-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О231606 (Ланівці-Лисогірка-Теофіполь) - Колісець км 3+292 - км 7+200, км 11+308 - км 13+400
Завершена
29 684 564.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 148 423.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 148 423.00 UAH
Номер:
f802c36d63c54d918c009b66272edc3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-04-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2021 00:00
Період моніторингу:
04.11.2021 13:19 - 26.11.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.11.2021
№ 637
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2021 № 637.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-03-12-000477-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації по закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «СТЛ+М» та ПП «МВМ-13», тендерна пропозиція переможця ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.06.2021 року, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 30.04.2021 року та від 02.06.2021 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.06.2021 року № 50-Т, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021 року, договір про закупівлю від 25.06.2021 року № 53ПР, пояснення з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 18.11.2021 року.
Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.11.2021 16:11 - 25.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2021 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
ae03f5b1f8864deda37ddc9e7d9be19e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.11.2021 13:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О231606 (Ланівці-Лисогірка-Теофіполь) - Колісець км 3+292 - км 7+200, км 11+308 - км 13+400» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-12-000477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
396fac5ccc7648ad892c3797426b0e62
Назва:
Пояснення (інформація, документи) на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
Дата опублікування:
18.11.2021 17:18
Опис:
По І питанню: 1. яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Хмельницької обласної адміністрації 14.01.2021 року затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 15 000 000,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 29 684 564,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №24/258-12/20/А від «24» грудня 2020р.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Головного розпорядника коштів (Хмельницької обласної державної адміністрації) https://www.adm-km.gov.ua (https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87168)
Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №28 від 12.03.2021 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.