ДК 021:2015 “79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Украероруху)”
1) Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг)), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
2) Вид та умови надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій передбачені пунктом 3.2 тендерної документації.
Завершена
5 886 720.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:18.05.2021 16:18
Дата розгляду скарги:31.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:21.05.2021 11:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:10.06.2021 19:19
Задовільнена:Так
Автор:ПП "СИСТЕМА НАГЛЯДУ "ГРІЗЛІ", Любов Обломєй +380507221240 pp-sngrizli@ukr.net
declined
Вимога
Без відповіді
Вимога (скарга)
Номер:73708f3e2d9549c0844f8774b55fb7ba
Пов'язана прекваліфікація:ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-11-011581-b.b4
Назва:Вимога (скарга)
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Шановний Замовнику! ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА " (далі - Скаржник) є учасником закупівлі UA-2021-03-11-011581-b, предмет закупівлі ДК 021:2015 “79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Украероруху)”.
У ході розгляду нашої тендерної пропозиції Замовником було прийнято рішення про її відхилення на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: На вимогу підпункту 10 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації надати «сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015» учасник надав сертифікат, виданий органом з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА МЕТРОЛОГІЇ», акредитація якого призупинена з 01.02.2017 відповідно до даних Реєстру акредитованих органів з сертифікації систем менеджменту, розміщеного на сайті Національного агентства з акредитації України naau.org.ua, №ООВ 80057.
Так, Скаржником на виконання вимоги передбаченої підпунктом 10 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації надано сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» виданий органом з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА МЕТРОЛОГІЇ» (атестат нотифікації від 24.01.2017 № 1). Вказаний сертифікат є дійсним до 03.01.2022. Чинність сертифікату можна перевірити за тел. +380976775002 або E-mail: sertificate@gmail.com.
У тендерній документації відсутні вимоги до Сертифікату, а саме те, що сертифікат повинен бути виданий саме юридичною особою акредитованою Національним агентством з акредитації України та внесеним до Реєстру акредитованих органів з сертифікації систем менеджменту, розміщеного на сайті naau.org.ua.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», діяльність з акредитації базується на принципах добровільності акредитації, а отже не є обов’язковою.
Крім того, як Вам добре відомо, ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА МЕТРОЛОГІЇ» має атестат нотифікації від 24.01.2017 № 1, яким засвідчено компетентність вказаного товариства, щодо сертифікації з питань ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Натомість звертаємо увагу Замовника, що інші учасники закупівлі UA-2021-03-11-011581-b, ДК 021:2015 “79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Украероруху)”, які допущенні до торгів, а саме ТОВ «КОНСАЛТ ТВ» та ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОННА» мають сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», які були видані ТОВ «СЕРТСИСТЕМС», яка також не акредитована Національним агентством з акредитації України та інформація про дану юридичну особу взагалі відсутня в Реєстрі акредитованих органів з сертифікації систем менеджменту, розміщеного на сайті naau.org.ua.
Вважаю, що Замовник порушив вимоги:
п.4 ч.1. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме одним із основних принців здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» та допустити до торгів.
2. Скасувати рішення про допущення до торгів ПП «КОНСАЛТ СВ» та ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА».
Вимога на рішення Замовника щодо недопущення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" до аукціону
Номер:a304f154af534e0d8701606321a4457e
Пов'язана прекваліфікація:ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-11-011581-b.c3
Назва:Вимога на рішення Замовника щодо недопущення ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" до аукціону
Вимога:
Згідно п. 1.4. Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22, визначено, що:
«Обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) – банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/АБО який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
Згідно зі статтею 2 Закону України "Про банки і банківську діяльність" банк – це юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків; банківська ліцензія – це документ, який видається Національним банком України в порядку і на умовах, визначених у цьому Законі, на підставі якого банки та філії іноземних банків мають право здійснювати банківську діяльність, при цьому під банківською діяльністю розуміється, зокрема, залучення у вклади грошових коштів фізичних і юридичних осіб та розміщення зазначених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик, відкриття і ведення банківських рахунків фізичних та юридичних осіб. Згідно зі статтею 47 цього ж Закону банк має право здійснювати банківську діяльність на підставі банківської ліцензії шляхом надання банківських послуг.»
Відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639:
«Гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії.
III. Порядок надання гарантій банком-гарантом:
Банк-гарант після прийняття рішення про надання гарантії готує проект договору про надання гарантії (з урахуванням вимог статті 6 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг") і відповідно до внутрішніх положень банку подає його принципалу для підписання.
Банк-гарант має право не укладати окремий договір про надання гарантії, якщо в заяві про надання гарантії передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом та має силу договору про надання гарантії.»
ГКУ Стаття 200. Банківська гарантія забезпечення виконання господарських зобов'язань
Гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
В документації зазначено: «Банківська гарантія повинна бути видана банком у якому обслуговується учасник (банк зазначений у п. 3 довідки «Відомості про учасника» Додаток 5 тендерної документації)»
При цьому Документація не містить уточнень чи конкретизації щодо визначення поняття «банка у якому обслуговується учасник» (що по суті є тотожним поняттю "обслуговуючий банк") на відміну від діючого законодавства, який не обмежує це поняття лише тими банками в яких відкрито банківські рахунки. Також у Документації не визначений спосіб підтвердження та/або механізм встановлення переліку (кола) усіх обслуговуючих банків.
Для оформлення банківської гарантії не передбачено відкриття окремого рахунку у банківській або іншій фінансовій установі, яка виступає Гарантом, за виключенням випадку, коли Бенефіціар вимагає наявність грошового покриття банківської гарантії. Банківські гарантії, як правило, надаються на підставі договору про надання БГ.
У ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» на момент подачі пропозиції та даної вимоги відсутні рахунки у АТ «Банк інвестицій та заощаджень», відповідно відсутня інформація про номер банківського рахунку за стандартом IBAN даного банку.
Постійним і єдиним обслуговуючим банком, у якому відкрито банківський рахунок є АТ КБ "ПРИВАТБАНК", а АТ «Банк інвестицій та заощаджень» - є обслуговуючим банком з надання банківських гарантій, про що і зазначено як у довідці «Відомості про учасника», так і у Листі № 03-9/03/2861 від 12.02.2021 р..
Частиною 15 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Незрозуміло на підставі чого Замовник зробив висновок щодо наявності у ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» рахунку в АТ «Банк інвестицій та заощаджень» та якими фактичними обставинами, доказами це підтверджується.
Вважаємо відхилення пропозиції ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» безпідставним та таким, що порушує принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимагаємо допустити пропозицію ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» до аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.05.2021 15:28
Вирішення:Шановний учаснику!
Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" замовником встановлено, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства., оскільки на вимогу підпункту 2 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації надати «відомості про учасника (Додаток 5 до тендерної документації)», учасником надано документ «Відомості про учасника» не відповідно до вимог замовника, а саме: не зазначено номер (номери) банківського рахунку за стандартом IBAN банку АТ «Банк інвестицій та заощаджень».
Якщо Ви вважаєте, що замовником було прийнято безпідставне рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції, Ви маєте право звернутися у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, до органу оскарження (Антимонопольного комітету України).
Враховуючи наведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
answered
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Антарес-3000"
Номер:2376e1ca319049349b9a816b3fd4073a
Пов'язана прекваліфікація:ТОВ "АНТАРЕС-3000"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-03-11-011581-b.b1
Назва:Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Антарес-3000"
Вимога:
Шановний Замовнику! ТОВ "Антарес-3000" є учасником закупівлі UA-2021-03-11-011581-b, ДК 021:2015 “79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Украероруху)”. У ході розгляду нашої тендерної пропозиції Замовником було прийнято рішення про її відхилення на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Відповідно до підпункту 4 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації «інформація про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону надається учасником шляхом заповнення електронних полів електронної системи закупівель; спосіб подання інформації встановлений замовником в електронних полях електронної системи закупівель». Учасником не надано документ у довільній формі на підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону, що «службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку». Наше Товариство вимогу щодо вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів дійсно розкрило не у повному обсязі, надаючи відповідну довудку у довільній формі. Водночас, до складу тендерної пропозиції ТОВ "Антарес-3000" було долучено довідку (вих № 42 від 09 квітня 2021 року) в якій було повідомлено тендерний комітет Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух) про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції Товариства. Таким чином, наше Товариство виконало вимогу тендерної документації в повному обсязі щодо надання Замовнику інформації про наявність або відстуність підстав для відхилень тендерних пропозицій учасників закупівлі. Додатково звертаємо Вагу увагу. що відповідна вимога міститься у п. 3.5. "Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, а саме: "Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону". Вказану вимогу наше Товариство виконало, надавши Замовнику відповідну довідку. Таким чином, учасник повідомив Замовника про відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону. В свою чергу, помилку Товариства, яку допущено під час завантаження тендерної пропозиції, вважаємо несуттєвою та такою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому, оскільки нами було розкрито відповідну вимогу у іншій довідці. Враховуючи викладене, просимо Вас скасувати рішення про дисуваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ "Антарес-3000" та прийняти рішення про допущення нашого Товариства до проведення аукціону.
Вирішення:Шановний учаснику! Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АНТАРЕС-3000" замовником встановлено, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства., оскільки на підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 6 частини першої статті 17 Закону учасником не надано документ у довільній формі відповідного змісту саме шляхом заповнення електронних полів електронної системи закупівель, як це вимагалось замовником відповідно до підпункту 4 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації.
Враховуючи наведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.