• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт будівлі Маловисківської ЗОШ № 3 І-ІІІ ступенів (утеплення фасадів, покрівлі, заміна вікон та дверей) по вул. 20 років Жовтня, 3, м. Мала Виска, Кіровоградської області. Коригування"

Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником. Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 53 709,00 грн. (п’ятдесят три тисячі сімсот дев’ять гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).

Торги відмінено

10 742 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 711.00 UAH
Номер: 26dc418aca5a4bf683c018b168dfd2b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-21-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.04.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 21.04.2021 11:16 - 18.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 20.04.2021 № 186 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.04.2021 № 186 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-05-009590-с 03.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 140-64-65, sugarenkoinna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 та абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 27.04.2021, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.04.2021, Замовником прийнято рішення про скасування даної процедури закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затвердженою протоколом тендерного комітету від 05.03.2021 та змінами до неї, затвердженими протоколом тендерного комітету від 19.03.2021 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Осмос-Буд» (далі – ТОВ «ОСМОС-БУД»), протокол засідання тендерного комітету від 06.04.2021, протокол засідання тендерного комітету від 27.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2021, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 1, пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилено учасника процедури закупівлі ТОВ «ОСМОС-БУД», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та вимогам тендерної документації. Так, згідно частини 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження інформації про відповідність встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовником визначено, що учасник повинен надати довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів). На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про власну техніку, Учасник повинен надати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). ПП «Осмос-Буд» на виконання вище встановлених вимог, у складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку від 19.03.2021 № 24 про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази під порядковим номером 40 якої зазначено наявність плиткорізу електричного з водяним охолодженням LEX LXTC 230 (92 см. Довжина різу) та під порядковим номером 44 – риштування рамне в комплекті (375 кв.м) із зазначенням приналежності – власне. Проте, документ, що посвідчує право власності (обліку) даного майна, як це передбачено вищезазначеними нормами Додатку 3 до тендерної документації, учасником ПП «Осмос-Буд» не надано. Крім того, згідно частини 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження інформації про відповідність встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати довідку у формі табл. 1.3, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів на будівництво, капітальний ремонт, реконструкцію. Учасники мають надати копії аналогічних договорів (кількість - за бажанням Учасника), указаних в довідці (з періодом виконання 2019 – 2020 роки, з копіями додатків до них у разі наявності таких). ПП «Осмос-Буд» на виконання вище встановлених вимог, у складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку від 19.03.2021 № 21 про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено два договори 2019 року, укладені з ТОВ «Катеринославські меблеві майстерні» та з ТОВ «РБК ІНТЕРРЕСУРСИ». На вищезазначену вимогу Замовника ПП «Осмос-Буд» надало копії зазначених у довідці договорів, в тому числі: Договір від 25.03.2019 № 197, укладений з ТОВ «Катеринославські меблеві майстерні», де у п. 2.1, п.13.12.1 зазначено «Додаток № 1 Кошторисна документація», у п. 13.12.2 зазначено «Додаток № 2 План-графік виконання робіт» та Договір від 06.11.2019 № 211 укладений з ТОВ «РБК ІНТЕРРЕСУРСИ» де у п. 2.1, п.13.12.1 зазначено «Додаток № 1 Кошторисна документація». Однак, копії додатків, указаних в аналогічних договорах, даним учасником у складі тендерної пропозиції не оприлюднено. Також, згідно частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій лист-згоду на віднесення допущених Учасниками помилок до формальних (несуттєвих). Згідно частини 4 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що підтверджується гарантійним листом Учасника у складі тендерної пропозиції. Згідно частини 7 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, про що має бути в складі тендерної пропозиції відповідна довідка. Згідно частини 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає письмову згоду з істотними умовами договору. Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «Осмос-Буд» відсутній лист-згода на віднесення допущених Учасниками помилок до формальних (несуттєвих), відсутній гарантійний лист про те, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відсутня довідка про дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля та відсутня письмова згода з істотними умовами договору, чим не підтверджено вищезазначені вимоги тендерної документації. Крім того, згідно п.1.7 розділу «Інші вимоги до учасників» Додатку 4 до тендерної документації визначено вимогу стосовно надання учасниками календарного плану виконання робіт (складається подекадно (10 днів) з урахуванням обсягів запланованих робіт та трудозатрат на їх виконання із зазначенням виконавця робіт (у тому числі субпідрядних організацій) у відповідності до розрахунку ціни наданої Учасником тендерної пропозиції). Слід зазначити, що ПП «Осмос-Буд», згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, надано Тендерну пропозицію від 24.03.2021 № 31 із вказаною ціною та строком виконання робіт, що складає 49 днів. Однак, на виконання вищевказаного п.1.7 Додатку 4 до тендерної документації ПП «Осмос-Буд» надано Календарний план виконання робіт відповідно до якого розрахунок на виконання визначених Замовником складає 7 декад, тобто 70 днів, що не відповідає розрахунку, наданому даним учасником у своїй Тендерній пропозиції. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 27.04.2021, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.04.2021, Замовником прийнято рішення про скасування даної процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 13.05.2021 14:53 - 28.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2021 14:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації звіту: 13.05.2021 21:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 14.05.2021 09:19

Запити/Пояснення