-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні найменування, найменування юридичних осіб - нерезидентів України, а також найменування та назви міжнародних або іноземних нормативних актів, технічних документів, стандартів, регламентів, директив тощо можуть виконуватися та зазначаються у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею.
Торги відмінено
232 632.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 163.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 163.16 UAH
Номер:
dc047c647e4c4c18a7199abbdffbc447
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2021 00:00
Період моніторингу:
23.07.2021 11:07 - 14.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.07.2021 № 409
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.07.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 23.07.2021 № 409
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-03-09-006343-c 09.03.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни тендеру встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 32 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи, передбачені частиною першою статті 32 Закону, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; наявності підстав для відміни тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Костянтинівської сільської ради (далі - Замовник) (ID плану: UA-P-2021-03-06-000075-c); тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету 09.03.2021 (протокол № 52); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: Мале приватне підприємство «Ритм», ПП «МЕНАДА»; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 22.04.2021 № 8766, від 02.06.2021 № 12348; повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2021; пояснення Замовника від 26.07.2021, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог частини шостої статті 33 Закону Замовником не укладений договір про закупівлю протягом 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім того, враховуючи пояснення Замовника, отримані під час проведення моніторингу, встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 32 Закону Замовник не відмінив тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів.
Період усунення порушень:
27.07.2021 10:38 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 10:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вжито заходів щодо усунення порушення
Дата публікації звіту:
02.08.2021 14:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.08.2021 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
9ed7dade476a4813be32862f16410bf2
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
Дата опублікування:
23.07.2021 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Просимо пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель договору про закупівлю, щодо якого Костянтинівською сільською радою оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з ПП «МЕНАДА».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.