-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику
Торги відмінено
4 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 66 000.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 66 000.00 UAH
Номер:
624a80d617f94747808705295d3e6dbf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-02-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2021 00:00
Період моніторингу:
02.07.2021 15:17 - 24.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-03-09-007471-c 09.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої та частини третьої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 20.07.2021 відмінив торги через вiдсутнiсть подальшої потреби в закупівлі послуг.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Воловецької селищної ради Воловецького району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 23.03.2021 № 7), протокол засідання тендерного комітету від 05.04.2021 №9, від 09.04.2021 №10, від 13.05.2021 № 15, вимогу про усунення невідповідності від 08.05.2021, надану відповідь Замовником від 07.05.2021 та від 13.07.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.04.2021№ 9068-р/пк-пз та від 15.06.2021 № 13554-р/пк-пз (далі – Колегія АМКУ), протокол засідання тендерного комітету від 20.07.2021 №19, пояснення Замовника, отримане на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 12.07.2021
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно із частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 000,00 євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 400 000,00 грн. не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого пункту першого частини першої та частини третьої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 09.03.2021 офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 33,075 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику перевищила суму еквівалентну
133 тисячам євро (4 398 975,000 грн).
Як наслідок, Замовник встановив строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог пункту 10 частини другої статті 21 Закону.
У зв’язку з чим, розгляд пропозицій учасників відбувся всупереч вимог частини дванадцятої статті 29 Закону (до оцінки тендерних пропозицій учасників (аукціону)).
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 20.07.2021 відмінив торги через вiдсутнiсть подальшої потреби в закупівлі послуг.
Період усунення порушень:
27.07.2021 17:15 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
закупівдю скасовано у звязку з неможливістю усунути порушення
Дата публікації звіту:
06.09.2021 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
2959cd14f85043478e33becfb0153ed8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2021 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-09-007471-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Номер:
d6838a155dee442d9aca35cfb59c787d
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
12.07.2021 13:31
Опис:
Тендерний комітет Воловецької селищної ради, розглянув рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій), яку опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-09-007471-c . За результатами розгляду інформуємо про наступне.
Забезпечення належного стану території територіальної громади є вкрай важливим. Своєчасний покіс трави, підмітання та прибирання вулиць та тротуарів, вивезення гілок, трави та листя сприятиме не лише очищенню територій від бруду, бур’янів та захисту повітря від їх алергенного впливу, а ще покращить санітарний стан довкілля. Очистка вулиць та тротуарів від снігу та льоду, підсипка вулиць та тротуарів під час ожеледиці дасть можливість своєчасного та безпечного проїзду автотранспорту, а також безперешкодного пересування вулицями та провулками населення громади.
Перелік послуг з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику визначались на підставі аналізу фактичних потреб у попередніх періодах, а також на підставі наявних потреб на 2021 рік .
Послуги повинні бути якісними та надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм та правил з додержанням Законів України «Про благоустрій населених пунктів України», «Про охорону навколишнього природного середовища», Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України №105 від 10.04.2006 р, «Правил благоустрою та утримання територій населених пунктів Воловецької селищної ради», затверджених рішенням сесії селищної ради від 17.05.2011 № 114 із змінами, Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць та інших діючих будівельних та санітарних норм і правил , державних стандартів, технічних умов.
У зв’язку з реорганізацією сільських рад с. Гукливий та Скотарське, шляхом приєднання до Воловецької селищної ради, територія громади збільшилась, відповідно і кількість послуг. За рахунок збільшення обсягу послуг в порівнянні з попереднім періодом, збільшився розмір бюджетного призначення, який затверджений рішенням Воловецької селищної ради №22 від 23.12.2020 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги , що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Для встановлення очікуваної вартості використовувались ціни власних попередніх закупівель так і ціни відповідних закупівель, інформація про які міститься в електронній системі Прозоро.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщене на власному веб – сайті Воловецької селищної ради у розділі «офіційні документи» - «плани закупівель».