувати рішення про відхилення тендерної пропозиції в авторизованому електронному майданчику. Скасування рішень по відритих торгах не відноситься до компетенції Замовника.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
9767ba81b57144ce9ec70c1d1eb5af37
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-011939-b.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.04.2021 11:57
- Лист.pdf 23.04.2021 18:11
Дата подачі:
19.04.2021 11:57
Вирішення:
Тендерним комітетом Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
По-перше, ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано документ «Гарантійний лист про строк дії пропозицій» в якому міститься гарантія, що строк дії їх пропозиції складає 120 робочих днів. І вивчаючи документ «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗЦІЯ» можна чітко зрозуміти, що Учасником здійснена технічна описка, оскільки відсутня інформація про те чи це календарні чи робочі дні. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру і крім того в тексті гарантійного листа є чітке визначення строку дії тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» відповідає умовам тендерної документації.
По-друге, щодо невідповідності банківської гарантії ТОВ «ТЕТРІВ-БУДПРОЕКТ».
Відповідно до п.2 Розділу ІІІ тендерної документації, ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» надана гарантія №21-43GR0004 від 26.03.2021 , яка відповідає зазначеним у даному розділі вимогам, окрім строку дії тендерної гарантії, яка була прорахована банком у календарних днях. Проте враховуючи той факт що ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» було надано лист-пояснення, що банком було допущено технічну описку в банківській гарантії, та той факт що відповідно до п.2 Розділу ІІІ тендерної документації «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації наданої Учасником до органів державної влади, підприємств установ, організацій відповідно до їх компетенції, нами отримано офіційний лист від Філії АТ «Укрексімбанк» в м. Житомирі, що підтверджує даний факт та зміни до банківської гарантії про продовження строку її дії до 30 вересня 2021 року, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» відповідає умовам тендерної документації. Крім того відповідно до п.3 Розділу ІІІ тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Враховуючи вищевикладене, в будь-якому випадку у разі настання другої події дане забезпечення все одно повертається Учаснику.
Щодо скасування рішень про обрання переможця та відхилення тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця визначені п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
На даний час, у замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ».
Також можемо повідомити, що у Замовника за процедурою відкритих торгів відсутня технічна можливість скасовувати рішення про відхилення тендерної пропозиції в авторизованому електронному майданчику. Скасування рішень по відритих торгах не відноситься до компетенції Замовника.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
13a21b3b492841d3bb7aa7b10b115b04
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-011939-b.c1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику, Товариство з обмеженою відповідальністю «Будхауселіт» висловлює Вам свою повагу, однак повідомляє, що нашу тендерну пропозицію було відхилено неправомірно.
Згідно із протоколом засідання тендерного комітету від 02.04.2021р. нашу пропозицію було відхилену на підставі пункту 1,2 ч.І ст.31 Закону України, як таку, що не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації. У протоколі Замовник висвітлює 13 підстав, що є на нашу думку необргунтованими.
1. Відповідно до вимог п.1 розділу 3 Копії документів тендерної пропозиції оформлюються учасником згідно чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів ". Повідомляємо Замовника, що відсутність на окремих документах дати видання є формальною несуттєвою помилкою, яка ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника.
2. Відповідно до вимог додатку 1 п. 2.1 Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі,
яка містить відомості про підприємство:
а) адреса: юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів;
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма, місце та дата створення
(для юридичних осіб);
г) банківські реквізити (реквізити відкритих рахунків);
д) код ЄДРПОУ.
Довідка не містить даної інформації.
Довідка, надана у складі нашої пропозиції під № 49 «Відомості про учасника» містить інформацію про місце створення ТОВ ( пункт з назвою місце реєстрації). Інформація про дату створення ТОВ знаходиться у витязі з Єдиного державного реєстру (у складі пропозиції архів «Установчі документи»), що означає, що інформація не зазначена в довідці, є зазначеною у іншому документі у складі пропозиції, а відповідно даний пункт не може слугувати причиною відхилення учасника.
3.Відповідно до вимог п.6 розділу 3 До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими, зокрема: - договірну ціну та пояснювальну записку до неї; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші; - розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3:2013;
- розрахунок коштів па покриття адміністративних витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася г організації за попередній звітний період). У складі пропозиції відсутній.
Повідомляємо, що розрахунок коштів па покриття адміністративних витрат будівельної організації знаходиться у архіві № 17 «кошторис» під назвою «Розр_13-2аР_49_Больница Ушомир.xls». Оголошена Вами відсутність наявного в складі пропозиції документа не може слугувати причиною відхилення пропозиції учасника.
4. Відповідно до вимог п.6 розділу 3 Учасник надає в складі тендерної пропозиції розрахунок рівня заробітної плати з урахуванням вищенаведеного нормативно-правового акту, який повинен підтверджуватися підписом керівника організації. Взагалі не зрозуміло який рівень заробітної плати враховано.
Повідомляємо, що Наші розрахунки розроблювались кваліфікованим інженером у частині проектно-кошторисної документації. Нерозуміння Вами даних розрахунків не може слугувати причиною відхилення пропозиції учасника.
5. Відповідно до вимог п. 1 розділу 3 Учасник у складі пропозиції повинен надати оригінал довідки(ок) датована не раніше, ніж тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківською(ими) установою(ами), у якій(их) обслуговується учасник, про наявність поточного рахунку та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами У складі пропозиції у довідці про підприємство вказано, що Учасник має відкриті рахунки у ПРИВАТБАНК. а довідки надано тільки з банку, який видав гарантію.
Замовник вимагає надання оригіналу довідки(ок) виданих(і) банківською(ими) установою(ами), у якій(их) обслуговується учасник. Замовником не вказано чи повинен учасник надати довідки із всіх банків, у яких він має відкриті рахунки. Замовник не може перевіряти на достовірність інформацію про вказані відкриті рахунки учасника. Даний пункт не може слугувати причиною відхилення учасника.
6. Копію (-Ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві (у разі наявності). У технічному завданні містяться роботи які потребують ліцензії.
У складі пропозиції відсутня.
Замовником взагалі не вказано причини відхилення нашої пропозиції за даним пунктом. Клас наслідків по будівництву визначено як СС1 (не потребує обов’язкового ліцензування.) Інших робіт, що потребують наявність ліцензії у технічному завданні не міститься.
7. Відповідно до вимог додатку 1 п. 1.3.1 Учасник повинен надати позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці 4 цього додатку (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов'язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, в тому числі місце розташування, дата початку та дата закінчення виконаний робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення.
Відгуки даної інформації не містять.
Повідомляємо наступне:1) Договір № 247 від 26.11.2020р. Лист-відгук від Житомирської районної державної адміністрації містить наступну інформацію: адреса, контактний телефон та назва – Зазначені на фірмовому бланку. ПІБ та посада особи яка може підтвердити вказані дані – начальник відділу Митюк Василь Дмитрович. Датою початку виконання робіт згідно із договором є дата його підписання. Датою завершення виконання робіт – дата підписання останнього акту КБ2в. Сума виконання договору – 841 580,40грн. Вся вищевказана інформація у відгуку є зазначеною.
2) Договір № 240 від 26.11.2020р. Лист-відгук від Житомирської районної державної адміністрації містить наступну інформацію: адреса, контактний телефон та назва – Зазначені на фірмовому бланку. ПІБ та посада особи яка може підтвердити вказані дані – начальник відділу Митюк Василь Дмитрович. Датою початку виконання робіт згідно із договором є дата його підписання. Датою завершення виконання робіт – дата підписання останнього акту КБ2в. Сума виконання договору – 611 110,40грн. Вся вищевказана інформація у відгуку є зазначеною.
Також повідомляємо Замовника, що відповідно до п.9 ст. 26 ЗУ Про публічні закупівлі - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». У разі виявлення невідповідностей у кваліфікації Замовник повинен був розмістити вимогу про усунення таких невідповідностей, чого не було зроблено із метою дискримінації учасника ТОВ «Будхауселіт». Оголошена Замовником відсутність інформації, що насправді наявна в тексті листа-відгуку не може слугувати причиною відхилення пропозиції учасника.
8. Відповідно до вимог додатку 1 п. 1.3.1 Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі (не менше 2-х) Учасником надано довідку у якій відсутня відсутня дана інформація, повинна містити найменування робіт, які виконувались за договором, а не предмет договору, не вказано вартості виконання договору, номер та дата підписаного акту не всі акти вказані, відсутня інформація про місцезнаходження Замовників. У п2 довідки відсутня інформація про телефон та код ЄДРПОУ.
Повідомляємо Замовника, що вся необхідна інформація є вказаною у довідці, чи у Аналогічному договорі, який також наданий у складі пропозиції. Також повідомляємо Замовника, що відповідно до п.9 ст. 26 ЗУ Про публічні закупівлі - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». У разі виявлення невідповідностей у кваліфікації Замовник повинен був розмістити вимогу про усунення таких невідповідностей, чого не було зроблено із метою дискримінації учасника ТОВ «Будхауселіт».
9. Відповідно до вимог додатку 1 п. 1.3.1 Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка
містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі (не менш е 2-х) В
підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
- аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів) (у разі якщо
передбачено договором);
- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму
вартості виконання договору**;
- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму вартості виконання договору
Учасник підтверджує лише актом виконання робіт № 2 по першому договору, акт № 1 відсутній.
Повідомляємо Замовника, що нами надано копії 3 аналогічних договорів із всіма іншими документами, що вимагались, у той час як тендерна документація вимагає надання не менше 2 копій аналогічних договорів. Таким чином ми виконали вимогу тендерної документації стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Також повідомляємо Замовника, що відповідно до п.9 ст. 26 ЗУ Про публічні закупівлі - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». У разі виявлення невідповідностей у кваліфікації Замовник повинен був розмістити вимогу про усунення таких невідповідностей, чого не було зроблено із метою дискримінації учасника ТОВ «Будхауселіт».
10. У складі пропозиції наявні документи за підписом головного бухгалтера та інженера з проектнокошторисної роботи, в той час як документів, які підтверджують їх повноваження щодо підпису інженера з проектно-кошторисної роботи відсутні, зокрема довіреність, а також відсутня копія паспорту та коду для головного бухгалтера та інженера з проектно-кошторисної документації.
Відповідно до вимог п.1 розділу 3 Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується повною копією паспорту та ідентифікаційного коду разом з копією або оригіналом: протоколом (виписка/витяг з протоколу) засновників (рішення засновника) та наказом про призначення уповноваженої посадової особи учасника, або довіреністю (дорученням) на представництво інтересів учасника і право підпису документів та документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника, що підписує довіреність/ доручення (протокол/виписка/витяг з протоколу засновників, рішення засновника та наказ про призначення посадової особи учасника.
Повідомляємо Замовника, що відповідно до п.16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Замовник повинен був розмістити вимогу про усунення невідповідностей у документах, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції, чого (як і у випадку із кваліфікацією) не було зроблено із метою дискримінації учасника ТОВ «Будхауселіт».
11. Відповідно до вимог п.1 розділу З У разі закупівлі робіт або послуг, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі щодо кожного суб'єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також обов’язково зазначає таку інформацію, при поданні пропозиції в електронному вигляді шляхом заповнення відповідного поля. Повідомляємо, що ми залучаємо субпідрядну організацією у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а отже, дана вимога тендерної документації до нас не застосовується.
ТОВ «Будхауселіт» дякує Замовнику за дійсно «детальний розгляд та вивчення пропозиції поданої нами», та повідомляє, що у випадку надання обгрутнованого пояснення таких неправомірних дій, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2021 16:44
Вирішення:
Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
По-перше, відповідно до вимог п.1 розділу 3 Учасник у складі пропозиції повинен надати оригінал довідки(ок) датована не раніше, ніж тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківською(ими) установою(ами), у якій(их) обслуговується учасник, про наявність поточного рахунку та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У складі пропозиції у довідці про підприємство вказано, що Учасник має відкритий рахунок у АТ КБ ПРИВАТБАНК, що є Вашим основним рахунком, про що свідчить і інформація вказана у формі «Тендерна пропозиція» та у проекті договору наданому Вами у складі пропозиції. Проте, Вами надано довідки тільки з банку, який видав гарантію.
По-друге, відповідно до вимог п.6 розділу 3 Тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна тверда) Учасника повинна бути розрахована відповідно до державного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”». Так відповідно до п. 6.2.6 даного ДСТУ загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюється на підставі положень ДСТУ Б Д.1.1-1, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації – підрядника (з урахування трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин і механізмів). ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" не надано даний розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат і не видно, який їх фактичний розмір, а Вами надано розрахунки і враховано усередненні показники загальновиробничих та адміністративних витрат, що могло призвести до збільшення вартості капітального ремонту, якщо дані показники в підрядній організації за попередній період менші усереднених.
По-третє, відповідно до вимог п.6 розділу 3 Тендерної документації «Відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 зі змінами, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, Учасник при складанні ціни пропозиції визначає розмір кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку він планує отримувати на об’єкті будівництва. Учасник надає в складі тендерної пропозиції розрахунок рівня заробітної плати з урахуванням вищенаведеного нормативно-правового акту, який повинен підтверджуватися підписом керівника організації. Так відповідно до даного Порядку ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" мав би надати розрахунок рівня заробітної плати визначеного, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва на підставі даних Вашої організації. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати у договірній ціні здійснюється підрядником згідно з пунктами 3 та 4 розділу ІІ цього Порядку з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів. Натомість Вами надано, лист-пояснення в якому вказано витрати труда робітників та загальна кошторисна трудомісткість, а не розрахунок рівня заробітної плати складеного відповідно до Порядку (див. «Ціноутворення у будівництві» №12 2016р).
По-четверте, відповідно до вимог додатку 1 п. 2.3 Учасник повинен надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві (у разі наявності). ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" надав лист за № 28 від 24.03.2021 щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в якому вказано, що до виконання робіт (вогнезахисне оброблення дерев’яних конструкцій) Ви будете залучати субпідрядну організацію СБМП «ПРОГРЕС-М», при цьому копії ліцензії субпідрядника у складі пропозиції не надано.
А тому, навіть якщо б нами відповідно до п.9 ст. 26 ЗУ Про публічні закупівлі – Вам як Учаснику процедури закупівлі, було б надано право на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Вам у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю та не врахування менш значних помилок, які Ви вважаєте формальними, Ваша пропозиція все одно б підлягала відхиленню, враховуючи вищевикладені пункти.
Таким чином, підстави для скасування рішення про відхилення учасника ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено