• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб

Завершена

377 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 770.00 UAH
Номер: 7dc42c387a914b8aabe88c1510f53275
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-17-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.08.2021 16:43 - 10.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.08.2021 № 356 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.08.2021 № 356 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-03-12-001860-a, 12.03.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 99) 678-30-63, gaborakdasy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти і науки Полтавської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію з додатками, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 12.03.2021 № 7; протоколи розкриття та розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Управління поліції охорони в Полтавській області та ТОВ «ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ»; вимоги ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» до замовника про усунення порушень від 06.04.2021 № UA-2021-03-12-001860-a.b1, від 07.04.2021 № UA-2021-03-12-001860-a.a2, вимога ТОВ «ГС-ГРУП» до замовника про усунення порушення від 31.05.2021 № UA-2021-03-12-001860-a.b5; рішення замовника на вимоги учасників від 07.04.2021, від 08.04.2021, від 03.05.2021; скарга ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» від 15.04.2021 № UA-2021-03-12-001860-a.a4 до органу оскарження, рішення органу оскарження від 20.04.2021 № 8392-р/пк-пз та від 27.04.2021 № 9267-р/пк-пз, скарга від ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» від 14.05.2021 № UA-2021-03-12-001860-a.c3 до органу оскарження, рішення органу оскарження від 16.04.2021 № 8131-р/пк та від 12.05.2021 № 10464-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2021; договір, укладений з ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» від 11.08.2021 № 80-Т на суму 364800,00 грн (з ПДВ). Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у тендерній документації замовник (пункт 1 розділу І тендерної документації) зазначив: «Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р…» Проте, на момент оголошення замовником процедури закупівлі чинною була редакція Закону від 23.01.2021 № 1021-IX. Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Встановлено, що в електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював ризик RISK-1-7 – «Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною». В ході моніторингу зазначений ризик не підтверджений. Розгляд тендерних пропозицій учасників проведений замовником у строки, передбачені нормами частин десятої та одинадцятої статті 29 Закону, з урахуванням норм частини сімнадцятої статті 18 Закону. Так, вказаною нормою передбачено, що після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. У відповідності до частини шістнадцятої статті 8 Закону питання, що були предметом розгляду органу оскарження моніторингу не підлягали, зокрема, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС», ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», ТОВ «ГС-ГРУП».
Період усунення порушень: 07.09.2021 15:26 - 22.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.09.2021 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши висновок від 07.09.2021 року повідомляє наступне, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Метою Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам Своїм рішенням, згідно моніторингу UA-M-2021-08-17-000051 від 07.09.2021 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами аналізу питання аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у тендерній документації замовник (пункт 1 розділу І тендерної документації) зазначив: «…Тендерну документацію складено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р..». Проте, на момент оголошення замовником процедури закупівлі чинною була редакція Закону від 20.12.2020 № 1026-IX. Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Встановлено, що в електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював RISK-1-7-«Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною». В ході моніторингу зазначений ризик не підтверджений. Розгляд тендерних пропозицій учасників проведений замовником у строки, передбачені нормами частин десятої та одинадцятої статті 29 Закону, з урахуванням норм частини сімнадцятої статті 18 Закону. Так, вказаною нормою передбачено, що після подання суб`єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. У відповідності до частини шістнадцятої статті 8 Закону питання, що були предметом розгляду органу оскарження моніторингу не підлягали, зокрема, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС», ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», ТОВ «ГС-ГРУП». Зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та в майбутньому вживатиме заходи шляхом не допущення їх в подальшому.
Дата публікації звіту: 13.09.2021 08:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Зобовʼязання надані у висновку: «…здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому…». Замовником розміщено документи та проінформовано в електронній системі закупівель: «Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та в майбутньому вживатиме заходи шляхом не допущення їх в подальшому».
Дата публікації: 29.09.2021 08:41