-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
асфальтобетонна суміш
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська, детальніше у тендерній документації.
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2021 14:07 - 16.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення порядку оцінки Тендерної пропозиції
Номер:
9b59bfa201654230a32eab2ebb959516
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-004220-a.a2
Назва:
Порушення порядку оцінки Тендерної пропозиції
Вимога:
Опис вимоги додається у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.03.2021 12:07
Дата подачі:
24.03.2021 12:07
Вирішення:
Додатком 1 «Технічне завдання на закупівлю товарів за кодом СРV ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш)» Замовником встановлено вимоги до Учасників та спосіб документального підтвердження Учасником вимог Замовника.
Для наочності визначимо для Вас конкретні документи, що вимагаються Замовником відповідно п. 5 та п.6 Додатку 1, та додатково надаємо пояснення причин відхилення Вашої пропозиції у зв’язку з невідповідністю Вашої тендерної пропозиції саме вимогам цих пунктів, зокрема:
І. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання: Довідки в довільній формі, в якій повинно бути зазначено обладнання для :
1. Обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва для виробництва;
2. Обладнання та матеріально-технічної бази для лабораторного аналізу;
3. Обладнання та матеріально-технічної бази зважування
4.Обладнання та матеріально-технічної бази відгрузки та постачання асфальтобетонних сумішей.
На підтвердження даної вимоги Замовника ТОВ «Барнат» подано довідку №1703-1,5 від 17.05.2021р. Відповідно до вимог Замовника щодо інформаційної наповненості поданої ТОВ «Барнат» довідки наявна невідповідність вимогам, оскільки у довідці відсутня інформація про наявність в учасника :
1. Обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва;
2. Обладнання та матеріально-технічної бази для лабораторного аналізу.
Виходячи з цього, Вимогу Замовника в частині інформаційної наповненості цієї довідки НЕ ВИКОНАНО та визначені невідповідності є підставою для відхилення його пропозиції. Адже згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. «вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі…». Також у свою чергу, учасник відповідно до ст. 24 Закону має право звернутись за роз’ясненнями щодо вимог тендерної документації. ТОВ «Барнат» своїм правом не скористалось, отже зміст тендерної документації для цього учасника слід вважати зрозумілим та прийнятним Учсанику.
Замовником вимагається обов’язкова наявність в Учасників Обладнання для зважування. ТОВ «Барнат» довідкою №1703-1,5 від 17.05.2021р. зазначає про наявність обладнання для зважування, а саме - електронні напільні ваги TCS-350. При цьому діапазон вимірювань даних вагів становить від 1кг-до 350кг (підтверджено Вами свідоцтвом про повірку вагів). Наявні у ТОВ «Барнат» ваги не відповідають вимогам Замовника, оскільки Замовником вимагається обладнання для зважування автомобілів з відвантаженою продукцією. Отже, відсутність обладнання для зважування є вагомою підставою для відхилення Вашої пропозиції.
ІІ. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання: Документів, які підтверджують право власності обладнання, визначеного у вищезазначеній довідці :
1. Або технічні паспорти;
2. Або свідоцтва про реєстрацію
3. Або бухгалтерські довідки про балансову належність
4. Тощо .
На підтвердження права власності обладнання, яке довідкою ТОВ «Барнат» №1703-1,5 від 17.05.2021р. визначено, як власне - дозатор для сипучих речовин, дозатор для бітуму, ваги електронні напільні, Учасник повинен надати один із визначених документів, що підтверджує право володіння ТОВ «Барнат» цього обладнання. Документів у складі Вашої тендерної пропозиції на підтвердження права власності дозатору для сипучих речовин, дозатору для бітуму, вагів електронних напільних Вами не надано. Отже, вимогу тендерної документації Замовника ТОВ «Барнат» НЕ ВИКОНАНО та визначені невідповідності є підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Заперечення Учасника, стосовно того, що дозатор для сипучих речовин та дозатор для бітуму є складовою частиною асфальтозмішувальної установки ДС-158 є несуттєвим, оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ «Барнат» не подано жодного документу, який свідчить про складові частини асфальтобетонної установки ДС-158. Надана Вами Інвентарна картка на асфальтобетонну установку ДС-158, цієї інформації не містить. Також довідково інформуємо, що члени тендерного комітету не зобов’язані знати технічні складові асфальтобетонної установки, а надані Вами документи повинні відображати цілісну інформацію.
ІІІ. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання: Документу на підтвердження знаходження у володінні та користуванні чинні на дату подання тендерної пропозиції.
Зазначений документ, у складі тендерної документації відсутній. Документ повинен підтвердити знаходження у володінні та користуванні саме на дату на дату подання тендерної пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва, лабораторного аналізу, зважування, відгрузки та постачання асфальтобетонних сумішей.
Отже ТОВ «Барнат» вкотре НЕ ВИКОНАНО вимоги Замовника, тому відсутність такого документу є черговою підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Барнат».
ІV. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання, у разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази і використання їх на договірних засадах наступних документів:
1.Копія договору;
2.Довідка, що підтверджує знаходження у користуванні цим майном станом на дату подання тендерної пропозиції;
3.Копія атестату виробництва виданий уповноваженим на атестацію органом,
4.Сертифікат визнання вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії виробника виданий уповноваженим на сертифікацію органом.
ТОВ «Барнат» частину обладнання (для лабораторного аналізу та постачання продукції) використовує на договірних засадах, про що свідчать надані у складі пропозиції договір№52-Б від 03.04.2019р. та договір № Д 6 БЕ-02/2021. Наголошуємо, що Замовником вимагається надання таких договорів, у разі використання обладнання на договірних засадах на підтвердження наявності в Учасника такого обладнання.
Окремо Замовником п.5 Додатку 1 визначено, що у разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази і використання їх на договірних засадах Учасником надається в тому числі Довідка, що підтверджує знаходження у користуванні цим майном станом на дату подання тендерної пропозиції. Така довідка відсутня у складі Вашої пропозиції отже, відсутність цієї довідки є підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Ваше заперечення про надання у складі тендерної документації договорів, як підтвердження даної інформації є несуттєвим, адже Замовник вимагає надання конкретного документу. Замовник не певен, що на дату подання пропозиції надані договори НЕ Є РОЗІРВАНИМИ, саме для цього вимагається така довідка.
Отже ТОВ «Барнат» вкотре не виконано вимоги тендерної документації Замовника, тому відсутність такого документу у складі тендерної документації є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Барнат».
Замовником в тому числі, вимагається надання у складі тендерної пропозиції Сертифікату визнання вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії виробника, виданий уповноваженим на сертифікацію органом. Даний документ відсутній у складі тендерної позиції, відповідно це є ґрунтовною підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Ваше Заперечення щодо надання у складі пропозиції Атестату про акредитації №10033 ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» замість Сертифікату визнання вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії виробника є несуттєвим, адже Замовником визначено конкретний документ, який у складі Вашої пропозиції відсутній. Адже згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. «вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі…».
Тим паче, що у складі Вашої тендерної пропозиції немає жодного пояснювального листа з посиланням на норми діючого законодавства України про взаємозамінність цих документів у складі тендерної пропозиції.
V. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено надання, Учасниками, які, відповідно до тендерної документації будуть здійснювати постачання на умовах СРТ, підтвердити наявність ДТЗ не менше трьох одиниць:
1. Тоннажністю 5 тон- 1 одиниця, 10 тон- 1 одиниця, 25 тон- 1одиниця;
2. Технічні паспорти на ДТЗ.
Оскільки Замовником здійснюється асфальтування об’єктів, які знаходяться на прибудинкових територіях, в’їзд до яких є обмеженим згідно Правил дорожнього руху, відповідно вимагається від Учасників, які планують постачання товару здійснювати на умовах CPT, наявність ДТЗ тоннажністю 5 тон. У зв’язку з тим, що тендерною документацією чітко не визначено дану вимогу з Вашим запереченням можна погодитись.
VІ. Додатком 1 тендерної документації, зокрема пуктом 6. передбачено надання документів:
Учасники повинні надати в складі пропозиції скан-копії наступних документів, що підтверджують якість товару:
- паспорт на асфальтобетонну суміш;
- документ щодо рецептурного складу асфальтобетонної суміші відповідно до типу та марки , що є предметом торгів;
- протокол випробувань асфальтобетонної суміші, видані акредитованими лабораторіями;
- вимоги до матеріалів: документи, що підтверджують якість бітуму, щебню, мінерального порошку;
- сертифікат управління якістю ISO 9001:2015;
- сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015;
- дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
У складі Вашої пропозиції відсутній документ, який підтверджує якість мінерального порошку. Тому Ваша пропозиція відхилена правомірно.
Ваше заперечення, щодо надання такого документу додатково, (тобто після закінчення строку подання тендерних пропозицій через електронну систему закупівель) є неправомірним та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Адже частиною 16 ст. 29 Закону передбачена можливість лише усунення в уже поданих документах Учасника тендерної пропозиції невідповідностей в інформації/та або документах згідно ст. 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції або договору.
Документ, який підтверджує якість, жодним чином не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, які визначаються ст. 16 Закону, частиною 2 якої чітко прописано, які документи вимагати від учасників на підтвердження кваліфікаційних критеріїв :
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У складі Вашої пропозиції документ на підтвердження якості мінерального порошку відсутній взагалі. Тому відхилення Вашої тендерної пропозиції з цієї підстави є правомірним.
Відхилення Вашої тендерної пропозиції у зв’язку з наданням паспорту на асфальтобетонну суміш, поля якого взагалі не заповнені інформацією, передбаченою формою цього паспорту, вважаємо законним, оскільки такий паспорт не вважається повноцінним документом, а лише бланком паспорту. Замовником чітко визначено надання саме паспорту, тому така невідповідність, є вагомою причиною для відхилення. Адже наданий Вами документ, не є паспортом на продукцію, а бланком паспорту.
2. У складі Вашої пропозиції відсутній дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Подане у складі Вашої пропозиції пояснення про відсутність такого дозволу, як необов’язкового для діяльності Вашого підприємства повністю суперечить чинному законодавству України у сфері охорони атмосферного повітря.
Тому даний факт є також підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Згідно НАКАЗУ Мінприроди № 7 від 10.02.95 р., який зареєстровано в Мінюсті України 5 березня 1995 р. за N 61/597 «Про затвердження Інструкції про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві» приведені наступні класифікаційні визначення джерел викидів. Зокрема Пункт Наказу № 7:1.15.4. Джерело забруднення атмосфери — об’єкт, з якого поширюється забруднююча речовина.1.15.5. Стаціонарне джерело забруднення атмосфери підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу.
Відповідно до п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14. Податкового Кодексу України Стаціонарне джерело забруднення – це підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.
Виходячи з визначення, стаціонарне джерело забруднення обов'язково: є нерухомим об'єктом, який зберігає свої просторові координати протягом певного часу; - здійснює викиди або скиди забруднюючих речовин. Таким чином, асфальтобетонний завод відноситься до стаціонарного забруднення другої групи.
Об’єкти, що належать до другої групи потребують отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Частиною 5 статті 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про охорону атмосферного повітря» визначено: «Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.».
Отже, діяльність асфальтобетонних заводів здійснюється виключно за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин. Відповідно до чинного законодавства України викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне повітря можуть здійснюватися суб’єктами господарювання тільки після отримання дозволу на викиди.
Тому відсутність такого дозволу є вагомою підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови закупівлі
Номер:
bacea48ca7684b73ae0a3addaa3b3908
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-04-004220-a.c1
Назва:
Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Пунктом 5 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність власного атестованого виробництва, атестованої лабораторії та власний ваговий комплекс для зважування автомобільного транспорту. Таким чином взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають у власності атестоване виробництво, атестовану лабораторію та ваговий комплекс для зважування автомобільного транспорту. Натомість ті підприємства, які не є виробниками, але мають відповідне устаткування в оренді або лізингу, залучають відповідні послуги атестованих лабораторій або зважування, не зможуть взяти участь в цій закупівлі. Фактично, такими умовами Замовник обмежує можливість для участі в закупівлі всім суб'єктам господарювання в цій галузі, крім безпосередньо виробників. Зазначене порушує основні принципи публічних закупівель, встановлених Законом України "Про публічні закупівлі", тому просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та прибрати дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2021 15:03
Вирішення:
Ваші зауваження будуть враховані шляхом внесення змін до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено