• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 “79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Украероруху)”

1) Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг)), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 2) Вид та умови надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій передбачені пунктом 3.2 тендерної документації.

Завершена

5 886 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Номер: 203c5f18190d44499a87ac5daf18a1fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-15-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.09.2021 16:06 - 07.10.2021 00:00
Статус: Здійснення моніторингу
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2021 № 529 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 15.09.2021 № 529 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-03-11-011581-b 11.03.2021 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Запити/Пояснення

Номер: f21b9798fca741cb9d9ca6e60b807121
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-14-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.09.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.09.2021 17:19 - 06.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.09.2021 № 309 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-03-11-011581-b 11.03.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, установлено порушення частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» та ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ПП «КОНСАЛТ СВ», ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА», ПП «СИСТЕМА НАГЛЯДУ «ГРІЗЛІ», ТОВ «АНТАРЕС-3000», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності надання відповідей на вимоги учасників щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2021, тендерні пропозиції приватного підприємства «КОНСАЛТ СВ» (далі – ПП «КОНСАЛТ СВ»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА» (далі – ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА»), приватного підприємства «СИСТЕМА НАГЛЯДУ «ГРІЗЛІ» (далі – ПП «СИСТЕМА НАГЛЯДУ «ГРІЗЛІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АНТАРЕС-3000» (далі – ТОВ «АНТАРЕС-3000»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» (далі – ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА»), приватного підприємства «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» (далі – ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 07.06.2021 № 12783-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2021, договір від 07.07.2021 № 4-405/2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 20.09.2021 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» після відхилення Замовником його тендерної пропозиції (13.05.2021) звернувся 18.05.2021 до Замовника з вимогою (номер UA-2021-03-11-011581-b.b4) надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Однак станом на початок здійснення моніторингу (14.09.2021) Замовник не надав йому відповідь з такою інформацією, яка надається не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону. Замовник відповідно до частини третьої статті 22 Закону у підпункті 10 пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015. Водночас учасник ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» в складі тендерної пропозиції надав сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, а отже не порушив вимоги тендерної документації у цій частині. Однак, Замовник на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону відхилив тендерну пропозицію без наявності на те підстав. Також Замовник відповідно до частини третьої статті 22 Закону установив вимоги щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій заповнений додаток № 5 згідно форми, яка має містити інформацію про номер (номери) банківського рахунку за стандартом IBAN (пункт 3 додатку № 5 до тендерної документації). Учасник ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» у довідці № 5 зазначив інформацію про номер банківського рахунку за стандартом IBAN (UA423052990000026000016705273), чим виконав зазначену вимогу тендерної документації у цій частині. Однак, за результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону відхилив тендерні пропозиції ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» та ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» без наявності на те підстав.
Період усунення порушень: 30.09.2021 17:57 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2021 17:57

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду. Позовна заява від 18.10.2021
Дата публікації: 18.10.2021 17:49
Дата відкриття провадження: 22.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 320/13727/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Щодо відхилення ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» Дійсно, учасник ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» в складі тендерної пропозиції надав сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015. Однак вказаний сертифікат виданий органом з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА МЕТРОЛОГІЇ», акредитація якого призупинена з 01.02.201, відповідно до даних Реєстру акредитованих органів з сертифікації систем менеджменту, розміщеного на сайті Національного агентства з акредитації України naau.org.ua, №ООВ 80057. Та, чомусь вказане ви не прийняли до уваги під час складання висновку. Тому, в даному випадку замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА». Щодо відхилення ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» Дійсно, Учасник ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» у довідці № 5 зазначив інформацію про номер банківського рахунку за стандартом IBAN UA423052990000026000016705273, однак цей рахунок вказано щодо банку Приватбанк. Однак в такій довідці не зазначено номер (номери) банківського рахунку за стандартом IBAN банку АТ «Банк інвестицій та заощаджень», відомості про який вказує сам учасник в довідці. Тому, в даному випадку замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА». Додатково повідомляємо, що даний висновок Замовником буде оскаржено до суду у строки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі»
Дата публікації звіту: 07.10.2021 12:16

Запити/Пояснення