-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб
Завершена
377 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 770.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 770.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2021 14:14 - 23.03.2021 23:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА По процедурі згідно номеру у Prozorro UA-2021-03-12-001860-a
Номер:
8a4e16272055446a8d301716a8705263
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001860-a.b5
Назва:
ВИМОГА
По процедурі згідно номеру у Prozorro UA-2021-03-12-001860-a
Вимога:
Уповноваженій особі
Управління освіти і науки Полтавської міської ради
ВИМОГА
По процедурі згідно номеру у Prozorro UA-2021-03-12-001860-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, від 12.03.2021 року була оголошена закупівля послуг за предметом: 5250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб, ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації), ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб.
Протоколом уповноваженої особи №77 від 24 травня 2021року Уповноваженої особи Управління освіти і науки Полтавської міської ради, Учасника ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" було визнано переможцем даної закупівлі, як учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією,серед Учасників, яких не було відхилено .
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГС-ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГС-ГРУП» реалізує своє право на подання скарги.
1. Протоколом уповноваженої особи №77 від 24 травня 2021 року Управління освіти і науки Полтавської міської ради, Учасника ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" було визнано переможцем даної закупівлі. Замовник в зазначеному протоколі вказує, що за результатами проведеного дослідження змісту пропозиції потенційного виконавця робіт, визначено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Законом у тендерній документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутні.
ТОВ «ГС-ГРУП» не погоджується з вище зазначеним, з наступних причин:
1.Відповідно до п.2 Додатку 4 до Тендерної документації, Замовником встановлена Вимога « - за наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо), такий учасник додатково у складі свої пропозиції дає документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.»
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС"в складі пропозиції надано Статут ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" Затвердженого Рішенням Учасника №02/11-20 від 02 листопада 2020 року ( далі – Статут ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС").
Згідно з п. 7.39 Статуту ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" –«Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг , що є предметом такого правочину перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймається виключно Загальними зборами Учасників Товариства.»
А отже ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" повинно додатково у складі свої пропозиції дає документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" в складі пропозиції надає Протокол Загальних зборів ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" №07/12-20 від 07 грудня 2020 року (далі Протокол ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС") .
Відповідно до даного Протоколу ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" Кирильченку Вячеславу Юрійовичу надано право на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг , що є предметом такого правочину перевищує 50% вартості чистих активів Товариства.
В Протоколі ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" «присутні» Сачанова Наталія Іванівна та Кирильченко Вячеслав Юрійович. Сачанова Наталія Іванівна ,яка володіє 100% Статутного капіталу, згідно Протоколу ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС".
Протокол ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" завізований (підписаний) директором товариства Кирильченком Вячеславом Юрійовичем.
Відповідно до Виписки ЄДР ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" сформованої й викладеної у вільному доступі на електронному майданчику закупівель (додаток №1 до Вимоги), Засновник, одноосібний, ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" САЧАНОВА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, яка володіє 100% Статутного капіталу товариства.
Протокол ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" не містить підпису САЧАНОВОЇ НАТАЛІЇ ІВАНІВНА, засновника товариства, яка володіє 100% Статутного капіталу товариства.
Зазначене вище, вказує, що Протокол ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" не є чинним, підписаний особою за межами своїх повноважень.
Протокол ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" не містить підпису САЧАНОВОЇ НАТАЛІЇ ІВАНІВНА, засновника товариства, яка володіє 100% Статутного капіталу товариства, а отже є не чинним, що в свою чергу, відповідно до п.7.39 Статуту ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС», вказує на відсутність дозволу/рішення Загальним зборів Учасників Товариства, щодо надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг , що є предметом такого правочину перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу й не виконання Вимоги до п.2 Додатку 4 до Тендерної документації, щодо надання « - за наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо), такий учасник додатково у складі свої пропозиції дає документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.».
Також, зазначене вище свідчить про надання недостовірних даних, що є беззаперечною підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС".
А отже, ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", не виконало Вимогу п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації зазначено Вимогу, про надання учасниками закупівлі «- за наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо), такий учасник додатково у складі свої пропозиції дає документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.», надало не достовірну інформацію.
Відповідно до вимог ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами :
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, з аналізу вище зазначеного можемо спостерігати не дотримання вище зазначених принципів підчас проведення даної закупівлі.
ТОВ ЕЛІТПОЖСЕРВІС"в тендерній пропозиції НЕ надало повний перелік документів, в належній формі, необхідних для участі в закупівлі згідно вимог Замовника, що відповідно до законодавством у сфері публічних закупівель є безумовною підставою для визнання відхилення.
В діях замовника спостерігається явне порушення законодавства України у сфері закупівель й лобіювання інтересів ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС».
Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «ГС-ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» .
У випадку не реагування, відсутності дій Замовника, які спрямовані на усунення порушень, ТОВ «ГС-ГРУП» буде змушений звернутись у порядку статті 8 Закону, до територіального відділення Державної аудиторської служби України для початку проведення моніторингу даної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У випадку не скасування Протоколу уповноваженої особи №77 від 24 травня 2021 року Управління освіти і науки Полтавської міської ради, Учасника ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", в якому Учасника ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» було визнано переможцем даної закупівлі, звернемося до Антимонопольного комітету метою дотримання законодавства й відновлення своїх порушених прав .
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ГС-ГРУП» відповідає умова тендерної документації.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» що призвело до порушення прав Скаржника.
Наявність порушених прав обгрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1.Прийняти вимогу до розгляду.
2.Скасувати Протокол уповноваженої особи №77 від 24 травня 2021 року Управління освіти і науки Полтавської міської ради, відповідно до якого Учасника ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", було визнано переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- register_extract.pdf 31.05.2021 12:58
Дата подачі:
31.05.2021 12:58
Вирішення:
Шановний Учасник!
Ваща вимога була розлянута, рішення Замовника залишається незмінним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Порушення норм чинного законодавства
Номер:
7deffbc2417a4c58aab1abf77e649304
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001860-a.a4
Назва:
Порушення норм чинного законодавства
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС". Детальніше в додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2021-03-12-001860-a.pdf 15.04.2021 22:35
- рішення від 20.04.2021 № 8392 + лист Замовнику.pdf 21.04.2021 11:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2021 № 9267.pdf 28.04.2021 20:18
- рішення від 27.04.2021 № 9267.pdf 30.04.2021 17:57
- Інформація по скарзі послуги пожежних UA-2021-03-12-001860-а.а4 23.04.2021 14:31
- Інформація по скарзі послуги пожежних UA-2021-03-12-001860-а.а4 DOC 23.04.2021 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2021 10:31
Дата розгляду скарги:
27.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2021 11:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2021 17:57
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2021 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 9267-р/пк-пз від 27.04.2021р до виконання.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
1ca4c73ba3144da89e4eeb44b5808c37
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001860-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні дії Замовника при визначенні переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 14.04.2021 12:57
- рішення від 16.04.2021 № 8131 + лист Замовнику.pdf 19.04.2021 12:13
- інформація про перенесення розгляду скарги від 27.04.2021 №7164.pdf 27.04.2021 21:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2021 №10464.pdf 13.05.2021 19:59
- рішення від 12.05.2021 №10464.pdf 17.05.2021 18:44
- Інформація по скарзі послуги пожежних UA-2021-03-12-001860-а.с3 21.04.2021 15:32
- Інформація по скарзі послуги пожежних UA-2021-03-12-001860-а.с3 DOC 21.04.2021 15:32
- протокол виконання рішення АМКУ 18.05.2021 11:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2021 15:09
Дата розгляду скарги:
27.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.04.2021 12:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.05.2021 18:44
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2021 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №10464-р/пк-пз від 12.05.2021 р.до виконання.
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення
Номер:
8bce8dfd4bb04054a6d17faf7b1728c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001860-a.a2
Назва:
Щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Незрозумілим чином ви відносите наявність інформації про ПІБ, посаду, місце роботи, стаж та кваліфікацію до персональних даних, які дають змогу ідентифікувати особу. Натомість, постійно діюча колегія АМКУ має зовсім протилежну думку, яку виражає у своїх рішеннях.
Наприклад, рішення №82 від 05.01.2021 року. Де, цитата:
"У складі Пропозиції Переможця містяться наступні документи, зокрема:
- лист-згода від 07.08.2020 № 306 на директора Гуйвана М.М.;
- довідка від 07.08.2020 № 324 про наявність працівників, в якій зазначено 5 працівників (зазначено посаду, ПІБ, кваліфікація, вік, стаж роботи по спеціальності).
Разом з тим, в документах Пропозиції Переможця ВІДСУТНІ персональні дані зазначених працівників."
Просимо не йти в порушення норм чинного законодавства та притримуватись діючої практики. Де, згідно такої вказана нами в довідці інформаціє не є персональними даними працівників. В інакшому випадку, для забезпечення своїх прав та вільної конкуренції ринку ми змушені будемо звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2021 15:52
Вирішення:
Шановний Учасник!
Пунктом 3.4 Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду на обробку персональних даних на осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції Учасника.
На відміну від умов тендерної документації по закупівлі UA-2020-07-24-005301-b та рішення АМКУ № 82-р/пк-пз від 05.01.2021р. на яке ви посилаєтесь умови тендерної документації на закупівлю 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб не містять власного чи розширеного тлумачення поняття «персональні дані» особи, а тому, у даному випадку застосовані положення Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до яких персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Таким чином рішення Замовника залишається незмінним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення в рамках процедури закупівлі
Номер:
ce0116cb71cd4e42a6e3d6dd096ffd4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001860-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення в рамках процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до пп.3.4 п.2 дод.4 до тендерної документації учасник у складі пропозиції надає лист-згоду на обробку персональних даних на осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції Учасника.
Натомість, наше відхилення базується на ненаданні таких листів від працівників, які зазначені у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Станом на сьогодні надана нами довідка вих.№09 від 26.03.2021 року НЕ МІСТИТЬ персональних даних працівників, а тому і відповідно ми не були зобов’язані надавати від таких листи-згоду на обробку персональних даних.
Згідно з абзацом 8 статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована", відповідно неможливо конкретно ідентифікувати фізичну особу лише на підставі відомостей про ім'я, прізвище та по-батькові. Фізичну особу можна конкретно ідентифікувати лише за сукупністю відомостей про особу, такими як дата народження, номер та серія паспорта, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків, національність, освіту, сімейний стан, номер телефону тощо. Такі відомості відсутні у наданій нами довідці.
Станом на сьогодні вже неодноразово було висвітлено дане питання на засіданні в Антимонопольному комітеті України.
Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є ідентичною позиції ТОВ «Елітпожсервіс», що висвітлена в рішенні № 82-р/пк-пз від 05.01.2021 року (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-24-005301-b (скарга за номером UA-2020-07-24-005301-b.c7), в рішенні № 841-р/пк-пз від 25.01.2019 року (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-12-04-000455-a (скарга за номером UA-2018-12-04-000455-a.a1).
З урахуванням вищевикладеного, просимо діяти згідно норм чинного законодавства та скасувати рішення про наше відхилення, в інакшому випадку ви змушені будемо скаржитись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2021 14:56
Вирішення:
Шановний Учаснпик!
Пунктом 3.4 Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду на обробку персональних даних на осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції Учасника.
В умовах тендерної документації є вимога про надання листа-згоди на обробку персональних даних (це відомості про особу, яка ідентифікована або може бути ідентифікована), учасник обовязково має надавати його щодо всіх осіб, чиї дані зазначені в тендерній пропозиції
Так, у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» надана довідка № 09 від 26.03.2021 р. про наявність працівників. У вказані довідці міститься наступна інформація:
- Повне (без скорочень) прізвище ім’я по батькові трьох фізичних осіб;
- Зазначаючи даних осіб у довідці, учасник тим самим надав інформацію їх про місце роботи, а саме ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» ( код ЄДРПОУ 40220120) 04080, м. Київ, вул. Юрківська, 2-б/32.
- Вказана займана посада кожної фізичної особи;
- Професійна кваліфікація кожної особи;
- Загальний стаж роботи.
Таким чином, Учасником у складі тендерної документації надана саме сукупність відомостей про фізичних осіб, які можуть бути конкретно ідентифіковані, а тому, у відповідності до вимог тендерної документації необхідно було надати згоди на обробку персональних даних від всіх працівників, що зазначені у довідці № 09 від 26.03.2021 р.
Таким чином рішення Замовника залишається незмінним.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне рішення Замовника (протокол №89 від 08.06.2021 уповноваженої особи Управління освіти і науки Полтавської міської ради (далі по тексту – Протокол від 08.06.2021 р., оскаржуване Рішення) про відміну торгів по причині відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Номер:
1cae8a9b1a464fed93101ca200c43092
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-12-001860-a.b6
Назва:
Неправомірне рішення Замовника (протокол №89 від 08.06.2021 уповноваженої особи Управління освіти і науки Полтавської міської ради (далі по тексту – Протокол від 08.06.2021 р., оскаржуване Рішення) про відміну торгів по причині відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Скарга:
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник не довів і документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, що стали підставою для ухвалення рішення про відміну торгів. Окрім того, такі дії Замовника призвели до того, що пропозиція Скаржника не може бути кваліфікована та визнана переможцем процедури закупвлі, адже Скаржник вже оскаржував рішення Замовника щодо дискваліфікації своєї пропозиції та дану скаргу в АМКУ було виграно Скаржником, де Колегія АМКУ зобов’язала Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію пропозиції Скаржника. Таким чином, Скаржник мав всі шанси на укладення договору за результатами проведення закупівлі, що відміняється Замовником без обґрунтування такої відміни.
Пов'язані документи:
Замовник
- заперечення на скаргу 24.06.2021 17:06
- Протокол виконання рішення 19.07.2021 10:38
- заперечення на скаргу 24.06.2021 17:06
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.07.2021 №12725.pdf 02.07.2021 10:07
- рішення від 13.07.2021 № 15912.pdf 16.07.2021 19:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.07.2021 № 15912.pdf 14.07.2021 15:04
- рішення від 18.06.2021 № 13768 + лист Замовнику.pdf 22.06.2021 13:04
- скарга на відміну торгів.pdf 16.06.2021 10:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2021 15:48
Дата розгляду скарги:
01.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.06.2021 13:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2021 19:00
Дата виконання рішення Замовником:
19.07.2021 10:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноважену особу Блоху В.О., який повідомив, про рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 15912-р/пк-пз від 13.07.2021 за процедурою закупівлі 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-12-001860-а, яка постановила зобов’язати Департамент освіти Полтавської міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-12-001860-a.
ВИРІШИВ:
Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № № 15912-р/пк-пз від 13.07.2021 до виконання.