• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику

Торги відмінено

4 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 66 000.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2021 14:04 - 26.03.2021 23:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження відхилення ТОВ "Уж менеджер"

Номер: 1c15a6edce9b41989b713a171f2a650f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-007471-c.c2
Назва: Оскарження відхилення ТОВ "Уж менеджер"
Скарга:
вих. № 20-05/1 від 20 травня 2021 р. Орган оскарження: Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Скаржник: товариство з обмеженою відповідальністю “УЖ МЕНЕДЖЕР” Код ЄДРПОУ: 41650954 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 14, «Б», e-mail: uzh.menager@yahoo.com, факс (0312) 630412, телефон для контактів +380502863271; Замовник торгів: ВОЛОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 04350240 Місцезнаходження: 89100, Закарпатська область, смт. Воловець, вул. Пушкіна, 7 Контактна особа: Надія Щербей Телефон: +380999675899, E-mail: vselrada@ukr.net Інформація про закупівлю: UA-2021-03-09-007471-c СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ВОЛОВЕЦЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ проводиться процедура закупівлі: Відкриті торги на «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 Послуги з утримання територій)». Згідно аукціону переможцем торгів стало Товариство з обмеженою відповідальністю «УЖ МЕНЕДЖЕР», код ЄДРПОУ 41650954 (далі - Скаржник). Рішенням Замовника торгів (протокол засідання тендерного комітету №15 від 13 травня 2021 року) було відхилено пропозицію Скаржника на пiдставi абзацу першого частини третьої cтатті 22 цього Закону вимогам до учасника вiдповiдно до законодавства, .пп. 2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону. Мотиви відхилення: 1. Не надано акт приймання - передавання про виконання робiт, згiдно договору вiд 01.06.2018 з ОССБ «СЕЧЕНI» за червень мiсяць 2018 року. 2. Ряд актів приймання-передавання виконаних робіт не можливо прочитати навіть на комп’ютері, а саме № 11 від 31.07.2018р. та № 27 від 28.09.2018р. 3. Копія установчого документу – модельного статуту надана в порядку виправлення на виконання Вимоги про усунення порушень, однак не може бути прийнята Замовником, оскільки таке виправлення не допускається Законом. Скаржник не погоджується із рішеннями тендерного комітету, а саме щодо відхилення пропозиції ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" виходячи із нижченаведених обставин. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА Щодо першого мотиву відхилення пропозиції: Замовник повідомляє, що розглянувши виправленi невiдповiдностi, якi Скаржник виправив вiдповiдно до Вимоги про усунення порушень та у встановлений у вимозі строк виявлено, що Скаржником не надано акт приймання - передавання про виконання робiт, згiдно договору вiд 01.06.2018 з ОССБ «СЕЧЕНІ» за червень мiсяць 2018 року. Даний Договір виконано в повному обсязі, про що вказує лист-відгук від ОСББ «СЕЧЕНІ», а акт за червень місяць відсутній, так як ОСББ в червні місяці користувалося ще послугами старого надавача послуг, тому Скаржником рахунки за надані послуги не виставлялися. Дане твердження підтверджується також довідкою ОСББ «СЕЧЕНІ». Неподання неіснуючого документу не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Щодо другого мотиву відхилення пропозиції: Bci визначенi тендерною документацiєю документи тендерної пропозицiї завантажуються в електронну систему закупiвелъ у виглядi скан-копiй придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо) , змiст та вигляд яких повинен вiдповiдати оригiналам вiдповiдних документiв, згiдно яких виrотовляються такі скан-копii. Але ряд aктів приймання-передавання виконаних робiт не можливо прочитати навіть на комп'ютерi. В додатках до оскаржуваного Протоколу № 15 від 13.05.2021р., розміщених на сайті, зазначено про акти № 11 від 31.07.2018р. та № 27 від 28.09.2018р. У той же час, вказані акти завантажені на сайт двічі: 1) Акт № 11 від 31.07.2018р. – файл з назвою «32.6» (зазначені Замовником як неналежної якості) завантажено 30.03.2021р., цей же акт файл з назвою «32.7» – належної якості завантажено також ще 30.03.2021р.; 2) Акт № 27 від 28.09.2018р. – файл з назвою «32.4» (зазначені Замовником як неналежної якості) завантажено 30.03.2021р., цей же акт файл з назвою «32.8» – належної якості завантажено також ще 30.03.2021р. Завантаження актів здійснювалось двічі, повторно після виявлення завантаження в неякісній формі, що було виявлено після завантаження на сайт при первинному поданні документів, з якого викреслити файли вже не було можливості. Завантаження одного і того ж документу двічі в межах визначених Законом строків нормам Закону не суперечить та не може бути підставою для недопущення Учасника до торгів. Щодо третього мотиву відхилення пропозиції: Замовник зазначає, що Скаржник не вiдповiдає встановленим абзацом першим частини третьої cтатті 22 цього Закону вимогам. Тут мова йде про iншi документи (не згiдно cтатті 16 та 17 Закону), якi вимагались замовником, але не були наданi Учасником. Наприклад копiя установчого документу, тощо. Замовник стверджує, що Учасником не було надано саме копія статуту. У той же час, Учасником 08.05.2021р. через електронну систему завантажено додатково Модельний статут пiдприємства, який не було надано при наданнi тендерної пропозицiї. Замовник робить висновок, що вiдповiдно до Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник не у всіх документах може виправити помилки. Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документiв, що подані в тендерній документації, щодо яких можливе усунення невідповідностей учасниками протягом 24 год з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Скаржник повідомляє, що згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9068-р/пк-пз від 26.04.2021 було встановлено, що наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9068-р/пк-пз від 26.04.2021р., учасників повернуто на кваліфікацію, та розміщена Вимога до Скаржника про усунення порушення: до 08.05.21, 14:02. Зокрема, у зазначеному рішенні (с. с. 4-5 Рішення) вказано, що: Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутня завірена копія статуту або іншого установчого документа з усіма змінами або код доступу, за яким саме можливо перевірити електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Надавши Скаржнику можливість надати додаткові документи, фактично отримати їх, а потім стверджувати, що Скаржник такі документи не може надати на стадії виконання Вимоги про усунення невідповідностей – є порушенням ст. 29 Закону та Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9068-р/пк-пз від 26.04.2021р. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Скаржник розмістив копію Статуту і був знову дискваліфікований Замовником. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно частини першої статті 44 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України. При цьому згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерних пропозицій Учасників Замовником торгів було допущено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій. Абзацом 6 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника. Підставою для подання скарги являються неправомірні рішення Замовника торгів ВОЛОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ, а саме щодо відхилення пропозиції ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» та часткове невиконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Більше того, як вже зазначалось вище, згідно аукціону переможцем торгів стало Товариство з обмеженою відповідальністю «УЖ МЕНЕДЖЕР» - Скаржник. Якого вже після проведення торгів було дискваліфіковано, а рішення про це скасовано. Однак Замовник не зупинився на своєму намірі не допустити до участі в торгах чужого учасника і в противагу рішення органу оскарження дискваліфікував Учасника повторно. Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівель». Враховуючи вищевказане, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівель» ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати ВОЛОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Додатки до Скарги: 1. Доказ оплати за подання скарги до органу оскарження. 2. Копія рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9068-р/пк-пз від 26.04.2021р. 3. Довідка ОСББ «СЕЧЕНІ». Документи, що підтверджуються достовірність вказаної вище інформації містяться у складі пропозиції Скаржника, зокрема: - Модельний Статут; - Акти приймання-передавання виконаних робіт з ОСББ «СЕЧЕНІ». Директор Керівник Пастухов В.Ф.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2021 22:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.06.2021 17:17
Дата виконання рішення Замовником: 13.07.2021 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Тзов "УЖ МЕНЕДЖМЕНТ"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УЖ МЕНЕДЖЕР", Пастухов Валерій Федорович 380502863271 uzh.menager@yahoo.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження відхилення ТОВ "Уж менеджер"

Номер: 77918fd9a19345db918c566a4ec76343
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-007471-c.c1
Назва: Оскарження відхилення ТОВ "Уж менеджер"
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “УЖ МЕНЕДЖЕР” 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 14, «Б», ідентифікаційний код юридичної особи 41650954 р/р UA 953123780000026001053804685 в Закарп. РУ ПАТ КБ "ПриватБанк", м. Ужгород, МФО 312378 вих. № 09-04/1 від 09 квітня 2021 р. Орган оскарження: Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “УЖ МЕНЕДЖЕР” Код ЄДРПОУ: 41650954 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 14, «Б», e-mail: uzh.menager@yahoo.com, факс (0312) 630412, телефон для контактів +380502863271; Замовник торгів: ВОЛОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 04350240 Місцезнаходження: 89100, Закарпатська область, смт. Воловець, вул. Пушкіна, 7 Контактна особа: Надія Щербей Телефон: +380999675899, E-mail: vselrada@ukr.net Інформація про закупівлю: UA-2021-03-09-007471-c СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ВОЛОВЕЦЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ проводиться процедура закупівлі: Відкриті торги на «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 Послуги з утримання територій)». Згідно аукціону переможцем торгів стало Товариство з обмеженою відповідальністю «УЖ МЕНЕДЖЕР», код ЄДРПОУ 41650954 (далі - Скаржник). Рішенням Замовника торгів (протокол засідання тендерного комітету №9 від 05 квітня 2021 року) було відхилено пропозицію Скаржника на пiдставi пункту 2 частини 1 cтатті 31 Закону. Скаржник не погоджується із рішеннями тендерного комітету, а саме щодо відхилення пропозиції ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" та визнання переможцем торгів КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОВЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ "ВОДОКАНАЛСЕРВІС", виходячи із нижченаведених обставин. ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА 1. У протоколі протокол засідання тендерного комітету №9 від 05 квітня 2021 року Замовник вказує, що Скаржником не дотримано вимогу тендерної документації (далі – ТД), а саме: П. 2 Протоколу (невiдповiднiстъ учасника процедури закупiвлi квалiфiкацiйним критерiям вiдповiдно до cтатті 16 ЗУ «Про публiчнi закупiвлi»), а саме: а) договiр про надання послуг з прибирання та пiдмiтання вулиць мiж ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» та ОСББ «СЕЧЕНI», який поданий учасником, не є аналогiчним за предметом закупiвлi; б) в таблицi 2.1.2, щодо наявностi працiвникiв вiдповiдноi квалiфiкацiї, якi мають вiдповiднi знання та досвiд не вказано наявнiсть робiтничих професiй, як це вимагалось тендерною документацiєю. Учасником поданi повiдомлення про прийняття працівників на роботу де вказана дата формування повiдомлення 23.03.2019 року i не має пiдтвердження того, що тi люди дiйсно працюють на час розкриття тендерних пропозицій. Згідно частина 16 статті 29, зазначено, що: “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.” Тобто не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Додатково повідомляємо, щодо пункту а) протоколу відхилення: ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" повідомляє, що код закупівлі ДК 021:2015 послуги з утримання територій мають цифровий показник 77314000-4, тому для визначення того, що собою являє благоустрій територій, звернемось до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 р. № 2807-IV (далі — Закон № 2807). Так, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 1 цього Закону благоустрій населених пунктів — це комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму тощо, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля. При цьому як передбачено абз. 6 ч. 1 ст. 1 Закону № 2807, заходи з благоустрою населених пунктів — це роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об’єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання. Територія — це сукупність земельних ділянок, які використовуються для розміщення об’єктів благоустрою населених пунктів: парків, скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, проїздів, шляхів, площ, майданів, набережних, прибудинкових територій, пляжів, кладовищ, рекреаційних, оздоровчих, навчальних, спортивних, історико-культурних об’єктів, об’єктів промисловості, комунально-складських та інших об’єктів у межах населеного пункту (абз. 3 ч. 1 ст. 1 Закону № 2807). Разом з тим відповідно до ч. 1 ст. 22 цього Закону комплексним благоустроєм вважається проведення на визначеній території населеного пункту (мікрорайон, квартал, парк, бульвар, вулиця, провулок, узвіз тощо) комплексу робіт з улаштування (відновлення) покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями для безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами, встановлення малих архітектурних форм, здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення інженерно-технічного і санітарного стану території, покращання її естетичного вигляду. З огляду на зазначене, до предмета закупівлі послуг щодо благоустрою території можна віднести послуги з прибирання та підмітання вулиць, в т.ч. очищення зливоприймальної каналізації, механізоване прибирання вулиць, механізоване миття вулиць, ручне прибирання (підмітання), вивіз і навантаження сміття, прибирання газонів в межах вулиць, про що і йдеться в п.1.1. до Договору надання послуг від 01 червня 2018 року з ОСББ "СЕЧЕНІ", який ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" надає, як аналогічний. Оскільки Замовник не надав критерії аналогічності, визначаємо аналогічність за вимогами законодавства, що повністю відповідає щодо пункту б) протоколу відхилення: На підприємстві працюють ряд працівників – копії документів про прийнятт на роботу у 2019 році додаються. Крім того, 05 березня 2021 року ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» видало наказ про прийняття за основним місцем роботи 23 працівників робочих професій. Копії повідомлень з квитанцією про прийняття додаємо (документи надаються учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»). Щодо пункту 1 Проколу дисквалфікації повідомляємо, що Замовник застосував дискримінаційні вимоги, щодо учасників, обмеживши можливість участі у торгах Товариств з обмеженою відповідальністю, які працюють на підставі модельного Статуту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Згідно ст. 5 Закону (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників)1. закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Дискримінаційна вимога полягає в тому, що Замовник не зазначає, що Статут надається або інший установчий документ (в разі їх наявності). Або, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник мав би право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Або надати копію рішення засновників про створення юридичної особи, яка веде свою господарську діяльність на підставі модельного Статуту. Учасник вже не мав змоги звернутися до Замовника торгів з вимогою привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону. Тому на підтвердження даної вимоги ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» надало інформаційну довідку, щодо модельного Статуту та Протокол Загальних зборів учасників, про діяльність на підставі модельного Статуту, за що й було дискваліфіковано. 09.04.2021р. Тендерним комітетом згідно Протоколу №10 прийнято пропозицію КП "ВОЛОВЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ "ВОДОКАНАЛСЕРВІС", дане рішення замовника є неправомірним, так як Тендерна пропозиція даного учасника не відповідає умовам ТД, а саме: 1. Довідки з вихідним номером 121 від 03 березня 2021р. та № 145 від 15 березня 2021р. не відповідають Додатку 4 ТД.; 2. На відповідність вимоги статті 17 Закону не надано довідку у довільній формі про те що між учасником та замовником раніше не було / було укладено договорів; 3. Не належним чином завірені копії документів, які учасник надає у складі Тендерної пропозиції, так як не мають дати підпису (Додаток 2 до Тендерної документації): Примітки: - довідки та копії документів мають бути засвідчені підписом уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади і дати підпису. ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерних пропозицій Учасників Замовником торгів було допущено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій. Абзацом 6 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визнання переможцем торгів КП "ВОЛОВЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ "ВОДОКАНАЛСЕРВІС", порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника. Підставою для подання скарги являються неправомірні рішення Замовника торгів ВОЛОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ, а саме щодо відхилення пропозиції ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» та визнання переможцем торгів КП "ВОЛОВЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ "ВОДОКАНАЛСЕРВІС". Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівель». Враховуючи вищевказане, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівель» ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати ВОЛОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов’язати ВОЛОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення, щодо визнання переможцем торгів КП "ВОЛОВЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ "ВОДОКАНАЛСЕРВІС". Додатки до Скарги: Документи, що підтверджуються достовірність вказаної вище інформації містяться у складі пропозиції Скаржника, зокрема: - договiр про надання послуг з прибирання та пiдмiтання вулиць мiж ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» та ОСББ «СЕЧЕНI»; - Копії повідомлень з квитанцією про прийняття працівників. - Копія договору з «Рафанда». Директор Керівник Пастухов В.Ф.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2021 10:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2021 20:36
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2021 09:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9068-р/пк-пз від 26.04.2021. Повернуто учасників на кваліфікацію
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УЖ МЕНЕДЖЕР", Пастухов Валерій Федорович 380502863271 uzh.menager@yahoo.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження про відміну процедури закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику"

Номер: 27df1a0b8bac4b6da2140dc0ba6c27a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-09-007471-c.a3
Назва: Оскарження про відміну процедури закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику"
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “УЖ МЕНЕДЖЕР” 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 14, «Б», ідентифікаційний код юридичної особи 41650954 р/р UA 953123780000026001053804685 в Закарп. РУ ПАТ КБ "ПриватБанк", м. Ужгород, МФО 312378 вих. № 3007/1 від 30 липня 2021 р. До: Органу оскарження - Антимонопольного комітету України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “УЖ МЕНЕДЖЕР” Код ЄДРПОУ: 41650954 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 14, «Б», e-mail: uzh.menager@yahoo.com, факс (0312) 630412, телефон для контактів +380502863271; Замовник: ВОЛОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 04350240 Місцезнаходження: 89100, Закарпатська область, смт. Воловець, вул. Пушкіна, 7 Контактна особа: Надія Щербей Телефон: +380999675899, E-mail: vselrada@ukr.net Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-09-007471-c «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 Послуги з утримання територій)». Скарга на неправомірні рішення Замовника ВОЛОВЕЦЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ ВОЛОВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ проводиться процедура закупівлі: Відкриті торги на «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 Послуги з утримання територій)». Згідно аукціону переможцем торгів стало Товариство з обмеженою відповідальністю «УЖ МЕНЕДЖЕР», код ЄДРПОУ 41650954 (далі - Скаржник). Пропозицію Скаржника два рази було відхилено Замовником, та Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України згідно рішення № 13554-р/пк-пз від 15.06.2021 зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УЖ МЕНЕДЖЕР" за процедурою закупівлі — "Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021- 03-09-007471-c. Натомість Замовник на підставі Протоколу №19 від 20.07.2021р. прийняв рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі таких послуг. Товариство з обмеженою відповідальністю УЖ МЕНЕДЖЕР», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 Послуги з утримання територій)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР», є рішення Замовника стосовно відміни процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 Послуги з утримання територій)». Рішення Замовника оформлене Протоколом № 19 від 20.07.2021р. засідання тендерного комітету є неправомірним, оскільки підстава для відміни закупівлі є формальною та незаконною, а саме: Надаючи відповідь на Наказ Державної аудиторської служби № 215 від 02.07.2021р., Замовник вказав (відповідь розміщена на сайті проведення закупівлі): Тендерний комітет Воловецької селищної ради, розглянув рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій), яку опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-09-007471-c . За результатами розгляду інформуємо про наступне. Забезпечення належного стану території територіальної громади є вкрай важливим. Своєчасний покіс трави, підмітання та прибирання вулиць та тротуарів, вивезення гілок, трави та листя сприятиме не лише очищенню територій від бруду, бур’янів та захисту повітря від їх алергенного впливу, а ще покращить санітарний стан довкілля. Очистка вулиць та тротуарів від снігу та льоду, підсипка вулиць та тротуарів під час ожеледиці дасть можливість своєчасного та безпечного проїзду автотранспорту, а також безперешкодного пересування вулицями та провулками населення громади. Перелік послуг з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику визначались на підставі аналізу фактичних потреб у попередніх періодах, а також на підставі наявних потреб на 2021 рік . Послуги повинні бути якісними та надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм та правил з додержанням Законів України «Про благоустрій населених пунктів України», «Про охорону навколишнього природного середовища», Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України №105 від 10.04.2006 р, «Правил благоустрою та утримання територій населених пунктів Воловецької селищної ради», затверджених рішенням сесії селищної ради від 17.05.2011 № 114 із змінами, Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць та інших діючих будівельних та санітарних норм і правил , державних стандартів, технічних умов. У зв’язку з реорганізацією сільських рад с. Гукливий та Скотарське, шляхом приєднання до Воловецької селищної ради, територія громади збільшилась, відповідно і кількість послуг. За рахунок збільшення обсягу послуг в порівнянні з попереднім періодом, збільшився розмір бюджетного призначення, який затверджений рішенням Воловецької селищної ради №22 від 23.12.2020 року (посилання https://volovec-miskrada.gov.ua/docs/606937/ Рішення сесій №22 «Про бюджет Воловецької селищної територіальної громади на 2021 рік (код бюджету – 07532000000)». Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі. Для встановлення очікуваної вартості використовувались ціни власних попередніх закупівель так і ціни відповідних закупівель, інформація про які міститься в електронній системі Прозоро. Таким чином, Замовником підтверджено проведення даного тендеру та потребу у закупівлі послуг. Крім того, Стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачає обов’язок замовника відмінити тендер, в тому числі і торги, у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Про те, що це обов’язок, а не право, свідчить як конструкція правової норми, так і принципи публічних закупівель, такі як максимальна економія, ефективність та пропорційність, запобігання зловживанням. В той же час, частина 3 ст. 32 Закону визначає, що про відміну тендеру з цієї підстави має бути чітко зазначено в тендерній документації. В такому разі замовник, прийнявши відповідне рішення про відміну торгів через відсутність подальшої потреби, протягом одного робочого дня мусить зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. Однак, все ж прийняттю уповноваженою особою або тендерним комітетом протоколу про відміну торгів має передувати отримання відомостей щодо обставин, які вказують на відсутність подальшої потреби у закупівлі. На власному веб – сайті Воловецької селищної ради (посилання https://volovec-miskrada.gov.ua/docs/850168/) Замовник розмістив Рішення виконавчого комітету №140 «Про відміну тендеру на закупівлю послуг», посилаючись на доповідну записку начальника відділу архітектури, містобудування, земельних ресурсів, комунального майна і господарства та захисту довкілля селищної ради Бирак Г.В., у відповідності до вимог ст.ст. 2, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про постійно діючий комітет з конкурсних торгів для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг з державні кошти», що затверджене розпорядженням селищного голови Воловецької селищної ради № 30 від 14. 12. 2015 року (з наступними змінами від 24.01.2020 року та від 16.02.2021 року), керуючись ст. ст. 28, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Воловецької селищної ради вирішив відмінити тендер на закупівлю послуг - «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані замовнику (ДК 021:2015:77314000-4 – Послуги з утримання територій» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в таких послугах. Замовник не довів та документально не підтвердив на яких підставах грунтується доповідна записка Бирак Г.В., які підстави призвели до відсутності подальшої потреби в таких послугах. Відміна процедури закупівлі торгів за даних умов, є способом ухилення від виконання рішення Органу оскарження та не сприяє забезпеченню принципів відкритості та прозорості, на яких базуються запроваджена процедура відкритих торгів, і тим самим спотворює/нівелює владні повноваження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як спеціального органу у спірних правовідносинах. З моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції такого учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" неможливо відмінити процедуру закупівлі в порядку, передбаченому в п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України" "Про публічні закупівлі", оскільки вважається, що процедурі укладення договору відбулась, і відміна тендеру можлива тільки шляхом припинення договірних правовідносин з підстав невиконання договору або неможливості його виконання, що в даному випадку не має місце. Рішенням № 137 від 19 липня 2021 року Виконавчим комітетом Воловецької селищної ради Закарпатської області прийнято рішення Схвалити та Подати Програму «Утримання об’єктів благоустрою населених пунктів Воловецької територіальної громади» на 2021-2025 роки на затвердження сесії селищної ради. Метою Програми є визначення основних завдань та заходів, спрямованих на забезпечення належного технічного, санітарного та екологічного стану об’єктів благоустрою, збереження об’єктів благоустрою та забезпечення безпечних умов життєдіяльності в територіальній громаді, реалізація яких дозволить поліпшити загальний благоустрій територій, санітарний та естетичний стан населених пунктів громади. Основними завданнями Програми є: - очищення територій населених пунктів територіальної громади від сміття, прибирання та підмітання вулиць , тротуарів, місць загального користування; - прибирання та очищення вулиць , тротуарів, місць загального користування у зимовий період від снігу та льоду; - очищення сміттєвих урн від сміття; - викошування газонів та зелених зон, очищення газонів та квітників, висаджування квітів, дерев та інших зелених насаджень, збір та вивезення опалого листя, санітарна та омолоджувальна обрізка дерев та кущів, побілка дерев; - очищення канав та кюветів вздовж доріг; - облаштування майданчиків під сміттєві баки, встановлення сміттєвих баків та урн; - встановлення лавочок вздовж тротуарів, в паркових зонах та облаштування дитячих та спортивних майданчиків; - утримання, ремонт та реконструкція мережі вуличного освітлення (посилання https://volovec-miskrada.gov.ua/docs/849678/ ). Тобто Замовник, ще раз вказує на потребу закупівлі заходів, спрямованих на забезпечення належного технічного, санітарного та екологічного стану об’єктів благоустрою. Окремо хочемо зазначити, що кошти територіальної громади на 2021 рік на дані потреби призначалися Четвертою сесією восьмого скликання, згідно рішення №22 від 23 грудня 2020 року, та сесії на відміну потреб в даних послугах або перерозподіл коштів на іншу програму, щодо благоустрою території до 20.07.2021р. не було. 19 травня 2021р. Замовник обґрунтувавши застосування переговорної процедури https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-19-002427-c (П.4 Розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. У зв’язку з наявністю підстав, передбачених пункту 3, частини 2, статті 40 Закону, найбільш оптимальною процедурою для закупівлі послуг є переговорна процедура закупівлі. Переговорна процедура застосовується, як виняток, у разі наявності підстав, визначених статтею 40 Закону. Станом на сьогодні, один із учасників ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» подав скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Скаргу взято до розгляду на 26 квітня 2021 року. Отже у замовника виникла нагальна потреба, у зв’язку з якою у замовника немає змоги вчасно завершити проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів, на 2021 рік, тому тендерним комітетом було прийнято рішення провести процедуру закупівлі відповідно до пункту 3, частини 2, статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується». Відповідно до технічного завдання (додаток 4 до тендерної документації) закупівлі послуги: «Послуги з благоустрою територій, що підпорядковані Замовником» передбачені ряд робіт, в тому числі : прибирання та підмітання вулиць, прибирання місць загального користування, підмітання та прибирання узбіччя, підмітання та прибирання тротуарів, очищення урн від сміття, перевезення сміття автотранспортом та інші. Якщо не виконувати ці роботи вчасно то територія яка підпорядкована Замовнику опиниться в кучі сміття та призведе до антисанітарії. Тим паче в такий період коли країна знаходиться в епідеміологічному стані із-за захворюваності населення на Covid -19. Тому негайне виконання робіт, цільове освоєння бюджетних коштів та попередження вищезгаданих соціальних обставин є передумовами нагальної потреби у здійсненні такої закупівлі. Відповідно до пункту 3, частини 2, статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у разі нагальної потреби, а саме: «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується». КП ВС «Водоканалсервіс» знаходиться на території територіальної громади. Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід виконання послуг у державному секторі, відповідний адміністративний персонал, техніку, механізми, устаткування, що дає можливість виконувати роботи вчасно та якісно,. КП ВС «Водоканалсервіс» подало всі документи, які вимагались у запрошенні до переговорів. Подана інформація підтверджує, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. У зв’язку з вище наведеним сторони погодились на закупівлю послуг «Послуги з утримання територій, що підпорядковані Замовнику» на період з 26 квітня по 10 травня 2021 р.) Замовник уклав договір з КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОВЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ "ВОДОКАНАЛСЕРВІС" на суму 880 000, 00 грн. всупереч поданим пропозиціям на відкриті торги. Тобто Замовник заключив договір з постачальником послуг, який надає послуги дорожче, а ніж компанія переможець торгів, хоча переможець в повній мірі підтвердив виконання аналогічних договорів вчасно та якісно. Повне беззаконня зі сторони Замовника. Та ще раз Замовник підтвердив нагальну потребу в благоустрою населеного пункту. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищеописаного, вважаємо, що Замовником було порушено положення Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну процедури закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів, що підпорядковані Замовнику (ДК 021:2015: 77314000-4 Послуги з утримання територій)» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-2021-03-09-007471-c. 3. Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги. Додатки до Скарги: 1. Рішення Замовника про відміну торгів; 2. Додаток до рішення №137 від 19.07.2021р. ПРОГРАМА утримання об’єктів благоустрою населених пунктів Воловецької територіальної громадя на 2021-2025 роки; 3. Рішення сесій №22 «Про бюджет Воловецької селищної територіальної громади на 2021 рік (код бюджету – 07532000000)». 4. Договір та додаткова угода з КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОВЕЦЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ "ВОДОКАНАЛСЕРВІС". *Вся інформація та документи, за цією скаргою знаходяться в публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-09-007471-c Директор Пастухов В.Ф.
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 12.08.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.08.2021 18:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.08.2021 16:15
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2021 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасовано рішення про про відміну відкритих торгів
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УЖ МЕНЕДЖЕР", Пастухов Валерій Федорович 380502863271 uzh.menager@yahoo.com