-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
асфальтобетонна суміш
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська, детальніше у тендерній документації.
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Номер:
b6d07461b3b34a30a2a50f3c5570ecc7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-27-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2021 00:00
Період моніторингу:
27.07.2021 15:15 - 18.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
27.07.2021
№475
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 22/07.2021 №003100-18/9259-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 27.07.2021 №475
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-03-04-004220-a 04.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Барнат», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Проммонтажбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кривбасводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Барнат» та ТОВ «Проммонтажбуд», протоколи засідання тендерного комітету від 23.03.2021 №77 та від 30.03.2021 №84, укладений договір про закупівлю товарів від 12.04.2021 №51-ВЕВ.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в окремому документі перелік змін до ТД, чим порушено пункт 3 частини першої статті 10 Закону та абзац другий частини другої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
09.08.2021 12:06 - 26.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2021 12:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Стосовно відсутності в складі тендерної документації переліку змін, повідомляємо наступне.
Замовник 12.03.2021р., орієнтовно о 16.00год при внесенні змін до тендерної документації було опубліковано три файли:
-електронний підпис;
-Додаток 1 (ТЗ) зі змінами;
-Лист про внесення змін.
На виконання вимог абзацу 2 частини другої ст. 24 Закону, Замовником було оприлюднено «Лист про внесення змін», в якому зазначено, що зміни вносяться до п. 5 Додатку 1 (Технічне завдання) та безпосередньо оновлений Додаток 1 зі змінами, з дотриманням вимог ст. 10 Закону. На підтвердження даної інформації надається Скриншот сторінки Прозорро оголошення закупівлі № UA-2021-03-04-004220-a.
Слід наголосити, що Законом не передбачено типової форми Переліку змін, які вносяться до тендерної документації. Також у Законі відсутні вимоги до інформаційної наповненості Переліку змін. Законом чітко передбачено дві вимоги, які Замовник повинен дотримуватись у разі внесення змін до тендерної документації:
1) ….. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться (абзац другий частини другої ст. 24 Закону);
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень ( п.3 частини 1 ст. 10 Закону).
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовником у повному обсязі виконано вимоги Закону в частині оприлюднення змін до тендерної документації. А тому Замовник не погоджується з твердження Органу державного фінансового контролю, цитуємо: За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлення порушення пункту 3 частини першої ст. 10 Закону та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
Адже відповідно до пункту 3 частини першої ст. 10 Закону Замовником НЕ БУЛО ПОРУШЕНО СТРОКИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ДАНОЇ ІФОРМАЦІЇ. Згідно абзацу другого частини другої статті 24 Закону – Замовником в окремому документі , а саме у «Листі про внесення змін», оприлюднений перелік змін разом із змінами до тендерної документації.
Дата публікації звіту:
16.08.2021 14:48