-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція приміщення їдальні Куяльницької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
5 202 215.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 104 044.30 UAH
мін. крок: 2% або 104 044.30 UAH
Номер:
01b4794d5ca3415b94e12574fa93cdc1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-15-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.06.2021 00:00
Період моніторингу:
15.06.2021 16:27 - 09.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
15.06.2021 № 392
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.06.2021№ 392
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-05-001392-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.03.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття; протокол засідання тендерного комітету від 25.03.2021 про визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2021; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 16.04.2021 №8244-р/пк-пз; договір про закупівлю від 22.04.2021 №27; пояснення, надані Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, через електронну систему закупівель 22.06.2021 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
01.07.2021 15:28 - 16.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2021 15:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-001392-c в ході моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів за предметом: «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області», встановило порушення пункту 9 частини другої статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
З огляду на встановлене порушення, відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) зазначає, що до 16 квітня 2021 року не було технічної можливості відобразити інформацію в оголошенні про проведення відкритих торгів щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Замовник зобов’язується здійснювати в подальшому заходи щодо недопущення таких порушень.
Дата публікації звіту:
06.07.2021 08:21
Запити/Пояснення
Номер:
89e7db7bf5ef46ab96803a4a2e3a0a88
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.06.2021 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-05-001392-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
21979b02287647daabb18ea3e386cda2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.06.2021 15:23
Опис:
Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Відділ) згідно положення про Відділ, затвердженого рішенням Куяльницької сільської ради від 21.01.2021 року № 410-VIII, є структурним підрозділом Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – сільська рада), який у своїй діяльності керується рішеннями сесій сільської ради, прийнятих в межах її повноважень.
Відділ наголошує, що власний веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, очікувана вартість предмета закупівлі – відсутній. Для оприлюднення інформації використовується веб-сайт сільської ради (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/).
У Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не конкретизовано ні спосіб, ні вимоги щодо форми розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Більш того, зазначена норма не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
Всю інформацію щодо об’єкта «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» можна прослідкувати наступним чином.
Рішенням сільської ради від 20.02.2020 року № 4038-VII об’єкт: «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» був включений до розподілу коштів бюджету розвитку за об’єктами у 2020 році по Куяльницькій сільській раді Подільського району (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/?p=18076).
Згідно цього рішення був виготовлений проект на реконструкцію приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області. Проект пройшов експертизу, про що свідчить експертний звіт від 29 квітня 2020 року №0366-20/ПРОЕКСП (скан-копія додається). Рішенням виконавчого комітету сільської ради від 14.07.2020 року №100 був затверджений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» на суму 5 749 258.00 гривень (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/?p=22792).
Відповідно до рішення Одеської обласної ради від 19 лютого 2021 року № 107-VIII «Про внесення змін до рішення Одеської обласної ради від 24 грудня 2020 року №43-VIII «Про обласний бюджет Одеської області на 2021 рік» фінансування робіт по об’єкту «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» повинно здійснюватися за рахунок субвенцій з обласного бюджету на виконання інвестиційних проектів.
Розпорядженням Куяльницького сільського голови від 04.03.2021 року №70/21 були внесені зміни до видаткової частини бюджету Куяльницької сільської територіальної громади на 2021 рік по спеціальному фонду за головним розпорядником коштів – Відділ КПКВ 1217363 «Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», в тому числі:
КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» в сумі 5 749 258.00 гривень (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/?p=32847).
Рішенням сільської ради від 22.04.2021 року № 974-VIII об’єкт «Реконструкція приміщення їдальні Куяльницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області» був включений до об’єктів розподілу коштів субвенцій з обласного бюджету на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку Куяльницької сільської територіальної громади за об’єктами у 2021 році (https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/?p=32847).
Куяльницький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області – являє собою комунальний опорний навчальний заклад, який не мав їдальні, тому необхідність в її реконструкції була вкрай необхідною.
Номер:
3e43401c67eb49cab180916b0af73b7f
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.06.2021 15:38
Опис:
експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту "Реконструкція приміщення їдальні Куяльницької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул.Куяльницька, 65-а, с.Куяльник Подільського району Одеської області"