• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля камяне для потреб навчальних закладів Андрієво -Іванівської сільської ради

Вугілля камяне для потреб навчальних закладів Андрієво -Іванівської сільської ради

Торги відмінено

923 128.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 707.95 UAH
Номер: 0649f42772ef4837b1e64d959c32a86f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-01-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 02.09.2021 09:26 - 24.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2021 Одеса № 501 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 501 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2021-03-11-012811-b 11.03.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації, а також оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Андрієво-Іванівської сільської ради Миколаївського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2021, ТД зі змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 16.03.2021, від 29.03.2021, від 17.05.2021, від 23.06.2021, від 01.07.2021, від 19.07.2021, від 27.07.2021, роз’яснення щодо тендерної документації від 25.03.2021 та 30.03.2021, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 10.09.2021, від 11.09.2021, від 12.09.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 05.05.2021 № 9804-р/пк-пз, від 03.06.2021 № 12498-р/пк-пз, від 20.07.2021 № 16588-р/пк-пз, від 20.07.2021 № 16616-р/пк-пз, від 10.08.2021 № 18303-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, а також оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Водночас відповідно до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі – протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Так, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель ТД зі змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 17.05.2021, від 23.06.2021, від 01.07.2021, від 19.07.2021, від 27.07.2021. Проте на порушення частини 2 статті 24 Закону та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення у вигляді переліку змін, що вносяться. Крім того, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-13 «невиконання замовником рішення органу оскарження» не підтверджена.
Період усунення порушень: 14.09.2021 17:06 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.09.2021 17:06

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0159/2021/пр
Дата відкриття провадження: 18.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження : б/н

Запити/Пояснення