-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція приміщення їдальні Куяльницької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Куяльницької сільської ради за адресою: вул. Куяльницька, 65-а, с. Куяльник Подільського району Одеської області
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
5 202 215.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 104 044.30 UAH
мін. крок: 2% або 104 044.30 UAH
Період оскарження:
05.03.2021 09:36 - 18.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо відміни рішення про визначення переможця
Номер:
32e259d2321043fc9eda3edf9fd59490
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001392-c.c8
Назва:
Скарга щодо відміни рішення про визначення переможця
Скарга:
За результатами розгляду пропозиції Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем торгів процедури на закупівлю робіт ФОП Діордій І.О., що було прийнято на підставі протоколу засідання тендерного комітету № 19 від 25.03.2021 року . Скаржник ТОВ «БК Фрегат» не згоден з рішенням тендерного комітету Замовника. Скарга в прикріплених документах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Куяльник.docx 03.04.2021 14:27
- Скарга АМКУ Куяльник.PDF 03.04.2021 14:27
- Платіжне доручення.pdf 03.04.2021 14:37
- Платіжне доручення.pdf 03.04.2021 14:38
- sign.p7s 03.04.2021 14:40
- рішення від 07.04.2021 № 7118 + лист Замовнику.pdf 07.04.2021 20:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 № 8244.pdf 19.04.2021 19:25
- рішення від 16.04.2021 № 8244.pdf 21.04.2021 20:13
- заперечення на скаргу 12.04.2021 16:40
- заперечення на скаргу 12.04.2021 16:40
- копія листа від ТДВ "Пасавтотранс" 12.04.2021 16:40
- роздруківка з реєстру 12.04.2021 16:40
- копія витягу з реєстру платника податків 12.04.2021 16:40
- Копія договору з "Федерал" 12.04.2021 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2021 14:35
Дата розгляду скарги:
16.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.04.2021 20:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.04.2021 20:13
Вимога
Є відповідь
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Номер:
4ac0359150684d0c80cd8868d343675e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001392-c.c7
Назва:
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Вимога:
Щодо «Дана Вимога не стосується кваліфікації учасника».
Учасник ФОП Діордій І.О. не надав документи щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) саме договору №38 від 08.07.2020р (який вказано в довідці про аналогічний договір), а надав Довідку про вартість виконаних робіт КБ-3 від 08.06.2020р та договір від 08.06.2020р.
Договірна ціна, локальний кошторис, дефектний акт, акт виконаних робіт КБ-2, форма КБ-3 виконані в Програмному комплексі АВК-5 редакції 3.5.4., який розповсюджується розробником з 09.12.2020 року.
Надані документи ніяк не могли бути складені в Програмному комплексі АВК-5 редакції 3.5.4 в період між 08.06.2020р та 29.06.2020 р., а лише після 09.12.2020 року
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2021 23:18
Вирішення:
Шановний Скаржник. Повідомляємо Вас про те що учасником ФОП ДІОРДІЙ ІРИНА ОЛЕГІВНА надано підтвердження виконання аналогічного договору згідно умов, які прописані Замовником в тендерній документації, а саме в Додатоку 4. ФОП ДІОРДІЙ ІРИНА ОЛЕГВІНА надала довідку згідно Додатку 4, яка називається «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів». Замовником перевірена надана інформація, тобто ми зв’язалися з контрагентом по цьому договору. який підтвердив наявність виконання робіт по цьому договору.
Звертаємо увагу, що підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору переможцем здійснювалось шляхом надання копії договору №38 від 08.07.2020р. (замовник ТДВ «Пасавтотранссервіс»), копії довідки КБ-3 від 08.06.2020р та копії акта виконаних робіт КБ-2 від 29.06. 2020р. Скаржник акцентує увагу на тому, що у відповідності до Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1, форма КБ-3 - Довідка про вартість виконаних будівельних має бути складена після підписання форми КБ-2, як свідоцтво про проведення оплати робіт.
Звертаємось до норм Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1, а саме, до п. 1.2., який зазначає, що цей стандарт носить обовʼязковий характер при визначенні вартості будівництва обʼєктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Всі інші випадки застосування норм Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1 обумовлюються договором (п. 1.3 Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1).
ТДВ «Пасавтотранссервіс», що є замовником за договором №38 від 08.07.2020 р., не є бюджетною організацією і будівництво за договором проводилось за рахунок коштів підприємства без залучення бюджетних або кредитних коштів під держані гарантії, в договорі №38 від 08.07.2020 р. немає домовленості сторін керуватися нормами Нацстандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1. Отже, Нацстандарт України ДСТУ Б Д.1.1-1, як нормативно-правовий акт, не є тим документом, який регулює договірні відносини між двома субʼєктами господарювання, які не мають жодного стосунку до бюджетних коштів.
Умовами договору взагалі не передбачено складання виконавцем робіт довідки КБ-3, проте вона була складена і надана ТДВ «Пасавтотранссервіс» з ознайомчою метою (технічно зручна форма для викладення інформації стосовно вартості будівництва) і не тягне собою жодних юридичних наслідків.
Звертаємо увагу на вимоги п. 1 розділу 3 Тендерної документації, які встановлюють, що документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі у вигляді електронного(их) файлу(ів). Скан-копія документу має бути належної якості, щоб на ній можна було прочитати весь текст документа, чітко було видно всі реквізити.
Зазначаємо, що переможцем процедури закупівлі вищезазначені вимоги Тендерної документації були виконані, адже ФОП Діордій І.О. надала наступні документи: Договірна ціна, локальний кошторис, дефектний акт від 08.06.2020 р; - форма КБ-3 від 08.06.2020 р; - акт виконаних робіт КБ-2 від 29.06. 2020р.
Жодна норма Закону України «Про публічні закупівлі», податкового законодавства, Тендерної документації не вимагає створення документів в конкретно визначеній версії програмного забезпечення. Виготовлення певних документів за допомогою програмного забезпечення більш пізньої версії не може слугувати доказом підробки документів. Адже, на документах наявні підписи і печатки обох сторін договору. Замовник за договором не заявив жодних претензій щодо виконання договору, його змісту або форми. Недостовірною вважається інформація, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, тобто містить відомості про події та явища, яких не існувало взагалі або які існували, але відомості про них не відповідають дійсності (неповні або перекручені).
Скаржник стверджує про надання недостовірної інформації ґрунтуючись на здогадках, на ймовірному припущенні, що документи підроблені і містять в собі недостовірну інформацію.
Той самий п. 1 розділу 3 Тендерної документації зазначає про наявність кримінальної відповідальності за підробку документів згідно з статтею 358 Кримінального кодексу України.
П. 2 статті 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод визначає, що "кожен, кого обвинувачено у вчиненні кримінального правопорушення, вважається невинуватим доти, доки його вину не буде доведено в законному порядку". Стаття 17 Кримінального кодексу України встановлює презумпцію невинуватості та забезпечення доведеності вини наступним чином:
1. Особа вважається невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому цим Кодексом, і встановлено обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили.
2. Ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні кримінального правопорушення і має бути виправданим, якщо сторона обвинувачення не доведе винуватість особи поза розумним сумнівом.
3. Підозра, обвинувачення не можуть ґрунтуватися на доказах, отриманих незаконним шляхом.
4. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на користь такої особи.
5. Поводження з особою, вина якої у вчиненні кримінального правопорушення не встановлена обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили, має відповідати поводженню з невинуватою особою.
Тому підстав для відміни рішення про визначення переможця відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Номер:
48f1d3c014004b53a6ba699610f7eb9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001392-c.c6
Назва:
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Вимога:
Згідно п.2,8,9 Додатку 8 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»:
«2. Об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1 незначні наслідки
8.Показник розміру кошторисного прибутку приймається згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16.
9.Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій приймається згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16.»
На вимогу Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Учасником ФОП Діордій І.О. надано файл 98.imd з розрахунком договірної ціни.
Показник розміру кошторисного прибутку та показник розміру адміністративних витрат прийнято Учасником ФОП Діордій І.О. не як для реконструкції (ремонту), а як для нового будівництва об’єктів класу наслідків СС3 (відповідно 20 грн./люд.год та 1,79 грн./люд.год), що суперечить вимогам тендерної документації, а саме п.2,8,9 Додатку 8 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ».
Згідно вимогам Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2021 23:03
Вирішення:
Вимога про скасування рішення про визначення переможцем ґрунтується на твердженні щодо невідповідності інформації зазначеної переможцем ФОП Діордій І.О. в кошторисній документації викладеної в файлі 98.imd вимогам Технічного завдання Замовника. А саме, показник розміру адміністративних витрат прийнято ФОП Діордій І.О. не як для реконструкції (ремонту) - клас наслідків (відповідальності) СС1, а як для нового будівництва об’єктів класу наслідків СС3. Нормативно-правове обґрунтування скаржника базується на нормах Технічного завдання Замовника та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Ретельно проаналізувавши дану вимогу про скасування рішення про визначення переможцем зазначаємо наступне.
Дійсно, ФОП Діордій І.О. у складі тендерної пропозиції надано файл 98.imd з розрахунком договірної ціни, що був виготовлений на відмінному від вимог Замовника (АВК-5 редакції 3.5.4.) програмному забезпеченні. Враховуючи цю невідповідність програмного забезпечення, при перевірці файлу imd в «інших затратах» ФОП Діордій І.О. встановлено суму в «явному» вигляді, тобто сума витрат внесена переможцем вручну, а не розрахована автоматично, власне, що не заборонено нормами чинного законодавства. При перевірці Замовником розрахунків встановлено, що ці суми відповідають коефіцієнтам для класу наслідків СС1. Тому всі розрахунки є вірними і такими, що відповідають вимогам Технічного завдання Замовника.
Звертаємо увагу, що п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджує перелік формальних помилок, зокрема: 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Допущення таких помилок не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Отже, зауваження скаржника щодо невідповідності інформації зазначеної переможцем ФОП Діордій І.О. в кошторисній документації викладеної в файлі 98.imd вимогам Технічного завдання Замовника та розрахунків в Програмному комплексі АВК-5 редакції 3.5.4. є несуттєвими і такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Також нагадуємо, що в момент підписання договору кошторисна документація, дозвільна документація, тощо, ретельно і прискіпливо перевіряється Замовником на предмет відповідності нормам чинного законодавства, обґрунтованості та справжності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Номер:
a2740bb8d9874f3db9a6b10c996276f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001392-c.c5
Назва:
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Вимога:
Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «п7.Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг):
«Разом з довідкою учасник надає оригінал листа від субпідрядника/співвиконавця про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені.»
Замовник погоджується, що «Дійсно, ФОП ДІОРДІЙ І.О. на момент розгляду тендерної пропозиції не було зареєстровано вид економічної діяльності КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель. … учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Користуючись цим правом ФОП ДІОРДІЙ ДІОРДІЙ І.О. надала довідку про залучення субпідрядника ТОВ «Сантоша», у якого згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, вид економічної діяльності за КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель, дані якого знаходяться у відкритому доступом Реєстрі ЄДРПОУ за посиланням…
Отже, твердження скаржника про невідповідність переможця кваліфікаційним вимогам є безпідставною.».
В документах тендерній пропозиції, ТОВ «Сантоша» листом зі згодою погоджується виконувати тільки електромонтажні та верхолазні роботи.
Листів про згоду виконувати роботи протипожежного призначення від субпідрядника/співвиконавця (ТОВ «Сантоша» чи іншого) немає.
Листів про згоду виконувати роботи відповідно виду економічної діяльності КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель від субпідрядника/співвиконавця немає.
Листів про згоду виконувати роботи (наприклад , штукатурнi роботи, установлення столярних виробів, покриття пiдлоги й облицювання стін, малярнi роботи, покрiвельнi роботи) від субпідрядника/співвиконавця немає.
Тобто порушено вимоги тендерної документації «п.7 Інформація про субпідрядника/ співвиконавця ».
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2021 22:39
Вирішення:
Шановний Скаржник.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону саме під час укладення договору про закупівлю переможець повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що договір між замовником та переможцем ще не укладався. Тому не можна давати оцінку подіям, що ще не відбулись.
Також абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В свою чергу згідно частини 7 статті 17 Закону у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Номер:
364b4502eb1f408fb4895f1d504ba167
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001392-c.c4
Назва:
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Вимога:
Учасник ФОП Діордій І.О. надано файл 4480_ФОП_ДІОРДІЙ_І_О_Гарантія_17_03_2021 (3).rar з банківською гарантією. Банківська гарантія надана не в повному обсязі та не містить ні довіреність на право підпису уповноваженою особою, ні ліцензії НБУ, як банківські гарантії (в повному обсязі) від того ж самого банку в пропозиціях ТОВ_ІМПОРТСТРОЙ, ПП_УКРБУДСЕРВIС_I_КО.
Тобто не можуть так відрізнятися банківські гарантії від того ж самого банку (дві зовсім схожі (за складом та змістом) та в повному обсязі , а третя містить тільки частину даних). Тобто, мабуть, Учасник ФОП Діордій І.О. надав банківську гарантію не в повному обсязі, що суперечить Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства).
Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису.
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2021 22:39
Вирішення:
Вимога про скасування рішення про визначення переможцем ґрунтується на твердженні щодо неповного обсягу банківської гарантії. Нормативно-правове обґрунтування скаржника базується на власному переконанні.
Звертаємо Вашу увагу, що Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачена вимога щодо оформлення банківської гарантії «у тому вигляді, в якому гарантія була отримана учасником у банку». В ЗУ «Про публічні закупівлі» правове регулювання щодо оформлення та повноти змісту банківської гарантії відсутнє.
Звертаючись до норм господарського законодавства, гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
До відносин банківської гарантії в частині, не врегульованій господарськими нормами застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України, які також не висувають вимог щодо форми та повноти змісту гарантії.
Водночас, подана гарантія ФОП Діордій І.О. містить всі реквізити, встановлені Постановою НБУ, а саме:
- назву документа;
- номер, дату та місце складання;
- повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки, його місцезнаходження;
- назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий
або літерний код іноземної валюти відповідно до Класифікатора;
- суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
- дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів)
договору або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), або посилання на
тендерну документацію про проведення тендера, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії;
- назву бенефіціара (для бенефіціара фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), його місцезнаходження або місце проживання (за наявності такої інформації;
назву банку-гаранта;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим;
умови, за яких надається право вимагати платіж;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі
потреби);
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії
принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом;
підпис і відбиток печатки банку-гаранта (у разі оформлення та
надання гарантії на паперовому носії) або електронні цифрові
підписи (у разі надання гарантії за допомогою систем "клієнт -
банк", "клієнт - Інтернет - банк", "телефонний банкінг";
інші умови.
Враховуюче вище наведене Замовник вважає дану підставу для відхилення переможця не аргументованою. Вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Номер:
62b95c8378e64c73ab083a520f3c3a54
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001392-c.c3
Назва:
вимога щодо відміни рішення про визначення переможця
Вимога:
Учасник ФОП Діордій І.О. надав документи щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
-Договірна ціна, локальний кошторис, дефектний акт від 08.06.2020р;
-форма КБ-3 від 08.06.2020р;
-акт виконаних робіт КБ-2 від 29.06. 2020р.
Договірна ціна, локальний кошторис, дефектний акт, акт виконаних робіт КБ-2, форма КБ-3 виконані в Програмному комплексі АВК-5 редакції 3.5.4.
Зауважуємо, згідно посилання на сайт розробника https://avk5.com.ua/news.htm, Програмний комплекс АВК-5 редакції 3.5.4 розповсюджується з 09.12.2020 року.
Тому ФОП Діордій І.О. надав недостовірну інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що є порушенням вимог тендерної документації «На підтвердження надаються скан-копія(ї) договору(ів) та скан-копія(ї) довідки(ок) про вартість виконаних робіт по капітальному ремонту, або реконструкції, складених за формою КБ-3, що свідчить про належне виконання договору(ів)».
Згідно вимогам Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 12:57
Вирішення:
Дана Вимога не стосується кваліфікації учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
відмінити рішення про визначення Переможцем
Номер:
763f8c15906a4212acaf7680a3de00ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001392-c.c2
Назва:
відмінити рішення про визначення Переможцем
Вимога:
Згідно п.13 ч.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягає господарська діяльність із надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. У відповідності до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, ліцензуванню підлягають, в тому числі послуги із вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), (позиція 65 ДОДАТОК 8 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»)
65.Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю,покриттів та настилів по фермах,м2,4950
Переліком органів ліцензування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 р. № 609, ДСНС визначено органом ліцензування у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Відсутність у учасника такої ліцензії є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»:
Учасник-переможець несе повну відповідальність за наявність/одержання всіх необхідних документів дозвільного характеру на виконання певних видів робіт, згідно з договором про закупівлю, якщо наявність цих документів передбачена законодавством.
Згідно того, що ліцензія ДСНС на роботи протипожежного призначення (зокрема, вогнезахисту) відсутня в документах поданої тендерної пропозиції ФОП Діордій І.О. та в ліцензійному реєстрі ДСНС (додається), ФОП ДІОРДІЙ ІРИНА ОЛЕГІВНА (та її субпідрядник ТОВ «Сантоша») НЕ МАЮТЬ ліцензії ДСНС на послуги із вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення, тобто не можуть в повній мірі виконати роботи згідно технічного завдання (додаток 8) та тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації .
Відповідно до ст.. 14 ч. 9 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиції до участі у закупівлях подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Все вищевказане свідчить про те, що подані пропозиції учасників, крім цінової пропозиції та пов’язаних з нею документів, не можуть бути змінені, доповнені, відредаговані після закінчення прийому пропозицій та проведення аукціону. Вся завантажена інформація вважається остаточною та вичерпною. Невідповідність, виявлена в документації Учасника ФОП Діордій І.О., з приводу відсутності ліцензії ДСНС на послуги із вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення, розглядається Замовником саме на дату розкриття пропозицій, та вважається як невідповідність вимогам документації Замовника.
Згідно вимогам Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
3) переможець процедури закупівлі:
не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;».
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Reestr licenziativ_1.xls 29.03.2021 13:16
Дата подачі:
29.03.2021 13:15
Вирішення:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник-переможець несе повну відповідальність за наявність/одержання всіх необхідних документів дозвільного характеру на виконання певних видів робіт, згідно з договором про закупівлю, якщо наявність цих документів передбачена законодавством.
Проте, згідно із частиною 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону саме під час укладення договору про закупівлю переможець повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що договір між замовником та переможцем ще не укладався. Тому не можна давати оцінку подіям, що ще не відбулись.
Також абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В свою чергу згідно частини 7 статті 17 Закону у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
У відповідності до кошторису вартість робіт з вогнезахисту деревʼяних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах складає 11775,56 гривень, що становить 0,35% від кошторисної вартості тендерної пропозиції і є такою, що значно менша за визначені замовником 20 % аби у учасника виникав обовʼязок надавати інформацію стосовно залученого субпідрядника для виконання робіт протипожежного призначення.
Посилання на норми статті 14 Закону є некоректними, адже звертаємо вашу увагу, що у нас процедура відкритих торгів, а не спрощена закупівля. Проте згідно частини 8 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначаємо, що всі зміни та доповнення до тендерної пропозиції були внесені до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а саме – до 22.03.2021 року. 00:00 год.
Отже, зауваження скаржника щодо відсутності у переможця ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення є недоречними, необґрунтованими і такими, що розцінюються нами як намагання скаржника, зловживаючи правами, наданими чинним законодавством, перешкодити проведенню прозорій процедурі закупівлі послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо відміни рішення про визнання Переможцем
Номер:
aa508596717a4082b25705080b9ac649
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-05-001392-c.c1
Назва:
щодо відміни рішення про визнання Переможцем
Вимога:
Згідно витягу з ЄДР Учасника ФОП Діордій І.О. може здійснювати лише такі види діяльності:
КВЕД 77.33 Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютери
КВЕД 82.19 Фотокопіювання, підготування документів та інша спеціалізована допоміжна офісна діяльність
КВЕД 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.
КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах
КВЕД 47.41 Роздрібна торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах
КВЕД 47.42 Роздрібна торгівля телекомунікаційним устаткованням у спеціалізованих магазинах
КВЕД 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування
КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи
КВЕД 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій
КВЕД 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування
КВЕД 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи (цей клас включає установлення будь-якого устаткування, крім систем енергопостачання, водопостачання, опалення та кондиціонування повітря або промислового устаткування в будівлях і спорудах, монтаж у будівлях і спорудах:ліфтів, ескалаторів, у т.ч. їх ремонт і технічне обслуговування автоматичних і обертових дверей, блискавковідводів, вакуумних очисних систем, термо-, звуко- або віброізоляції).
Тобто, серед них немає КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (цей клас включає: будівництво всіх типів житлових будівель:одноквартирних будівель, багатоквартирних будівель, у т.ч. багатоповерхових, будівництво всіх типів нежитлових будівель: будівель для промислового використання, наприклад, фабрик, заводів, майстерень, складальних цехів тощо, лікарень, шкіл, офісних будівель, готелів, магазинів, торговельних пасажів, ресторанів, будівель аеропортів, критих спортивних комплексів, гаражів, у т.ч. підземних,складів, будівель релігійного призначення, монтаж та установлення збірних конструкцій на будівельних майданчиках (не залежно від того, чи є ці конструкції власного виготовлення), реконструкцію, реставрацію та ремонт будівель).
Учасник ФОП Діордій І.О. не може виконувати більшість з робіт, заявлених в технічному завданні,(окрім електромонтажних робт, будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій , монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, установлення будь-якого устаткування, крім систем енергопостачання, водопостачання, опалення та кондиціонування повітря або промислового устаткування в будівлях і спорудах, монтаж у будівлях і спорудах:ліфтів, ескалаторів, у т.ч. їх ремонт і технічне обслуговування автоматичних і обертових дверей, блискавковідводів, вакуумних очисних систем, термо-, звуко- або віброізоляції).
Згідно витягу з реєстру платників єдиного податку, переліку видів господарської діяльності, ФОП Діордій І.О. взагалі не має жодного виду діяльності , що стосується будівництва.
Невідповідність інформації, згідно поданому витягу з ЄДР та витягу з реєстру платників єдиного податку може свідчити про те , що ФОП Діордій І.О. витяг з реєстру платників єдиного податку не є дійсний (що суперечить вимогам тендерної документації в наданні «Скан-копія свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку»).
Учасник ФОП Діордій І.О. надав документи щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з невідповідністю в датах (в довідці про аналогічний договір №38 від 08.07.2020р, в формі КБ-3 від 08.06.2020р (тобто в той же день виконані роботи???), акт виконаних робіт КБ-2 від 29.06. 2020р). Що також є порушенням вимог тендерної документації «На підтвердження надаються скан-копія(ї) договору(ів) та скан-копія(ї) довідки(ок) про вартість виконаних робіт по капітальному ремонту, або реконструкції, складених за формою КБ-3, що свідчить про належне виконання договору(ів).»). Форма КБ-3-Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати,введена в Нацстандарти України ДСТУ Б Д.1.1-1 з 1 січня 2014 року. Довідку КБ-3 складають після підписання форми КБ-2, як свідоцтво про проведення оплати робіт.
Згідно довідці про аналогічний договір, Учасник ФОП Діордій І.О. здійснював роботи з капітального ремонту по договору №38 від 08.07.2020р. , але до цих пір не вніс зміни у Реєстр платників єдиного податку.
Наголошуємо, що вихід за межі «своїх» видів діяльності для спрощенців означає зміну системи оподаткування, адже в разі здійснення видів діяльності, не зазначених у Реєстрі платників єдиного податку (далі — Реєстр ЄП), вони зобов’язані перейти на загальну систему з 1 числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності (п.п. 7 п.п. 298.2.3 ПКУ).
Ст. 298 ПКУ не встановлює якихось особливостей чи винятків залежно від групи платників ЄП, тобто неможливість «суміщати» невключений вид діяльності зі спрощеною системою поширюється на спрощенців як груп 1, 2, так і групи 3.
Відповідно до п.п. 8 п. 299.7 ПКУ до Реєстру ЄП вносяться відомості про види господарської діяльності. Включення до заяви відомостей (за наявності) про зміну видів господарської діяльності стосується всіх платників ЄП (п.п. 4 п.п. 298.3.1 ПКУ). І найголовніше: вимога покинути ряди спрощенців у разі здійснення діяльності, не зазначеної у Реєстрі ЄП, також стосується всіх платників ЄП.
Відповідно до ст.. 14 ч. 9 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиції до участі у закупівлях подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Все вищевказане свідчить про те, що подані пропозиції учасників, крім цінової пропозиції та пов’язаних з нею документів, не можуть бути змінені, доповнені, відредаговані після закінчення прийому пропозицій та проведення аукціону. Вся завантажена інформація вважається остаточною та вичерпною. Невідповідність, виявлена в документації Учасника ФОП Діордій І.О., з приводу невідповідності переліку видів господарської діяльності та вимогам до робіт технічного завдання, розглядається Замовником саме на дату розкриття пропозицій, та вважається як невідповідність вимогам документації Замовника.
Згідно вимогам Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП Діордій І.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2021 13:03
Вирішення:
За результатами розгляду Вашого звернення наголошуємо на тому, що, учасник ФОП ДІОРДІЙ І.О. після розкриття та розгляду пропозицій стала переможцем процедури відкритих торгів, у зв’язку з тим, що її тендерна пропозиція відповідає всім умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Дійсно, ФОП ДІОРДІЙ І.О. на момент розгляду тендерної пропозиції не було зареєстровано вид економічної діяльності КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель. Проте, звертаємо увагу на вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», які стосуються обовʼязку замовника вимоги від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та права учасника в разі, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Користуючись цим правом ФОП ДІОРДІЙ ДІОРДІЙ І.О. надала довідку про залучення субпідрядника ТОВ «Сантоша», у якого згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, вид економічної діяльності за КВЕД 41.20. Будівництво житлових і нежитлових будівель, дані якого знаходяться у відкритому доступом Реєстрі ЄДРПОУ за посиланням
https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=6&is_registry=1&keywords=&usertype=all
Отже, твердження скаржника про невідповідність переможця кваліфікаційним вимогам є безпідставною.
По-друге, щодо твердження скаржника про надання переможцем недостовірної інформації яке ґрунтується на неузгодженості зазначених кодів економічної діяльності в Реєстрі ЄДРПОУ та Реєстрі платників ЄП. Звертаємо увагу, що і Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Реєстр ЄДРПОУ) і Реєстр платників єдиного податку є відкритими доступом. І ми стверджуємо, що інформація зазначена в копіях витягів з цих реєстрів, які були додані до тендерної пропозиції і, власне, інформація в самих реєстрах є тотожною. Недостовірною вважається інформація, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, тобто містить відомості про події та явища, яких не існувало взагалі або які існували, але відомості про них не відповідають дійсності (неповні або перекручені). Судження скаржника про ймовірну недійсність статусу ФОП Діордій І.О. платника єдиного податку взагалі можна розцінювати як наклеп і розповсюдження негативної недостовірної інформації про субʼєкт господарювання.
Щодо неузгодженості інформації про КВЕДи переможця в зазначених реєстрах. У відповідності до вимог ст. 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами. Технічний адміністратор Єдиного державного реєстру в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, одночасно з відомостями Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію створення юридичної особи, державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться у Єдиному державному реєстрі та державну реєстрацію фізичної особи - підприємця технічним адміністратором Єдиного державного реєстру забезпечується передача відомостей із заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи або державну реєстрацію фізичної особи підприємцем про обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Чому інформація з Єдиного державного реєстру не потрапила до Реєстру платників єдиного податку нам не відомо. Вважаємо це технічним наслідком недосконалості електронного документообігу між державними інформаційними системами. Підстав вважати, що переможець надав недостовірну інформацію немає.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вважаємо, що ця технічна неузгодженість між державними реєстрами, навіть, якщо вона може потягти за собою податкові наслідки для переможця, ніяким чином не впливає на тендерну пропозицію переможця, не ставить під ризик якісне виконання робіт та збільшення вартості таких робіт – є такою, що її можна вважати несуттєвою.
По-третє, згідно з абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону у Замовника є право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. ФОП ДІОРДІЙ І.О. надала документальне підтвердження згідно з Додатком 4 тендерної документації, що стосується досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зазначаємо, що Додаток 4 містить колонку «Контактні дані осіб замовника (контрагента)», де зазначається контактний телефон. Ми зв’язались з посадовими особами минулих замовників, та перевірили, а й відповідно – засвідчили досвід виконання аналогічного (аналогічних) договорів.
Контролювати оформлення вищезазначених договорів не входить в нашу компетенцію та не вимагається Законом
Ми – як Замовники перевіряємо документальне підтвердження інформації відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, а саме в тендерній документації зазначено:
наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
За надання недостовірної інформації учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Про те нами в тендерній документації вимагалася «Скан-копія свідоцтва або витягу про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку.» тільки для того щоб визначити на якій системі оподаткування знаходиться Учасник.
Згідно з вимогами Закону та тендерної документації ФОП ДІОРДІЙ І.О. в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтвердила вимоги Закону та вимоги тендерної документації щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Щодо посилання на частину 9 статті 14 Закону, то зверніть увагу, що у нас відкриті торги, а не спрощена закупівля. І всі ваші зауваження на норми цієї статті є некоректними взагалі!
Згідно із частиною 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону саме під час укладення договору про закупівлю переможець повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для відхилення тендерної пропозиції ФОП ДІОРДІЙ І.О. у нас не має підстав! Ми не можемо стверджувати, що учасник надав недостовірну інформацію, адже нами перевірені відповідності всім кваліфікаційним критеріям, а також перевірений факт достовірності поданої інформації.
Тому вимога щодо відміни рішення про визначення Переможцем Учасника ФОП ДІОРДІЙ І.О. є неаргументованою.
Статус вимоги:
Не задоволено